Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-AUTO-MOTOR safari 29/6 UPDATE OP PAG. 7 !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hallo,

    Misschien toch nog even melden dat er in de haven veel KASSEIWEGEN zijn.
    Zorg dus dat alles stevig vast zit ...

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • Doe zoals Jaja zegt, leg alles stevig vast geniet er van , maak leuke foto's en laat uw albums maar komen!! sorry teddy-bear dat wij er niet bij kunnen zijn maar wij zullen er hopelijk van kunnen genieten met jullie albums op BD . veel plezier aan alle deelnemers op deze SD-AUTO-MOTOR safari dag

      Erik.D en Trees

      Comment


      • "Bedankt" Erik, het weer ziet er zo slecht niet uit voor zondag??
        We zullen zeker véél goed weer overlaten voor julie SD op 6/7 in Leeuwarden

        Klopt Jaja > kasseien > haven, maar... de "safari" zal in luxe gebeuren 90% van de te af te leggen weg is "macadam"

        Reden? Ik dacht voornamelijk aan "mijn" zitvlak

        Comment


        • Originally posted by teddy-bear
          de "safari" zal in luxe gebeuren 90% van de te af te leggen weg is "macadam"

          Oef! Er is kans dat ik & Mira ook langskomen (hangt van het weer af, en van mijn ma - die verjaart die dag en heeft nog nikske laten weten).

          Maar met die sportvering op kasseien; amaj mijn gat. Dan had ik er zowiezo voor bedankt... Ik heb 200m kasseien ergens tussen mijn huis en de manège en daar zie ik al tegenop...
          http://www.theafricabug.com

          Comment


          • Kasseien?? Kasseien??? Da's toch niet erg... We gaan der toch niet mee gooien zeker?
            En dan? We stellen gewoon een hogere sluitertijd in en dan heb je van die kasseien geen last.
            (Ik bedoel een hogere sluitertijd van je fototoestel, niet van je gat)

            Nog drie nachtjes slapen... Joepieee

            Comment


            • Originally posted by mic

              Nog drie nachtjes slapen... Joepieee
              Euhh... volgens mijne kalender is het nog 4 nachtjes slapen Mic

              Anders sta je daar zooooo alléééééén op die trappen.

              Tenzij je echt eerst wil zijn of je tentje daar wenst op te slaan, zodat je zeker bent dat je de start niet zal missen

              Comment


              • Drie... Zaterdagnacht kan ik toch niet slapen...

                Comment


                • Originally posted by mic
                  Drie... Zaterdagnacht kan ik toch niet slapen...

                  LOL

                  En Teddy-Bear, ik wens jou en natuurlijk alle deelnemers een hele leuke en schitterende dag toe! En dat de zon maar mag schijnen. Ik heb respect voor hoe jij deze, toch niet eenvoudige, SD hebt ge-organiseerd en vormgegeven. Petje af hoor!!! Het spijt me zeer dat ook ik niet deel uit kan maken van de groep deelnemers.

                  mvg,

                  Jan

                  PS: kunnen jullie wel snel rijden! Des te eerder kunnen wij, als achterblijvers, gaan genieten van de ongetwijfeld fantastische beelden.
                  You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

                  Comment


                  • Teddy-Bear,

                    Normaal heb je een mailtje ontvangen. Deze 2 Gentenaars zullen ook aanwezig zijn met n'n Scenic (dus ook wel wat plaats voor eventuele meerijders).

                    mvg,
                    peter & petra

                    Comment


                    • @jamonadap
                      Bedankt voor uw wensen

                      En ja, Friesland is echt niet bij de deur (vanaf bij U of vanaf hier uit )
                      Heel mooi om daar te varen trouwens !

                      We zullen maar 50% van het goede weer gebruiken, zo blijven er nog 50 voor U over

                      @Peter

                      Staat erop

                      Bedankt voor uw "bus-voorstel"

                      Maaltijd > komt dik in orde

                      Comment


                      • teddy bear, ik hoop dat je SD een groot succes zal zijn! Hoewel wij niet van de partij zijn zullen we zeker op jullie denken BD-vrienden.
                        Hier al iets om in de stemming te komen

                        http://users.pandora.be/nikeairbomber/boom.wmv


                        hoe ouder hoe gekker- there's no fool than an old fool
                        member of HanFanClan on http://hanfanclan2.web-log.nl/
                        visit my blog on http://gerdayd.web-log.nl/

                        Comment


                        • Originally posted by peter
                          Teddy-Bear,

                          Normaal heb je een mailtje ontvangen. Deze 2 Gentenaars zullen ook aanwezig zijn met n'n Scenic (dus ook wel wat plaats voor eventuele meerijders).

