Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

snap het niet: prijsvergelijking Konijn vs Studio

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: snap het niet: prijsvergelijking Konijn vs Studio

    Tsss, wat een houding. Bizar. Dacht je dat die verschillen er vroeger niet waren? Ze zijn door internet en toegenomen mobiliteit alleen maar inzichtelijk geworden. Maak er gebruik van of niet, maar ga niet zeuren.

    Comment


    • #17
      Re: snap het niet: prijsvergelijking Konijn vs Studio

      Maar goed, we zwijgen erover: het is blijkbaar normaal.
      Wil je perse de beste prijs, dan doe je moeite en zoek ernaar... is dat dan niet normaal?

      Waar zijn we mee bezig als de consument gaat staan eisen in eender welke winkel de prijs te verlagen naar het niveau van een of andere concurrent.
      Ik vrees dat ons aller topicstarter lijdt aan enige normvervaging...

      Comment


      • #18
        Re: snap het niet: prijsvergelijking Konijn vs Studio

        "enige" lijkt me zwak uitgedrukt, kult.
        maar ik denk dat het een "normaal" teken van de tijd is ...
        de ene gevelschilder is ook de andere niet, of ga je ook staan eisen
        dat hij hetzelfde vraagt als die prutser die je hebt aangeschreven
        uit de andere hoek van het land ...

        mm
        ∏__|_ ∏__|_
        "no rules, great shots"
        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

        Comment


        • #19
          Re: snap het niet: prijsvergelijking Konijn vs Studio

          het is een vrije markt, ik als verkoper kan het weten en je koopt daar waar je een goede service krijgt of je koopt omdat je de verkoper symphatiek vindt. Als je dan op de andere plaats gaat melken dat iets elders goedkoper is dan zou die verkoper simpel weg horen te antwoorden " elders gaan kopen dan. Maar achteraf niet hier komen zeuren als de service klote is."
          Leven we in België of wonen we op een markt in Turkije? Daar kan je gaan afbieden hier niet. Verschil in cultuur en levenstandaard tussen beiden is dan ook groot, misschien net daarom??
          EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
          https://sites.google.com/view/pdh65/

          Comment


          • #20
            Re: snap het niet: prijsvergelijking Konijn vs Studio

            Oorspronkelijk geplaatst door El Grande Bekijk bericht
            het is een vrije markt, ik als verkoper kan het weten en je koopt daar waar je een goede service krijgt of je koopt omdat je de verkoper symphatiek vindt. Als je dan op de andere plaats gaat melken dat iets elders goedkoper is dan zou die verkoper simpel weg horen te antwoorden " elders gaan kopen dan. Maar achteraf niet hier komen zeuren als de service klote is."
            Leven we in België of wonen we op een markt in Turkije? Daar kan je gaan afbieden hier niet. Verschil in cultuur en levenstandaard tussen beiden is dan ook groot, misschien net daarom??

            Euh, ik ken zaken met een goede reputatie, hier, waar je perfekt als volwassen mensen over de prijs kan praten hoor.

            Comment


            • #21
              Re: snap het niet: prijsvergelijking Konijn vs Studio

              voila, dan ga je daar toch kopen, niet?
              als prijs én service én afstand in orde zijn?

              mocht ik in turnhut wonen, 'k wist waar ik kocht.
              mocht ik in mechelen wonen, van't zelfde.
              'k woon in gent, en ik weet ook wel waar ik koop.

              'k heb liever de service bij de winkel waar ik
              als het ware tevoet of per fiets heen kan gaan,
              dan die waarvoor ik +100km moet rijden,
              of per telefoon alles uitleggen en dan hopen dat
              de post m'n pakketje niet mislegt ...

              mm
              ∏__|_ ∏__|_
              "no rules, great shots"
              Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

              Comment


              • #22
                Re: snap het niet: prijsvergelijking Konijn vs Studio

                Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                voila, dan ga je daar toch kopen, niet?
                als prijs én service én afstand in orde zijn?

                mocht ik in turnhut wonen, 'k wist waar ik kocht.
                mocht ik in mechelen wonen, van't zelfde.
                'k woon in gent, en ik weet ook wel waar ik koop.

                'k heb liever de service bij de winkel waar ik
                als het ware tevoet of per fiets heen kan gaan,
                dan die waarvoor ik +100km moet rijden,
                of per telefoon alles uitleggen en dan hopen dat
                de post m'n pakketje niet mislegt ...

                mm
                Ik woon in Oostende en heb geen andere keus dan een goeie 300 km te rijden ,teminste als ik mijn waar wil zien voor aankoop. Hier valt niet te praten met verkopers. Hier willen ze zelfs van geen middenweg weten. Op lenzen gaat het hier niet om enkele euro's maar meestal een paar honderd dat ze hier duurder zijn. Indien er hier in de regio toch ene zou zijn waar je de kerk in het midden kan houden mag je het mij altijd laten weten.
                Groetjes Steco

                Comment


                • #23
                  Re: snap het niet: prijsvergelijking Konijn vs Studio

                  hoe snel sta je in gent?
                  da's toch al maar de helft van die 300km hé ...

