Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoshoot Kado voor vriendin

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

    kent er niemand een forum van hoby-tuinmannen die niet financieel beter willen worden van hun hobby? Ik ga daar iemand zoeken die voor nen bak bier mijn tuin komt aanleggen. Ik ben er zeker van dat een gepassioneerde amateur tuinman een "Wow tuin" kan inrichten, en zeker voor minder geld dan wat een professionele tuinman ervoor zou vragen. want wat een pro ervoor vraagt is zeker iets wat veel mensen ervan weerhoud om hun tuin deftig te laten inrichten. En kom nu niet af dat je een "wow-tuin" enkel kan aanleggen als je alle tuinbouwmachienes hebt, want ik vind het pas een kunst om een tuin met een spade en een kruiwagen te laten aanleggen, (zeker als ik ze zelf niet moet aanleggen). en met een beetje geluk kan ik de helft van die bak bier dan nog samen met die vermoeide tuinman uitdrinken en ben ik stomdronken tegen dat die tuinman het afbolt

    sorry .. deze alles moet gratis mentaliteit is een ramp geworden. 150 euro is peanuts voor wat je ervoor in de plaats krijgt. als het je dat niet waard is, ga dan in een pasfotohokje zitten Je wilt je vrindin een cadeau geven, maar 't mag niets kosten .. is ze dan zo weinig waard voor u?

    Als je niet oplet kan je tegenwoordig elke week gratis werken voor een respect van beneden het vriespunt en lachen ze je achter je rug nog uit voor uw goedheid die ze als zotheid refereren. Als je vriendin toevallig finaliste van miss BB zou zijn, ligt de zaak anders .. dan heeft je vriendin een meerwaarde voor het prortfolio van de fotograaf en is het een win-win situatie. In het andere geval is het gewoon profitariaat van de goedheid van de fotograaf.

    Comment


    • #32
      Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

      Oorspronkelijk geplaatst door robert. Bekijk bericht
      in de showcase staan zat fotografen die professioneel werk afleveren maar niet de intentie hebben om daar financieel beter van te worden. Voor vele mensen is 150 Euro juist een obstakel. Waarom gewoon niet als BD lid aankloppen bij deze groep die telkens weer bewijst dat je met bescheiden middelen topwerk aflevert .Wedden dat óók zij een serie wow-foto's kunnen maken voor veel minder geld.Persoonlijk haal ik meer kick om juist bij deze groep mn foto's te laten maken. je helpt elkaar daar toch mee vooruit ? En kom nou niet aan met het verhaal dat je alleen met een compleet ingerichte studio's topfoto's kunt afleveren.Laat me alsjeblieft niet lachen zeg,stelletje amateurs ! (dat laatste bedoel ik niet persoonlijk he )
      Hey Robert, ik zie op je profiel dat je scholier bent? Weet je al wat je later wil worden? Waar je je boterham mee wil verdienen? Of ga je gratis werken, om elkaar vooruit te helpen? Ik denk niet dat de bakker mij elke dag een gratis brood zal geven ook al zou hij me daarmee vooruit helpen. Er zijn nu eenmaal mensen die hun boterham verdienen met foto's maken, en er zijn mensen voor wie het een hobby is. En ja, die kunnen ook prachtige foto's maken!

      Je hebt ondertussen je mening duidelijk gemaakt, je moet echt niet blijven herhalen dat je de 150 euro die wij vragen duur vindt!

      Comment


      • #33
        Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

        Oorspronkelijk geplaatst door Inge1902 Bekijk bericht
        Hey Robert, ik zie op je profiel dat je scholier bent? Weet je al wat je later wil worden? Waar je je boterham mee wil verdienen? Of ga je gratis werken, om elkaar vooruit te helpen? Ik denk niet dat de bakker mij elke dag een gratis brood zal geven ook al zou hij me daarmee vooruit helpen. Er zijn nu eenmaal mensen die hun boterham verdienen met foto's maken, en er zijn mensen voor wie het een hobby is. En ja, die kunnen ook prachtige foto's maken!

        Je hebt ondertussen je mening duidelijk gemaakt, je moet echt niet blijven herhalen dat je de 150 euro die wij vragen duur vindt!
        Voor vele mensen is 150 Euro juist een obstakel.ik herhaal ..obstakel.Vreemd genoeg interpreteert u dat als te..duur.

