Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog steeds geen cashback ontvangen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nog steeds geen cashback ontvangen

    Oorspronkelijk geplaatst door bartje_blue Bekijk bericht
    Ik heb ook nog steeds geen ontvangen, mijn papier is zeker al 1.5 maand weg.
    Heeft er hier al iemand contact gehad via e-mail? Zoja welk adres?

    Ik heb zo al is liggen zoeken, maar op een simpele manier canon bereiken is bijna uitgesloten.....
    Bij mij heeft het ook 2maanden geduurd,maar ze hebben mij netjes een
    mailtje gestuurd,dat het door de drukte wat langer zou duren.
    gr.ron.
    http://exhi-fotografie.nl

    Comment


    • #17
      Re: Nog steeds geen cashback ontvangen

      Ze rieken het precies, zonet een mailtje gehad dat mijn cash back word verwerkt, jipiieeeee

      Comment


      • #18
        Re: Nog steeds geen cashback ontvangen

        Ik zit ook al bijna 2 maanden op 150€ te wachten
        heb nog geen teken van leven gezien of gehoord van CANON

        Comment


        • #19
          Re: Nog steeds geen cashback ontvangen

          Blijkbaar kenmerkend voor Canon die toegezegde prijzen bij fotowedstrijden ook niet altijd nakomt.

          Comment


          • #20
            Re: Nog steeds geen cashback ontvangen

            Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
            Blijkbaar kenmerkend voor Canon die toegezegde prijzen bij fotowedstrijden ook niet altijd nakomt.
            Dat las ik inderdaad op de site van Zoom

            Comment


            • #21
              Re: Nog steeds geen cashback ontvangen

              Canon leest precies mee: net telefoon gekregen van het Cashback Center met de vraag om mijn factuur nog eens in te scannen en door te mailen ... Ik hou jullie op de hoogte!
              EOS 80D

              Comment


              • #22
                Re: Nog steeds geen cashback ontvangen

                Juicht allen: vandaag een cheque ontvangen van Canon met mijn cashback ... Eindelijk: de aanhouder wint
                EOS 80D

                Comment


                • #23
                  Re: Nog steeds geen cashback ontvangen

                  Ook al meerdere keren contact gehad met Canon, altijd is er iets...
                  Eerst beweren ze dat mijn IBAN nummer niet klopte, en dat mijn bank de storting niet wilde aanvaarden
                  Dan alles terug ingegeven en na belofte van storting en diverse pogingen om contact op te nemen.....niets!

                  Sjonge jonge wat een gesjoemel die cashback!! Waarom geven die in godsnaam niet gewoon korting in de winkel ??
                  #BD1024BE# ------------------- http://www.sallybelgium.be -------------------
                  Canon EOS 6D - Canon EOS 40D - Speedlite 580EX - Canon 24-105L IS - Canon 70-200L IS f2.8 - Canon 100-400L IS - Sigma 12-24 - Sigma 8-16 - Tamron 24-75

                  Comment


                  • #24
                    Re: Nog steeds geen cashback ontvangen

                    Hmm, da's wel erg jammer. In elk geval hebben ze problemen met de verwerking van IBAN-codes: ik heb de mijne tot driemaal toe ingegeven maar uiteindelijk hebben ze me toch een cheque gestuurd ...
                    EOS 80D

                    Comment


                    • #25
                      Re: Nog steeds geen cashback ontvangen

                      Bij mij waren er ook problemen met het iban nummer.
                      Na enkele maanden dan een cheque gekregen met het juiste bedrag op.

                      Josip

                      Comment


                      • #26
                        Re: Nog steeds geen cashback ontvangen

                        Oorspronkelijk geplaatst door sallybelgium Bekijk bericht
                        Ook al meerdere keren contact gehad met Canon, altijd is er iets...
                        Eerst beweren ze dat mijn IBAN nummer niet klopte, en dat mijn bank de storting niet wilde aanvaarden
                        Dan alles terug ingegeven en na belofte van storting en diverse pogingen om contact op te nemen.....niets!

                        Sjonge jonge wat een gesjoemel die cashback!! Waarom geven die in godsnaam niet gewoon korting in de winkel ??
                        Omdat zo AL dat geld van AL die cashbacks op hun rekening staat. Leuk, zo interest
                        Ook ik ben wachtende op 100pleuro's

                        Comment


                        • #27
                          Re: Nog steeds geen cashback ontvangen

                          Een IBAN nummer is nodig, overschrijving op gewoon rekening nummer wordt niet meer gedaan door Canon.

                          Om uw IBAN nummer en Swift code te achterhalen bij Dexia:

                          Op website, rechts boven op "handige links" klikken. Daarna klik op "IBAN-nummer".
                          Je rekening inbrengen en klikken.

                          Grts
                          Mijn foto's: http://users.telenet.be/marcdewaele

                          Comment

                          Working...
                          X