Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lange vraag (modellen)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Ik vindt het een leuk en goed idee,
    alleen ik heb hier in eindhoven wel een mini studio,
    dus zou ik nog wel een geschikte grotere lokatie moeten zoeken.

    maar ik neem even contact op met iemand van hier die dit idee mee verder wil uitwerken.
    Modellen weet ik en heb ik genoeg op mijn contact lijstje staan..

    maar ik ga dit idee proberen uit te werken, dus ik hou idereen op de hoogte..
    mvg
    gabriella
    Canon 300D en 350D
    canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
    canon 20-35 usm

    Comment


    • #17
      Maak aub niet de fout daar met een stuk of wat fotografen die dames en heren te staan trekken....ze zijn, zoals je zelf zegt onervaren, beetje bedeesd en absoluut onwetend...

      Iedere shoot bij mij wordt steeds voorafgegaan door een gesprek, een aantal weken vooraf....kwestie van duidelijke afspraken te maken, je portfolio's eens uit te wisselen en eens kennis te maken...

      Da's de reden dat ik niet iedere week modellen in de studio trek..ik selecteer ze rustig, maak kennis en steek tijd in het verzamelen van accessoires/kleding die eventueel nodig zijn....

      Vraag maar aan Triker hoe die shoot verliep die we samen deden met Chantay en Linda....twee fotografen en twee modellen : een propvol gevulde namiddag hoor !

      Stef

      Comment


      • #18
        Stef, daar heb je ook gelijk in..
        mvg
        gabriella
        Canon 300D en 350D
        canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
        canon 20-35 usm

        Comment


        • #19
          Originally posted by Stef
          Vraag maar aan Triker hoe die shoot verliep die we samen deden met Chantay en Linda....twee fotografen en twee modellen : een propvol gevulde namiddag hoor !
          Yips, veel mensen op 1 locatie kunnen wat probleempjes met zich mee brengen, maar daar gaan Gabriella en ik het vanmiddag nog over hebben
          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

          Comment

          Working...
          X