        De een kiest voor de studio incl visagie en werpt nonchalant 150E op tafel.De ander kijkt in de showcase ,en zoekt een toffe BD'er die met passie fotografeert en het een uitdaging vindt om een ander te voorzien van prima foto's. Jazeker,Inge hier op het forum lopen amateurs rond die het leuk vinden om een PB te krijgen met het verzoek een serie creatieve portretten te schieten. En dat hoeft zeker geen 150 Euro te kosten.

        Inge,mijn replies komen misschien een beetje baggitaliserend over,maar ik wil slechts zeggen dat er nog meer wegen zijn die naar rome leiden.
        ...zonder camera maak je de beste foto's...

        Comment


        • #34
          Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

          Oorspronkelijk geplaatst door robert. Bekijk bericht
          En kom nou niet aan met het verhaal dat je alleen met een compleet ingerichte studio's topfoto's kunt afleveren.
          deze beroepsfotograaf (= iemand die zijn boterhammekes verdient met fotograferen ... en dat doet met heel veel passie voor het vak)
          die topfoto's aflevert in ondermeer een compleet ingerichte studio is hier op BD net één van de grootste fans van creatief fotograferen ook zonder compleet ingerichte studio's ...

          hij gaat niet afkomen met zo'n verhaal
          beetje chillen & enjoy the pics
          Scotty... beam me up !!!

          Comment


          • #35
            Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

            Oorspronkelijk geplaatst door robert. Bekijk bericht
            Voor vele mensen is 150 Euro juist een obstakel.ik herhaal ..obstakel.Vreemd genoeg interpreteert u dat als te..duur.

            De een kiest voor de studio incl visagie en werpt nonchalant 150E op tafel.De ander kijkt in de showcase ,en zoekt een toffe BD'er die met passie fotografeert en het een uitdaging vindt om een ander te voorzien van prima foto's. Jazeker,Inge hier op het forum lopen amateurs rond die het leuk vinden om een PB te krijgen met het verzoek een serie creatieve portretten te schieten. En dat hoeft zeker geen 150 Euro te kosten.

            Inge,mijn replies komen misschien een beetje baggitaliserend over,maar ik wil slechts zeggen dat er nog meer wegen zijn die naar rome leiden.
            Robert,

            Als jij een scholier bent - en ik versta daaronder iemand die middelbaar onderwijs volgt (anders ben je een student) - dan wil ik je feliciteren voor jij bijzonder genuanceerd denken en taalgebruik. Ook inhoudelijk kan ik een heel eind met je mee al kan ik uiteraard ook je opponenten een stuk volgen.
            "Just do it !"

            http://jr52.be/index.html

            Comment


            • #36
              Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

              Oorspronkelijk geplaatst door robert. Bekijk bericht
              Voor vele mensen is 150 Euro juist een obstakel.ik herhaal ..obstakel.Vreemd genoeg interpreteert u dat als te..duur.

              hoe moet ik dan dit interpreteren
              Oorspronkelijk geplaatst door robert
              Sorry mensen maar 150 euro voor een paar portretten vind ik belachelijk duur .Als u een beetje zoekt zijn er genoeg fotografen die dit voor n kratje jupiler willen doen,en als het even meezit komt u ook nog eens dronken thuis.
              Oorspronkelijk geplaatst door robert
              maar ik wil slechts zeggen dat er nog meer wegen zijn die naar rome leiden.
              das helemaal waar
              Scotty... beam me up !!!

              Comment


              • #37
                Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

                Oorspronkelijk geplaatst door robert. Bekijk bericht
                V
                De een kiest voor de studio incl visagie en werpt nonchalant 150E op tafel.De ander kijkt in de showcase ,en zoekt een toffe BD'er die met passie fotografeert en het een uitdaging vindt om een ander te voorzien van prima foto's. Jazeker,Inge hier op het forum lopen amateurs rond die het leuk vinden om een PB te krijgen met het verzoek een serie creatieve portretten te schieten. En dat hoeft zeker geen 150 Euro te kosten.
                150 euro is een peulschil jongen.Zelfs indien men niet in het bezit is van een studio met alles erop en eraan, dan is dit nog goedkoop vind ik. Alleen aan body en lenzen wordt er meestal al een klein fortuin gespendeerd.
                Groetjes Steco

                Comment


                • #38
                  Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

                  Ik ga de knoop doorbreken ... (tegen mijn eigen net opgestarte zaak in) ...