                  mm
                  ∏__|_ ∏__|_
                  "no rules, great shots"
                  Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                  Comment


                  • #24
                    Re: snap het niet: prijsvergelijking Konijn vs Studio

                    Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                    hoe snel sta je in gent?
                    da's toch al maar de helft van die 300km hé ...

                    mm
                    Das waar maar als ik al onderweg ben dan kan ik evengoed doorrijden. Met welke handelaar kan je onderhandelen in gent of waar zijn er daar redelijke prijzen?
                    Groetjes Steco

                    Comment


                    • #25
                      Re: snap het niet: prijsvergelijking Konijn vs Studio

                      Sinds wanneer staat service gelijk aan een hogere verkoopprijs?
                      Neem nu Bartok in Hasselt... Zij hebben de prijzen aangepast aan de goedkoopste internetprijzen...
                      Zij kennen de realiteit... de consument wilt de goedkoopste waar zo simpel is het.. het leven is al duur genoeg.
                      MAAR wat doet Bartok... Heel simpel zij verlenen service.. 2u fotografieles... bijkomende hulp bij vragen...gratis foto ontwikkeling enz enz...
                      DAT noem ik service!!! Dat is waar het om draait.. De consument tevreden houden met lage prijzen en MET een dijk van service!!

                      En als jullie de goedkoopste zoektocht gaan vergelijken met normvervaging is het ver gekomen. Waarom genoegen nemen met een duurdere prijs als ze elders voor hetzelfde product een lagere prijs kunnen krijgen.
                      Waarom doet een keten als 'vandenborre' telkens een prijsverlaging als het ergens anders goedkoper is?

                      Jouw vergelijking MM met de schilders is NIET hetzelfde!

                      Comment


                      • #26
                        Re: snap het niet: prijsvergelijking Konijn vs Studio

                        Oorspronkelijk geplaatst door Steco Bekijk bericht
                        Ik woon in Oostende en heb geen andere keus dan een goeie 300 km te rijden ,teminste als ik mijn waar wil zien voor aankoop. Hier valt niet te praten met verkopers. Hier willen ze zelfs van geen middenweg weten. Op lenzen gaat het hier niet om enkele euro's maar meestal een paar honderd dat ze hier duurder zijn. Indien er hier in de regio toch ene zou zijn waar je de kerk in het midden kan houden mag je het mij altijd laten weten.
                        Waarschijnlijk verdienen ze in Oostende het merendeel van toerisme en kunnen ze daarom die prijzen hanteren. Wel jammer natuurlijk maar het is maar wat de koper wil betalen natuurlijk.
                        EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                        https://sites.google.com/view/pdh65/

                        Comment


                        • #27
                          Re: snap het niet: prijsvergelijking Konijn vs Studio

                          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          Verplaatst naar geschikter forum

                          Aan de moderator......

                          Ik heb nu al enkele keren waargenomen dat een topic "verplaatst word naar een geschikter forum".
                          Is het mss niet mogelijk om dan ineens ook de plaats erbij te vermelden waarheen het verplaatst is?
                          Just my 2 cent....

                          Comment


                          • #28
                            Re: snap het niet: prijsvergelijking Konijn vs Studio

                            euh, mss een stomme vraag.....
                            Zijn rubens in wilrijk, en studio 73 eigelijk dezelfde winkel??? Of zitten zij in een winkeliersvereniging ofzo?? Want de prijzen en de website zijn grotendeeels hetzelfde ontdekte ik vanavond.

                            Ik rijd maar naar Studio 73 voor een 40D denk ik. Daar is ie 8 euro duurder, maar daar is ie wel in stock, en bij konijn niet zie ik op hun site.

                            Comment


                            • #29
                              Re: snap het niet: prijsvergelijking Konijn vs Studio

                              Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                              hoe snel sta je in gent?
                              da's toch al maar de helft van die 300km hé ...

                              mm
                              van centrum naar centrum is het 64 km en 580 m , dat is nog een groter verschil dan de helft

                              en waar in gent doe jij dan gouden zaken

                              Comment


                              • #30
                                Re: snap het niet: prijsvergelijking Konijn vs Studio

                                Oorspronkelijk geplaatst door Stax Bekijk bericht
                                Jouw vergelijking MM met de schilders is NIET hetzelfde!
                                waar loopt ze mank?

                                trouwens, ik heb geen probleem met de zoektocht naar het goedkoopste,
                                wel met de eis dat iedereen die goedkoopste prijs zomaar moet overnemen.
                                (zie mijn vergelijking Art&Craft - Focilux - Online)
                                stel dat elke fotowinkel de goedkoopste internetprijs rekent,
                                er zou geen internetwinkel meer overblijven

                                zoek jij de goedkoopste garage voor uw nieuwe auto?
                                ben je bereid daar 300km voor verder te rijden?
                                of toch liever bij de saab-garage van de buurgemeente?

                                mm
                                ∏__|_ ∏__|_
                                "no rules, great shots"
                                Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                                Comment

                                Working...
                                X