Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtige beelden ..sommige eerder "de leukste" dan de mooiste..maar daarom niet minder aantrekkelijk..
de poging om in mijn ééntje toch de 'kerstsfeer' weer te geven..
not a winner picture.. gewoon een amateurken op zoek naar originele shots!
Goh, ik vind het moeilijk dit jaar, want ik vind niet dat ik een foto genomen heb om echt 'waaw' tegen te zeggen.
Maar poëtisch en artistiek gezien, ben ik best wel trots op deze:
Ik ben in 2007 pas begonnen met fotografie en dan vind ik deze toch de beste die ik getrokken heb tot nu toe:
Ik hoop deze zomer met wat meer ervaring en een lens met meer mm (dan hoef ik niet opnieuw op mijn dak te liggen) een gelijkaardige foto te trekken die dan kwalitatief beter is.
Om eerlijk te zijn had ik in de week van posten deze in de Hof verwacht/gehoopt.
't Was noppes maar de vele positieve reacties en de latere finaleplaats in een fotowedstrijd maakten veel goed.
mvg,
Kinglouie
de gustibus et coloribus non est disputandum
Greetz, Artur Bex
Om eerlijk te zijn had ik in de week van posten deze in de Hof verwacht/gehoopt.
't Was noppes maar de vele positieve reacties en de latere finaleplaats in een fotowedstrijd maakten veel goed.
mvg,
Kinglouie
Waaw, dat is wel een prachtig en teder moment wat je hebt vastgelegd.
En troost je, ik moet me meestal ook tevreden stellen met een hoopje positieve reacties.
Comment