In de Zomer 2008 moet ik een trouw gaan fotograferen. (Receptie, Plechtigheid gemeentehuis, kerk, avondfeest, huwelijksfoto's op een mooie plek). Ik ben van de regio Mechelen, als iemand een mooie plek weet om huwelijksfoto's te nemen dan mag hij het zeker vertellen. In augustus had ik mijn eerste trouw gedaan met mijn Canon 400D met 18-55 zonder flits. De foto's waren uiteindelijk vrij geslaagt soms iets te donker. Tegen de zomer wil ik mijn toestel (400D) wel gebruiken op de trouw maar ik denk er aan om een backup body te huren (iemand suggesties kwa toestel wel een canon). Kan kiezen (huren) uit een 1Ds Mark III, II, 1D Mark III, 5D, 40D, 30D ,kwa lens neem ik waarschijnlijk een Canon 70-200/2.8 L IS USM of een Canon 24-70/2.8 L USM. Deze lenzen lijken mij toch oke voor een trouw partij hoop ik. Van flits heb ik een Canon Speedlite 580 EX II in mijn bezit. Op wat moet ik zeker leten voor een trouw partij? Ik ben een amateur hobby fotograaf. Maar ik vraag mij af hoeveel moet ik vragen ? Alle suggesties zijn welkom die te maken hebben met het fotograferen van een trouwpartij.
Alvast Bedankt voor jullie reacties
Mvg.
Alvast Bedankt voor jullie reacties
Mvg.
Comment