Goede morgen,
Ik fotograafeer al een jaartje met mijn D80 en standaard kitlens. Ik ben dan ook een regelmatige bezoeker van dit forum, om kennis en ideeën op te doen. Ik heb er lang over getwijfeld om een bijkomende lens aan te schaffen, maar na veelvuldig lezen ben ik overgegaan tot aanschaf van volgende lenzen (lees de Kerstman heeft dit gedaan):
- Nikon AF-S 105 F2.8 VR Macro/Portret
- Nikon AF-D 50 F1.8 Prime
Eerlijk toegeven dat al mijn verwachtingen werden vervuld: leuk om met de DOF te spelen, scherpte is super, tijd zat om volgende week enkele leuke shots te nemen (weekje verlof).
Nog op mijn verlanglijstje (hoop dat de Kerstman meeleest):
- Standaardlens (24-50???) met breedhoek, nog geen idee wat.
- Zoomlens (70-200/300, wss Nikon VR)
- Flits (EB-800??)
- Statief: nog geen idee????
- Grotere draagtas hehe
- Fotografisch licht (voor belichting Macro/Portret)
- ...
Hoop dat alle leden ook een evenmooi Kerstkado krijgen als ik,
Merry Christmas!
Pascal
Ik fotograafeer al een jaartje met mijn D80 en standaard kitlens. Ik ben dan ook een regelmatige bezoeker van dit forum, om kennis en ideeën op te doen. Ik heb er lang over getwijfeld om een bijkomende lens aan te schaffen, maar na veelvuldig lezen ben ik overgegaan tot aanschaf van volgende lenzen (lees de Kerstman heeft dit gedaan):
- Nikon AF-S 105 F2.8 VR Macro/Portret
- Nikon AF-D 50 F1.8 Prime
Eerlijk toegeven dat al mijn verwachtingen werden vervuld: leuk om met de DOF te spelen, scherpte is super, tijd zat om volgende week enkele leuke shots te nemen (weekje verlof).
Nog op mijn verlanglijstje (hoop dat de Kerstman meeleest):
- Standaardlens (24-50???) met breedhoek, nog geen idee wat.
- Zoomlens (70-200/300, wss Nikon VR)
- Flits (EB-800??)
- Statief: nog geen idee????
- Grotere draagtas hehe
- Fotografisch licht (voor belichting Macro/Portret)
- ...
Hoop dat alle leden ook een evenmooi Kerstkado krijgen als ik,
Merry Christmas!
Pascal
Comment