Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit jaar veel beelden gemaakt, en dan is kiezen niet zo makkelijk!
ik hou het op dit portretje !
MVG, jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Sjonge, ik kwam vrij gemakkelijk tot 'n top 20 en dan werd het echt moelijk kiezen!
Uiteindelijk heb ik dan toch gekozen voor deze vertederende foto van nijlpaardje Imani met moeder Hermien.
Ook al stond DEZE deze in den HoF (ik had 'em zelf daar TOTAAL niet verwacht, vond het gewoon 'n "niet slechte" foto), en DIT vind ik ook een hele mooie...
Last edited by Pruedence; 30 december 2007, 14:15.
~Lieve groetjes, Saskia~ Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600 Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)
Moelijke vraag. Wreed moelijke vraag. Ik zit namelijk met een probleem. Ik kan mijn eigen foto's niet beoordelen . Soms heb ik een foto waarvan ik denk... die gaat de wereld veranderen , en dan blijkt het niets te zijn.
En soms denk ik, die is maar zus en zo, maar toch maar eens posten en dan blijkt het een shot(je) in de roos te zijn.
Ik laat de beoordeling dus beter over aan mensen die er iets meer van weten en dan wordt mijn foto van 2007, mijn HOF-foto...
na een klein jaartje dat ik met fotografie bezig ben, denk ik dat deze mijn beste foto is tot nog toe,
waarschijnlijk mede omdat deze soort nogal zeldzaam is...
maar ik heb hier echt al wel pareltjes zien voorbij komen, ongelooflijk!!
Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC http://gallery.atsharp.com
Ik ga kiezen voor deze, de bewerking vond ik zeer leuk.
Ten eerste HDR, maar de zaag stond in werkelijkheid stil, door een draaiende beweging te simuleren vond ik de foto geslaagd.
Comment