                  Vertrouw op Inge en Rob, voor die prijs kan je GEEN flater slaan!
                  www.fotofolio.be

                  Comment


                  • #39
                    Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

                    Oorspronkelijk geplaatst door robert. Bekijk bericht
                    .... ik heb vanmiddag een shoot gehad met 2 langbenige blondines,enne eh..die zal ik wel uploaden. Maar ik moet eerst toestemming vragen .Dus heb geduld...aub.
                    We hebben geduld, wees gerust ... de beste stuurlui staan hier op bd maximum 2 weken aan wal
                    www.fotofolio.be

                    Comment


                    • #40
                      Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

                      Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                      We hebben geduld, wees gerust ... de beste stuurlui staan hier op bd maximum 2 weken aan wal
                      Ik dacht al: "Ben ik dan de enige die het spelletje dóór heeft?"
                      Vriendelijke groet,

                      Jos

                      Comment


                      • #41
                        Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                        Ik dacht al: "Ben ik dan de enige die het spelletje dóór heeft?"
                        Nee hoor, kritiek geven is zo makkelijk
                        www.fotofolio.be

                        Comment


                        • #42
                          Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

                          Wij hebben reeds een made-up voucher kado gedaan en ben er 200% gerust in
                          dat de shoot fantastische resultaten zal teweeg brengen...

                          Een team zoals Rob & Inge ziet elke made-up-session als een uitdaging op
                          zich en niet als de zoveelste snelle easymoney-shoot.

                          Binnen x-aantal jaar zal ik nog kunnen zeggen dat ik ooit iemand een echte
                          "madeup-shoot" kado heb gedaan voor slechts 150 euro...
                          Zo'n gen gaat die trekken


                          Itching to see the results
                          Last edited by scalll; 7 december 2007, 23:25.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

                            Inge en Rob hebben er na vanavond een klant bij!
                            Ik ben zo'n zot die 150euro betaald om mooie foto's te laten maken

                            Ik ben me er van bewust dat niet-professionele fotografen er ook hele mooie kunnen maken. En daarom ben ik ook bereid om een mooie vergoeding te betalen aan de persoon die ik reeds heb aangeschreven

                            Voor niets gaat de zon op!

                            Ik wil ook wel wat portretjes maken, maar verschiet niet dat u of uw vrouw er insectachtig zullen opstaan
                            Mvg Tim

                            Comment


                            • #44
                              Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

                              Oorspronkelijk geplaatst door robert. Bekijk bericht
                              De kick vind ik juist om op een slimme manier topfoto's te maken waarvan iedereen denkt dat ze in de studio zijn gemaakt. Om het jezelf nog makkelijker te maken kan je ook voor artistiek zwart-wit kiezen. En geloof me of niet..dit soort opnames kun je met één enkele lamp maken incl.de uitlichting van de achtergrond. Van de 140 Euro die je overhoudt kan je ná de shoot een mooi horloge voor haar kopen én uitgebreid lunchen.
                              Een fotoshoot kado geven? Is haar dan ook een "deftige" fotoshoot kado geven, en daar hoort dan ook een beetje de sfeer van een studio bij voor de vriendin!

                              150€ te duur? Eerlijk gezegd was ik aangenaam verrast te zien dat het zo betaalbaar is om een fotoshoot te laten doen met professionele resultaten!

                              Een fotoshoot, een uurwerk én uitgebreid lunchen dit alles voor 150€? Dat beloofd!!
                              Groetjes, Beauke
                              Mijn foto's

                              Comment


                              • #45
                                Re: Fotoshoot Kado voor vriendin

                                ON TOPIC : Jens, ik hoop dat je ondertussen gevonden hebt wat je zoekt! Succes & hele mooie foto's toegewenst, ongeacht wie ze maakt en wat het je kost!

                                Comment

                                Working...
                                X