Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op Zita.be is er momenteel een wedstrijd waar je gratis prints kan winnen.
Een beetje geluk, en ze vallen zo in je (mail)bus
And we have a winner!!!!!!
Men vrouwke heeft zonet 40 gratis prints gewonnen, enkel nog 2€ verzendkosten betalen. Nu nog 40 foto's vinden (mor da lukt wel).
Heb haar gezegd dat ze nog wat verder ma spelen, staat nog een Nikon D60 tussen, you never know.
Op Zita.be is er momenteel een wedstrijd waar je gratis prints kan winnen.
Een beetje geluk, en ze vallen zo in je (mail)bus
Als ge bij schiftingvraag rond de 38000 typt heb ge zeker alty 40 prints are da maakte ze mij wijs e ik had er 2 x 40 op mijn en mijn vriendins e-mailadres
denk echter da ge alty prijs hebt
mss wint ge wel de camera =)
Canon EOS 1000D/7D Canon EF 100-400L ,EF 17/40L Sigma 150 Macro
Deze week bij een reklamefolder(best shopping) 50 gratis prints bij extrafilm geldig tot 30 november. Enkel voor nieuwe klanten. Verzendingskosten nog betalen. Is dat voor iedereen dezelfde actiecode ?
Ik vermoed van wel.
'k Kan me moeilijk voorstellen dat er tegenwoordig reclamefolders worden gedrukt met op elk exemplaar een andere code.
Post je de code even in dit topic?
Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
BD0993BE Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250
Comment