Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is het dorp Doel nog de moeite ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Is het dorp Doel nog de moeite ?

    Oorspronkelijk geplaatst door DGAshoots Bekijk bericht
    Die persoon die ik gesproken heb was er 62, ik denk nie dat dat een "kraker" was/is. Hij is uit zijn huis gezet 5 jaar geleden en heeft zijn eigen huis weer in eigen handen genomen! Daar heb ik alleen maar respect voor en diene mens heeft groot gelijk dat hij dat deed !

    grts
    Uit zijn huis gezet ? De overheid zal wel een onteigeningsvergoeding betaald hebben als compensatie.
    Dat mensen gehecht zijn aan hun omgeving en er moelijk kunnen van scheiden, dat is iets anders.
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

    Comment


    • #32
      Re: Is het dorp Doel nog de moeite ?

      Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
      Uit zijn huis gezet ? De overheid zal wel een onteigeningsvergoeding betaald hebben als compensatie.
      Dat mensen gehecht zijn aan hun omgeving en er moelijk kunnen van scheiden, dat is iets anders.
      Dat weet ik niet of dat zo is maar denk da ook wel

      grts

      Comment


      • #33
        Re: Is het dorp Doel nog de moeite ?

        Op locatie geweest in Doel ... doel is dood.

        Hieronder de foto's verwerkt in een klein filmpje. Positieve als negatieve commentaar altijd welkom

        Grts

        http://www.youtube.com/watch?v=DkTfzRu7rRk

        Comment


        • #34
          Re: Is het dorp Doel nog de moeite ?

          Ken iemand die er gewoond heeft, kreeg een vergoeding voor zijn huis met depo, waar hij een apartementje zonder garage mee kon kopen, hij vind na 10 jaar het nog steeds erg dat zijn voormalig huis er nog steeds staat!
          Als ze ballen aan hun lijf moesten hebben breek dan eerst het gemeentehuis, en politiepost af, zelfs de kerk, maar dat durft men niet!

          Comment


          • #35
            Re: Is het dorp Doel nog de moeite ?

            Eigenaardig, het ene oude draadje is blijkbaar het andere niet.
            Waarom worden die zeldzame oude draadjes als die worden opgevist zomaar botweg afgesloten???
            ( een vraag voor de mods! )
            Het kan toch zijn, dat er terug met actuele vragen / informatie wordt op verder geborduurd.
            En er wordt toch geen kwaad mee aangericht?
            Zoals in onderstaande voorbeelden:
            Dit draadje van 28 okt 2007 (privésauna's) is afgesloten op 29 sept 2010
            Dit draadje van 20 okt 2007 (ADSL go TV) is afgesloten op 21 sept 2010
            en de draad die u nu leest, is van 29 dec 2007 en wordt niet afgesloten ...

            Nog sterker vind ik de argumentatie bij het afsluiten.
            “Bij voldoende belangstelling neem ik aan dat er vanzelf een nieuw draadje zal ontstaan?”
            Volgens de reglementen is het toch zo dat gesloten draadjes niet elders opnieuw mogen opgestart worden??

            Niet erg consequente acties als je het mij vraagt.

            Comment


            • #36
              Re: Is het dorp Doel nog de moeite ?

              ik zie eerlijk gezegd het nut er ook niet van in om die oudere draadjes wanneer ze terug actueel worden gewoon af te sluiten...?
              een nieuw topic beginnen kan altijd natuurlijk maar zijn er al geen topics genoeg dan die over hetzelfde gaan?
              vreemde gedachtengang idd....
              http://www.jvs-photography.be/

              Comment


              • #37
                Re: Is het dorp Doel nog de moeite ?

                Gwn gaan naar daar!
                Al da gezever ier over ramptoerist.. jongens toch

                Comment


                • #38
                  Re: Is het dorp Doel nog de moeite ?

                  Heej,

                  Ik ben laatstejaars studente fotografie en doe mijn eindwerk over Doel.
                  Ik ben al langs geweest om een kleine voorstudie te maken en wat foto's te nemen.
                  Ik heb een mevrouw die daar woonde aangesproken maar zij zag het niet zitten me te helpen bij mijn project. Het is natuurlijk enkel voor school dat ik dit gebruik en dus voor niets commercieels.

                  Hoe ben je te werk gegaan en kan ik wat meer informatie krijgen? Ik ga zeker nog een aantal keer teruggaan, om de mensen aan te spreken en om nog meer foto's te nemen. Het zou fijn zijn moest je me willen helpen.

                  Groetjes

                  Lore.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Is het dorp Doel nog de moeite ?

                    veel succes met je eindwerk.
                    helaas moet ik opmerken dat Doel fotografisch (zowel esthetisch als inhoudelijk) ondertussen helemaal uitgemolken is.
                    ikzelf zou dat niet als eindwerk kiezen.

                    Comment

                    Working...
                    X