Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

400D en lens zijn gevallen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: 400D en lens zijn gevallen

    Oorspronkelijk geplaatst door Isabelle1974 Bekijk bericht
    Toestel is binnen voor reparatie, zal me max 200€ kosten, binnen 4 weken zou ik hem terug hebben, maar met de feestdagen tss kan het wel net iets langer duren.
    Het zal waarschijnlijk de sluiter zijn...

    Bedankt voor jullie meningen en wees gerust ik verkoop niets...
    Bij wie heb je de camera binnengedaan voor reparatie ? 4 weken is wel lang.
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

    Comment


    • #32
      Re: 400D en lens zijn gevallen

      Oorspronkelijk geplaatst door Steco Bekijk bericht
      Das een goeie bouk. Goed idee. Ik kan natuurlijk ook de hypocriet en heilige uithangen en zeggen dat dit onaanvaardbaar is maar het feit is dat velen dit zouden toepassen indien mogelijk.

      Héél slim! Dankzij die houding van (ik citeer) 'velen' is de franchise bij de meeste maatschappijen en bij een redelijke premie nu net even hoog als de herstellingskost die de TS moet betalen. Met dank aan al die niet-hypocriete, onheilige witteboordencriminelen.

      Comment


      • #33
        Re: 400D en lens zijn gevallen

        Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
        Héél slim! Dankzij die houding van (ik citeer) 'velen' is de franchise bij de meeste maatschappijen en bij een redelijke premie nu net even hoog als de herstellingskost die de TS moet betalen. Met dank aan al die niet-hypocriete, onheilige witteboordencriminelen.
        Dank u
        Groetjes Steco

        Comment


        • #34
          Re: 400D en lens zijn gevallen

          Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
          Héél slim! Dankzij die houding van (ik citeer) 'velen' is de franchise bij de meeste maatschappijen en bij een redelijke premie nu net even hoog als de herstellingskost die de TS moet betalen. Met dank aan al die niet-hypocriete, onheilige witteboordencriminelen.
          Als je geweten daarmee gesust is zoveel te beter maar ik kijk alleen naar mijne portefeuille...
          Ik schaam mij niet om er voordeel uit te halen (net zoals zovele en dat weet je).
          En waarom doe ik het? Ahwel omdat ik er voor betaal.
          Mijn verzekeringspremie stijgt evenzeer als die van iemand anders...
          Dus ja het is het proberen waard!

          Een geval van een 'gevallen' cameraatje noem ik echt geen 'fraude en valsheid in geschrifte'. Zoals ik al eerder zei... de producent moet maar uitmaken of het in garantie kan of niet.

          En als je denkt dat er zo makkelijk te frauderen valt inzake verzekeringen ben je toch wel heel erg mis!!
          Alles wordt nagekeken, nagegaan of je überhaupt wel IETS terugkrijgt.
          Garantievoorwaarden zijn er voor iets en verzekeringsmaatschappijen vertrouwen hun klanten voor geen meter!
          Ze gaan alles na dus ja dan probeer ik het zo simpel is het.. dat is realiteit en heeft niks met 'waarden en normen' te maken.

          Comment


          • #35
            Re: 400D en lens zijn gevallen

            (H) eerlijk duurt het langst.

            Aan TS Volgende beter oppassen.

            Comment


            • #36
              Re: 400D en lens zijn gevallen

              FF dit draadje gelezen .En...
              Concertfoto heeft het hier bij het rechte eind,
              wat niet wegneemt dat het aanlokkelijk is om het te proberen,
              eerlijk is dat dan niet. Ik zou het persoonlijk niet doen.
              Spijtig dat de camera gevallen is maar dat is niet de fabrikant zijn fout.
              Binnendragen en de kosten betalen, en ik hoor dat het nog meevalt , 200 euro.
              En u zult nog jaren plezier hebben en die 200 euro ben je zo vergeten met een gerust eerlijk hartje.

