Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Kan iemand me vertellen wat de zin of onzin is van de Canon CPS dienst ?
Mvg,
Wim
Ja Wim, Das een goeie ....
Ik ben CPS member maar buiten dat kaartje en mijn registratie van de apparatuur heb ik er nog niet echt veel aan gehad. Je krijgt af en toe een invitatie voor de Pro Day's, maar dan blijkt dat de Pro Days door iedereen worden bezocht, en iedereen zich kan en kon inschrijven.?
Het kan anders zijn bij een bepaald groot evenement waar de Servicewagen van Canon voor de nodige ondersteuning zorgt, dan kan je daar terecht met je problmen en kan je in de mate van het mogelijke ook lenzen en body's ontlenen.
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
schijnt dat de profs met zo'n kaart voorrang hebben als het gaat om reparaties. Maar ik heb er nog geen voordeel in kunnen behalen eerlijk gezegd.
Vind sowieso Canon erg matig als het gaat om complexe vragen. Neem nou dat wifi gebeuren. Toen ik dat ding kocht ben ik zelf 4 dagen met een particulier (ja ja .. aangewezen door Canon hahahah) bezig geweest om het ding aan de gang te krijgen LOL.
Comment