Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Top of music zoekt fotografen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: The Top of music zoekt fotografen

    Nog een muziekwebsite erbij, nog enkele mensen frontstage erbij. Het gaat nog gezellig worden komende maanden

    Alvast veel succes !

    Comment


    • #17
      Re: The Top of music zoekt fotografen

      wie weet... waarom niet? als hobbyist met interesse voor concertfotografie kan je wel wat bijleren denk ik.

      als je er als fotograaf geen kosten aan hebt uiteraard...
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • #18
        Re: The Top of music zoekt fotografen

        Oorspronkelijk geplaatst door Sam Jae Bekijk bericht
        of je al te veel kandidaten zal vinden voor Sofie, Natalia, Samson en Gert zou ook twijfelachtig kunnen zijn

        Veel succes, ni simpel om er uit te springen tussen de -tig online muziekmagazines
        Ik denk dat dat afhangt van de motivatie van de fotograaf. Ik denk dat ik de kleinere garnaal even graag fotografeer als de grote. Ik heb deze zomer van terrein wat verlegt van parties naar festivals in alle soorten en maten en ik vind het altijd een uitdaging om eender waar er het beste van te maken.

        Er zullen allicht mensen zijn die ergens foto's gaan nemen om zo vooraan te mogen staan, maar ik beschouw mezelf niet tot die categorie.

        Dave
        pixelpusher

        Comment


        • #19
          Re: The Top of music zoekt fotografen

          Oorspronkelijk geplaatst door Karreaux Bekijk bericht
          Nog een muziekwebsite erbij, nog enkele mensen frontstage erbij. Het gaat nog gezellig worden komende maanden

          Alvast veel succes !
          Het is niet dat wij een nieuwe website zijn, we bestaan al 2 jaar maar willen in 2008 de groei verder door zetten en dit gaat alleen met wat extra vrijwilligers

          Comment


          • #20
            Re: The Top of music zoekt fotografen

            Oorspronkelijk geplaatst door yourieke Bekijk bericht
            Het is niet dat wij een nieuwe website zijn, we bestaan al 2 jaar maar willen in 2008 de groei verder door zetten en dit gaat alleen met wat extra vrijwilligers
            Ik wens jullie veel succes - zonder sarcastisch te willen zijn - met jullie website en opzet. Zal jullie site in de gaten houden.

            Kris
            Canon 40D // Speedlite 430EX // Canon 50mm f1.8 // Canon 70-200L f2.8 // Tamron 28-75mm f2.8 (te koop) // Tokina 11-16 f2.8
            http://digital.raptor-tec.be

            Comment


            • #21
              Re: The Top of music zoekt fotografen

              Ik wil het wel even proberen, maar weet niet of ik het geschikte materiaal ervoor heb.

              D200 + Nikkor 17-55/f2.8 kun je daarmee al ergens komen of moet er geïnvesteerd worden?

              What about food and drinks? Ik wil er niet voor betaald worden maar zou toch graag wat eten en drinken


              PS: ben totale leek op dit soort fotografie, maar lijkt me een interessante uitdaging.
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

              Comment


              • #22
                Re: The Top of music zoekt fotografen

                Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                Ik wil het wel even proberen, maar weet niet of ik het geschikte materiaal ervoor heb.

                D200 + Nikkor 17-55/f2.8 kun je daarmee al ergens komen of moet er geïnvesteerd worden?

                What about food and drinks? Ik wil er niet voor betaald worden maar zou toch graag wat eten en drinken


                PS: ben totale leek op dit soort fotografie, maar lijkt me een interessante uitdaging.
                Als je gemaild hebt naar dimitri@thetopofmusic.be zorgen wij ervoor dat je dit weekend al de desbetreffende info krijgt en ons systeem van werken, dant weet je direct of het iets voor jou. we zijjn bezig met een bericht te schrijven met alle info over ons, hoe wij werken, en wat we van fotografen vragen of verlangen. We sturen dit naar alle mensen die ons gemaild hebben op het bovenstaande emailadres, en zullen dit ook hier publiceren. Zo kunnen jullie kijken of het alsnog iets voor jullie is.

                mvg,
                youri vanlommel

                Comment


                • #23
                  Re: The Top of music zoekt fotografen

                  Oorspronkelijk geplaatst door yourieke Bekijk bericht
                  Als je gemaild hebt naar dimitri@thetopofmusic.be zorgen wij ervoor dat je dit weekend al de desbetreffende info krijgt en ons systeem van werken, dant weet je direct of het iets voor jou. we zijjn bezig met een bericht te schrijven met alle info over ons, hoe wij werken, en wat we van fotografen vragen of verlangen. We sturen dit naar alle mensen die ons gemaild hebben op het bovenstaande emailadres, en zullen dit ook hier publiceren. Zo kunnen jullie kijken of het alsnog iets voor jullie is.

