Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welk fotobewerkingsprogramma aanleren??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: welk fotobewerkingsprogramma aanleren??

    Ja, zo denk ik er ook over eigenlijk.
    Zal wel zien of het allemaal wat te moeilijk uitvalt .
    Kan ondertussen aan de PS CS2 geraken, dus zal dat proberen onder de knie te krijgen (voor 5% )...
    Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)

    Comment


    • #17
      Re: welk fotobewerkingsprogramma aanleren??

      Oorspronkelijk geplaatst door D80 Bekijk bericht
      Het lijkt me ettelijke maanden te duren ....
      Maak van die maanden maar jaren.
      Het is nu mijn 3e jaar avondschool.
      Ik werk ( hobby ) de laatste jaren alle dagen (behalve op verlof ) met photoshop en ik leer nog alle dagen bij...
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

      Comment


      • #18
        Re: welk fotobewerkingsprogramma aanleren??

        Oorspronkelijk geplaatst door D80 Bekijk bericht
        Ahum , aangeraken zal niet zo'n probleem zijn...
        Heb hier nu Photoshop 7 en de 8 liggen, alsook de Paint Shop Pro 8...

        Het gaat me alleen om de moeite die ik zal moeten doen om één van de (ook andere sluit ik niet uit) programma's onder de knie te krijgen.
        Het lijkt me ettelijke maanden te duren eer je zo'n programma beet hebt, dus ik wil dadelijk het goede (beste) aanleren.
        ik zou ineens voor PS8 gaan, meer heb je toch niet nodig
        www.designed4u.be

        Comment


        • #19
          Re: welk fotobewerkingsprogramma aanleren??

          Het beste programma is Photoshop (CS3). Als dit daarom voor jou het beste programma is is een andere zaak. Ik zie enorm veel mensen in avondschool Photoshop leren terwijl ze eigenlijk niet echt veel bezig zijn met fotografie of grafisch ontwerp (en eigenlijk dit niet echt nodig hebben). Het probleem is dat als je PS niet veel gebruikt dat je eerder last hebt van een vergeetcurve ipv een leercurve. De mogelijkheden zijn zo ruim in PS dat je er veel moet mee bezig zijn. Met photoshop elements worden op een veel gebruikvriendelijkere manier ook heel mooie resultaten behaald. Weet je reeds nu dat je wil leren complexe montages maken, beelden vrijstellen, ... Vergeet dan al de rest and go for it...

          Groeten Kristof
          Website http://www.kristofpattyn.be

          a lotta canonstuff

          Comment

          Working...
          X