                          mvg,
                          peter & petra
                          U have got email

                          Sam greetzzzzzzz U
                          -------------------------------------------
                          Never apologize for showing feeling.
                          When you do so, you apologize for the truth.
                          -------------------------------------------
                          Canon Stuff

                          Comment


                          • @ Gerda
                            Mercikes hé

                            Deze link van Gerda gekregen...
                            Zo gaan wij motards het NIET doen zondag http://users.pandora.be/nikeairbomber/boom.wmv


                            Ik kan nog een beetje hulp gebruiken zondag;

                            @Tony smeT, wilt U de deelnemerslijst controleren van de aankomende deelnemers en natuurlijk hun "badges"(ben benieuwd) geven ?

                            @giantpat
                            Kan U de auto-deelnemers opvangen en indelen in de verschillende (klaarstaande) "bussen"?

                            Ikzelf zal me dan bezighouden met de opvang van de motards en hun duo-zitters.

                            @giantpat & Tony komen julie wat vroeger 10.15h ?


                            Mag ik vriendelijk aan iedereen vragen;
                            - Dat de deelnemende bussen en wagens + de motoren bij aankomst (10.30h) parkeren voor de trappen, al de andere parkeren hun wagen direct op de nabijgelegen parking.
                            - Het vertrek is om 11.00h STIPT !
                            - U zoveel mogelijk aan car-pooling doen, gezellig en zo weinig mogelijk auto's in de karavaan!!!
                            - Voldoende benzinne is in de wagen/motor.
                            - Steeds met de lichten aanrijden.
                            - Toiletten zijn voorzien aan de molen en in Lillo.
                            - de kandidaat duo-zitter zich bij mij melden, maar zij mogen zelf hunne motard+motor kiezen (indien beschikbaar)
                            - De piloten hun duo-zitter een snelcursus "duo-zitten" geven.
                            - Dat iedereen zich aan het tijdschema/programma in het oog houd, anders loopt de boel in het honderd
                            - Als we aan de molen in Berendrecht aankomen rijden de motors "binnen" > speciale voorziene apparte parking. De wagens blijven "buiten op straat staan ", reden; er zullen hier zeker duizenden foto's getrokken, liefst dan zonder wagens erop
                            - Dat een aantal deelnemers eerst direct pannekoeken eten/drinken, de anderen op shooting.
                            - Let op IN de molen, zéér steile trappen en BEWEGENDE onderdelen!!! De moler ZAL DRAAIEN, is mij verzekerd !
                            - De "bus-drivers" letten bij ieder vertrek op verloren shapen

                            De wagens en de motoren zullen tijdens de korte shootings "bewaakt" worden, in mindere mate in Berendrecht en Lillo.

                            Ik verneem zojuist dat Luc Pappens wegens beroepsbezigheden moet afhaken , moet julie allemaal de groeten doen.

                            Allen bedankt voor Uw medewerking

                            Indien nodig hier toch mijn GSM 0475 820 720

                            Allez... het weer ziet er zéér goed uit, en... we gaan er een lap op geven hé

                            Comment


                            • Teddy-Bear je nummer zit in m'n GSM... ik bel je zodra ik achter op jou Harrietje zit, dan kan je vertrekken... maar nie te rap he?

                              Comment


                              • Beste teddy-bear,
                                ik had beloofd nog iets te laten weten en hou me daar dus aan.
                                Zoals het er nu naar uitziet zal ik niet aanwezig zijn op zondag.
                                Buiten alle verwachting blijken de weersvoorspellingen voor het weekend nu toch zeer goed te zijn om te vliegen.
                                Er is dit weekend de jaarlijkse meeting in Peizegem en ik zal dus zoals eerder gemeld het vliegen laten voorgaan.
                                Ik wens je veel succes met je safari. Als het vliegweer is dan is het ook motorweer en zeker fotoweer !
                                En aan alle BDers die daar zondag in Lillo zijn nog een mooie en prettige dag toegewenst en misschien tot de volgende keer,
                                fredje

                                Comment

                                Working...
                                X