              Comment


              • #37
                Re: 400D en lens zijn gevallen

                Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
                U houdt er wel een heel vreemde moraliteit op na. Volgens u is het dus geoorloofd eerst altijd te proberen of je met crimineel gedrag (valsheid in geschrifte + oplichting) je voordeel kunt doen. Als je die redenering volgt, is het ook perfect in orde dat iemand u een defect tweedehands toestel probeert te verkopen. Lukt het, dan lukt het. Heeft u niet opgemerkt dat er iets mee scheelde? Eigen fout. Als u niet inziet dat dat geen sociaal aanvaardbare manier van redeneren is, dan is er iets ernstigs mis met uw normenstelsel.
                En wat de garantiekost betreft: ik beweer al twee reacties dat die verwerkt is in de prijs. Dus: meer herstellingen in garantie, hogere prijs. Die u en ik betalen. Zo simpel is dat. Om van het geschonden vertrouwen nog maar te zwijgen. Het feit alleen al dat de TS zich op een open forum afvraagt of ze met bedrog voordeel zou kunnen doen, is toch immoreel? Of gaat de normvervaging hier al zo ver dat niemand dat inziet?
                We hoeven geen medelijden te hebben met zo'n importeur of met Canon Dat uurtarief die die gasten rekenen is echt niet misselijk. Bovendien werkt zo'n markt voor camerareperaties niet echt perfect. De consument heeft weinig alternatief en wordt daardoor in feite uitgebuit. Wat dat betreft mag de consument best zijn voordeel wel eens doen


                Wie zonder zonde is werpe de eerste steen
                Last edited by Kiekvogel; 10 december 2007, 18:50.
                Ik ben op zoek naar een MB-20.

                Comment


                • #38
                  Re: 400D en lens zijn gevallen

                  de vrager vraagt alleen of het onder garantie valt omdat er geen valsporen zijn.
                  Van buiten niet tezien maar van binnen wel.
                  En krijgt bijna geschreven dat deze gaat frauderen

                  Onzin.
                  Zij zijn ook niet gek bij de technische dienst.



                  Zo als de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
                  Last edited by Forestwalker; 10 december 2007, 20:17.

                  Comment


                  • #39
                    Re: 400D en lens zijn gevallen

                    Verplaatst naar geschikter forum . . .
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #40
                      Re: 400D en lens zijn gevallen

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      jammer dat niet iemand anders hem heeft laten vallen, had het naar de verzekering gemogen.
                      grt,bouk.
                      wel effe goed lezen hoor, ik zet niemand aan tot iets!!!.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #41
                        Re: 400D en lens zijn gevallen

                        aanzet tot fraude, is dat ook strafbaar?
                        foto als spiegel of als venster?

                        Comment


                        • #42
                          Re: 400D en lens zijn gevallen

                          Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
                          aanzet tot fraude, is dat ook strafbaar?
                          Jaja, dat wordt dan aanzien als bendevorming, en als het ook nog bij nacht is, staan daar zeer zware straffen op!

                          Comment


                          • #43
                            Re: 400D en lens zijn gevallen

                            Ja aanzetten tot misdaad is strafbaar.
                            Maar als je het over fraude hebt dan denk ik gauw aan een paar ton en niet aan een paar honderd euro.
                            Of je moet verslaafd wezen en een shot nodig hebben.

                            Kijk maar eens naar een Rotterdamse pensioenvereeniging daar proberen ze 1,5 miljard te frauderen.
                            Daar houd je teminste een leuk cameraatje aan over.

                            Comment


                            • #44
                              Re: 400D en lens zijn gevallen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
                              Dat zou neerkomen op fraude. Zeer verwerpelijk, omdat de kosten dan door de importeur moeten worden gedragen, die ze uiteindelijk zal doorrekenen op een of andere manier aan uw collega-fotografen. Onvoorstelbaar dat u dat hier zelfs maar durft suggereren! Ik noteer u alvast in mijn lijst van 'luitjes waar je nooit iets mag van kopen'.
                              TRIIIINNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGG

                              Welcome to the REAL world Concertfoto......

                              Als jij nog gelooft in het sprookje van "eerlijk duurt het langst....." Veel succes verder zou ik zeggen....

                              Comment


                              • #45
                                Re: 400D en lens zijn gevallen

                                Oorspronkelijk geplaatst door harre Bekijk bericht
                                TRIIIINNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGG

                                Welcome to the REAL world Concertfoto......

                                Als jij nog gelooft in het sprookje van "eerlijk duurt het langst....." Veel succes verder zou ik zeggen....
                                Wel mijn vriend, ik heb ooit een Minolta dynax 9000 laten vallen , heel den santenboetiek lag er los in...heb hem laten, opsturen met de melding "ik heb hem laten vallen" dezelfde week op vrijdag stond er een taxi aan de deur met mijn herstelde 9000, zonder enige kost voor mij!! Waarmee ik wil aangeven eerlijk duurt het langst.
                                Onlangs een probleem met een d80 gehad, eigen fout, helaas, naar procirep gereden, en die heren hebben dat voor mij kostenloos hersteld, maar ik was wel zo eerlijk te zeggen wat er gebeurd was...
                                Het bestaat dus nog wel en is geen sprookje.

                                Comment

                                Working...
                                X