                  mvg,
                  youri vanlommel

                  Mail verstuurd
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                  Comment


                  • #24
                    Re: The Top of music zoekt fotografen

                    Oorspronkelijk geplaatst door yourieke Bekijk bericht
                    De foto's worden verder niet doorverkocht, mocht dit toch gebeuren dan is dit alleen met toestemming van de fotograaf. De fotograaf behoud ook zijn autoeursrecht maar mag wel de foto's niet ergens anders op het net publiceren. Dat zijn afspraken die we maken met onze fotografen. Voor alle verderer vragen zou ik u aanradne om een mailtje te sturen naar dimitri@thetopofmusic.be en dan bezorgen wij je zo snel mogelijk alle info over de website, wat we van onze fotografen verwachten en wat ze terug krijgen van ons.

                    groeten
                    youri
                    De fotograaf behoud alle rechten, maar mag hem niet publiceren of verkopen, terwijl hij er geen vergoeding voor krijgt ??? Bizarre manier van werken.
                    BD0808BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: The Top of music zoekt fotografen

                      Oorspronkelijk geplaatst door *wim* Bekijk bericht
                      De fotograaf behoud alle rechten, maar mag hem niet publiceren of verkopen, terwijl hij er geen vergoeding voor krijgt ??? Bizarre manier van werken.
                      We willen met deze manier van werken voorkomen dat fotografen via onze accreditaties binnen geraken, foto's trekken, ze op andere website publiceren en ze dan doorverkopen. Mochten ze toch een foto willen verkopen hebben we daar geen probleem mee, als ze dit ons melden.

                      De fotograaf behoudt wel degelijk het auteursrecht en mag de foto's wel op zijn persoonlijke website plaatsen. Het enige dat wij vragen is om de foto's niet op een collega muzieksite te plaatsen.

                      Dus ik denk dat de werkwijze helemaal niet zo bizar is hoor
                      Last edited by yourieke; 11 januari 2008, 18:46.

                      Comment


                      • #26
                        Re: The Top of music zoekt fotografen

                        Oorspronkelijk geplaatst door *wim* Bekijk bericht
                        De fotograaf behoud alle rechten, maar mag hem niet publiceren of verkopen, terwijl hij er geen vergoeding voor krijgt ??? Bizarre manier van werken.
                        Dit was mij ook opgevallen... Dit heb ik nog nooit meegemaakt eigenlijk. Ik zou hier ook graag wat meer informatie over willen.

                        Comment


                        • #27
                          Re: The Top of music zoekt fotografen

                          Brave mensen toch,

                          ik zie hier iemand die aan niet-pro's de kans wil/kan geven om foto's te nemen in omstandigheden waar je anders niet kan geraken en toch lees ik in eerste instantie bakken kritiek op de topicstarter

                          persoonlijk begrijp ik dat niet zo goed
                          geef de topicstarter een kans....pro of geen pro, taalfouten of niet
                          it should be fun while it lasts

                          Groeten,
                          Geert

                          Comment


                          • #28
                            Re: The Top of music zoekt fotografen

                            De fotograaf behoudt wel degelijk het auteursrecht en mag de foto's wel op zijn persoonlijke website plaatsen. Het enige dat wij vragen is om de foto's niet op een collega muzieksite te plaatsen. Over de verkoop aan magazines behoudt de fotograaf wel de volledige vrijheid.

                            Comment


                            • #29
                              Re: The Top of music zoekt fotografen

                              Oorspronkelijk geplaatst door ghrrm Bekijk bericht
                              Brave mensen toch,

                              ik zie hier iemand die aan niet-pro's de kans wil/kan geven om foto's te nemen in omstandigheden waar je anders niet kan geraken en toch lees ik in eerste instantie bakken kritiek op de topicstarter

                              persoonlijk begrijp ik dat niet zo goed
                              geef de topicstarter een kans....pro of geen pro, taalfouten of niet
                              it should be fun while it lasts

                              Groeten,
                              Geert
                              Groot gelijk....
                              "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                              Comment


                              • #30
                                Re: The Top of music zoekt fotografen

                                Oorspronkelijk geplaatst door ghrrm Bekijk bericht
                                Brave mensen toch,

                                ik zie hier iemand die aan niet-pro's de kans wil/kan geven om foto's te nemen in omstandigheden waar je anders niet kan geraken en toch lees ik in eerste instantie bakken kritiek op de topicstarter

                                persoonlijk begrijp ik dat niet zo goed
                                geef de topicstarter een kans....pro of geen pro, taalfouten of niet
                                it should be fun while it lasts

                                Groeten,
                                Geert
                                Precies!
                                En het interesseert me wel!
                                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                                Comment

                                Working...
                                X