Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

digicam voor peuters

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: digicam voor peuters

    Ricoh heeft digitaaltjes voor industrieel gebruik: die mogen in een betonmolen terecht komen, na afspoelen van de mortel onder een kraan en de lens met een zakdoek afdrogen kan je gewoon verder fotograferen .. deze cam is makkelijk in gebruik, behoorlijke kwaliteit, 3X zoom .. jammer dat ie 500 euro moet kosten

    Comment


    • #17
      Re: digicam voor peuters

      Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
      als waarschuwing?
      als de mensen teminste willen horen: ik had het mijn schoonzus afgeraden, maar ze heeft zich tegen beter weten in laten afzetten: er is tot nu toe nog geen enkele bruikbare foto mee genomen: allen bewogen, onscherp, verkeerde kleuren... nog grotere prul dan een goedkope webcam

      Comment


      • #18
        Re: digicam voor peuters

        Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
        weet niet wat de reportage in test aankoop teweeg gebracht heeft omdat ik er geen lid van ben.
        misschien kan iemand anders het na lezen en zien wat ze er van te zeggen hebben?
        http://www.test-aankoop.be/map/src/181431.html

        Met het artikel van test-aankoop zul je niet veel meer zijn.
        De test is van november 1998, en het gaat over analoge toestelletjes.
        conclusie was wel dat de zoeker slecht weergeeft wat er op de foto komt, en dat de gemiddelde beeldkwaliteit zeer matig is, een beetje vergelijkbaar met de wegwerpapparaatjes.
        Je moet het meer beschouwen als speelgoed en niet als toestelletjes om goede foto's mee te maken.
        Uiteindelijk raden ze aan om een compacttoestelletje te kopen, en dat is wat in de berichten hierboven ook al het beste leek hé...

        Ik vermoed dat de huidige toestellen gelijkaardige testresultaten zouden geven...

        Hier in huis is de Nikon Coolpix 4600 nu zowat in beslag genomen door de kids (4-12j.)
        Grtz, Tigra-Boy
        ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

        Comment


        • #19
          Re: digicam voor peuters

          't Is de moment


          Pas op: shutterlag van 1.13 sec

          Comment

          Working...
          X