Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto magazine

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Foto magazine

    Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
    Ik koop ook al 2 jaar lang elke maand DIGITAL PHOTO The UK's best-selling Photo Magazine. Er zit telkens een DVD bij met tutorials over Photoshop. Ik heb al enorm veel bijgeleerd over hun praktijkvoorbeelden. Een echte aanrader voor wie geen probleem heeft met Engels.
    Koop je die nummer apart of met een abbo?
    #BD1024BE# ------------------- http://www.sallybelgium.be -------------------
    Canon EOS 6D - Canon EOS 40D - Speedlite 580EX - Canon 24-105L IS - Canon 70-200L IS f2.8 - Canon 100-400L IS - Sigma 12-24 - Sigma 8-16 - Tamron 24-75

    Comment


    • #17
      Re: Foto magazine

      Oorspronkelijk geplaatst door RBOOM Bekijk bericht
      heb dit gisteren in een ander topic ook al vermeld:
      Digital camera is een zéér goed (engelstalig) magazine met bijgeleverde dvd.
      Hierop staan interessante workshops en allerlei zaken (vb. borders, luchten, passe partouts....) die je kan downloaden.
      Het magazine verschijnt maandelijks.
      Nadeel: het is vrij duur, 8,90 €.
      Op jaarbasis is dit toch een flink budget voor een magazine.
      Ik weet niet als je je wil abonneren of het dan goedkoper is, maar dan zal je weer met de verzendkosten zitten die men mee zal verrekenen.
      Sluit mij hier volledig bij aan. Echt een super blad!
      Ik heb dit jaar een abonnement genomen op Digital Camera na ongeveer een jaar het tijdschrift in de winkels te hebben gekocht. Dit kost 56 pond voor een jaar, das ongeveer 75 euro voor 13 tijdschriften, goed voor +/- € 5,80 per blad ipv €8,90. Iedere maand krijg je een CD bij vol met tutorials en extra's. Heb er ondertussen RAZEND veel uit geleerd.
      Daarnaast lees ik ook Practical Photography. Dit tijdschrift legt iets meer nadruk op fotografie op zich terwijl Digital Camera het meer heeft op fotobewerking.

      Heb een jaartje Zoom gehad maar dat is volgens mij veel bladvulling zonder concrete info.

      Digital Camera: http://www.dcmag.co.uk/
      Practical Photography: http://www.photoanswers.co.uk/
      Groetjes, 4ginie

      Photography is a way of life...

      Comment


      • #18
        Re: Foto magazine

        Voor de Canon gebruikers :
        Laatst heb ik in Engeland een heel interessant magazine gekocht (allee, dat vond ik toch). Ze verkopen het ook in engelse bookshops (OA Brussel & Leuven) in Belgie.
        Het heet PHOTOPLUS en je kunt hier een sample bekijken :
        #BD1024BE# ------------------- http://www.sallybelgium.be -------------------
        Canon EOS 6D - Canon EOS 40D - Speedlite 580EX - Canon 24-105L IS - Canon 70-200L IS f2.8 - Canon 100-400L IS - Sigma 12-24 - Sigma 8-16 - Tamron 24-75

        Comment


        • #19
          Re: Foto magazine

          Oorspronkelijk geplaatst door sallybelgium Bekijk bericht
          Koop je die nummer apart of met een abbo?
          Ik laat het opzij leggen in boekhandel 'De Brug' in Gent...de enige boekhandel waar ik dat tijdschrift al gevonden heb. Het kost wel 11 euro maar ik vind die tutorials de max. en heb het er voor over. Een roker spendeert al meer per maand om zijn/haar gezondheid naar de knoppen te helpen denk ik dan.

          Ik ga ook eens uitkijken naar die 'Digital Camera' want dat tijdschrift kende ik nog niet.
          "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

          Comment


          • #20
            Re: Foto magazine

            Ik heb nu de afgelopen drie nummers van Zoom.nl gekocht en vond het niet slecht, maar ook niet om van de daken te roepen dat het schitterend is.

            Enkele dagen geleden kocht ik voor de eerste keer:

            Advanced Photoshop, magazine voor Adobe Photoshop professionals
            uitgave 2, € 8,95, uitgeverij: Life Publications BV
            Web: www.advancedphotoshop.nl

            Comment

            Working...
            X