deze middag stond ik in mediamarkt naar de 40D te kwijlen, een meter verder stonden 1D Mark III's en ik hoorde een klant zeggen tegen de verkoopster: "is wel een prachtig toestel maar ik heb gelezen op internet dat er wel wat problemen mee zijn ...." Ik pikte hierop in en bevestigde dit en dat de meeste toestellen teruggestuurd moesten worden en dat er ook al een firmware update beschikbaar is ....
Verkoopster deed alsof er niets aan de hand was (ze weet het waarschijnlijk ook totaal niet) en een minuut later zag ik haar naar haar collega gaan om al spottend te zeggen: "die mannen hebben weer teveel op internet gelezen hoor ...."
ik wil hier zeker niet canon bekritiseren en ook niet de onwetendheid maar wel die arrogantie van de verkopers die eens verder moeten kijken dan hun neus lang is ...
canon heeft immers officieel bevestigd dat er problemen zijn, maar als een gewone leek hiermee aankomt wordt hij als een goedgelovige bestempeld ...
ik hoop dat sommige verkopers hierbij eens tweemaal nadenken ....
wat is jullie ervaring met dergelijke situaties ?
Verkoopster deed alsof er niets aan de hand was (ze weet het waarschijnlijk ook totaal niet) en een minuut later zag ik haar naar haar collega gaan om al spottend te zeggen: "die mannen hebben weer teveel op internet gelezen hoor ...."
ik wil hier zeker niet canon bekritiseren en ook niet de onwetendheid maar wel die arrogantie van de verkopers die eens verder moeten kijken dan hun neus lang is ...
canon heeft immers officieel bevestigd dat er problemen zijn, maar als een gewone leek hiermee aankomt wordt hij als een goedgelovige bestempeld ...
ik hoop dat sommige verkopers hierbij eens tweemaal nadenken ....
wat is jullie ervaring met dergelijke situaties ?
Comment