Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-AUTO-MOTOR safari 29/6 UPDATE OP PAG. 7 !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Is er nog plaats voor ons???? Heb nu pas bevestiging dat we die sd mee kunnen doen.
    Heb wel geen volume wagen of motto
    T'is in ieder geval mooi voorbereid deze safarie
    Respect begint bij uzelve

    Comment


    • @Umco
      't ja... de haven is maar ongeveer 25Km² groot, het zal drummen worden

      Je kan 'natuurlijk'(bij voorkeur) met iemand mee rijden die een monovolume wagen heeft

      Comment


      • Drummen??? Zeg? Er is toch plaats genoeg voor m'n Fanta???

        Comment


        • Hallo Umco,

          Jullie kunnen met de BD-bus mee als jullie willen ...
          Er is nog zitplaats genoeg .
          Dus, laat maar iets weten.
          Mic en Lexieke hebben al "geboekt" ...

          Jaja

          Originally posted by Umco
          Is er nog plaats voor ons???? Heb nu pas bevestiging dat we die sd mee kunnen doen.
          Heb wel geen volume wagen of motto
          T'is in ieder geval mooi voorbereid deze safarie
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

          Comment


          • THX jaja we gaan mee met de BD Bus
            Zal een mooie trip worden en vooral lachen geblazen
            Respect begint bij uzelve

            Comment


            • Hee Umco ook in de bus.... En lexieke en jaja en ikke...
              En we kunnen allemaal naast elkaar zitten op de eerste rij... Want de BD bus is nu een Multipla !
              We gaan nog lachen. En misschien maken we ook nog een foto

              Comment


              • Hey Mic word zekers lachen geblazen die dag maar je vergeet vrouwtje umco maar om het goed te maken mag je een nicknaaam bedenken voor haar want ze heeft ook een eigen cam nu. En wie weet krijgen we allen nog een toetje[B)
                Respect begint bij uzelve

                Comment


                • Originally posted by Umco
                  Hey Mic word zekers lachen geblazen die dag maar je vergeet vrouwtje umco maar om het goed te maken mag je een nicknaaam bedenken voor haar want ze heeft ook een eigen cam nu. En wie weet krijgen we allen nog een toetje[B)

                  Wat dacht je van nickname ... toetje????

                  Comment


                  • LOL ok mic je wint bij deze een welverdiende Zullen vrouwtje inschrijven als Toetje Tja moet het wel even vragen aan teddy-bear want die is begonnen met zijn toetje

                    Respect begint bij uzelve

                    Comment


                    • Originally posted by Umco
                      LOL ok mic je wint bij deze een welverdiende Zullen vrouwtje inschrijven als Toetje Tja moet het wel even vragen aan teddy-bear want die is begonnen met zijn toetje


                      @Umco
                      Jij bent het beste geplaatst om te weten of uw echtgenote een "Toetje" is

                      Gelet op het "Toetje's succes", heb ik vlug op de naam er de rechten op genomen, als Toetje dan binnenkort een succesvol fotografe wordt(zeer zeker), dan praten we nog wel eens over mijn "commissie" (aantal pinten)

                      Comment


                      • Wij ( 1/2 trouwboek en ik zullen ook van de partij zijn wij zouden graag voor twee personen broodjes, en pannekoeken bestellen. Wij zijn ( helaas ) niet in 't bezit van een motor, dus komen we met een gewone wagen, fiat stationwagen.

                        Vriendelijke groetjes,

                        Wolfke
                        Vriendelijke en toffe groetjes , Wolfke

                        Comment


                        • Originally posted by teddy-bear
                          Gelet op het "Toetje's succes", heb ik vlug op de naam er de rechten op genomen, als Toetje dan binnenkort een succesvol fotografe wordt(zeer zeker), dan praten we nog wel eens over mijn "commissie" (aantal pinten)
                          Dag allen hier met mijn eerste post Thx voor de nick en teddy-bear krijgt alvast een ferm pint
                          En mic vergeet mij niet meer

                          Comment


                          • Originally posted by Toetje001
                            Originally posted by teddy-bear
                            Gelet op het "Toetje's succes", heb ik vlug op de naam er de rechten op genomen, als Toetje dan binnenkort een succesvol fotografe wordt(zeer zeker), dan praten we nog wel eens over mijn "commissie" (aantal pinten)
                            Dag allen hier met mijn eerste post Thx voor de nick en teddy-bear krijgt alvast een ferm pint
                            En mic vergeet mij niet meer
                            Hoe?? Conny??? Je gaat je echt toetje noemen??? LOL
                            ik hoop maar dat je geen spijt krijgt van je nickname...

                            Comment


                            • [QUOTE] Originally posted by Toetje001
                              Dag allen hier met mijn eerste post Thx voor de nick en teddy-bear krijgt alvast een ferm pint
                              Hi, hi,...

                              Zie je wel... mijn investering begint al te lonen, sé, heb alvast "één ferme pint" te pakken.

                              @Wolfke.
                              Uw inschrijving staat al op de lijst

                              Comment


                              • Hallo teddy-bear en anderen...

                                Ik heb zojuist vernomen van mijn werkgever dat ik moet werken op de opendeur-dagen van de 1e gemechaniseerde brigade te Leopoldsburg, en dat valt dus op onze bewuste zondag..

                                Teddy je mag mij voorlopig van de lijst afhalen, maar ik ga er alles aan doen om er onder uit te kunnen muizen zodat ik toch kan meegaan... ik hou je in ieder geval op de hoogte....
                                Canon 6D

                                Comment

                                Working...
                                X