Re: door de iPhone verandert onze camera
Och och, de apple mensen zijn weer gepikeerd.
Ik zal de laatste zijn die gaat vertellen dat een mac slecht is, want hier kan een normale pc nog een aardige punt aan zuigen.
Om even terug te komen op de telefoons, wat totaal niet in verband staat met een pc.
Buiten het feit dat een iphone een opgewaardeerde telefoon is en bijv de htc tytnII een pocketpc waar je ook mee kan bellen.
Ze hebben met de iphone aardig wat laten liggen qua functies en ze geloven dat de gebruikers niet te vertrouwen zijn.
Gps ingebouwd is nu aardig standaard aan het worden.
Buiten dat is het met een bluetooth gps ook een aardige opgaaf om een goedwerkende navigatie te krijgen.
De overige gps software nog maar buiten beschouwing te laten.
Bestanden mag je van apple niet standaard bij, moet je voor gaan hacken om een beetje een filemanager te krijgen.
De compatibiliteit met mailservers en outlook schijnt ook niet echt lekker te werken maar dit is niet uit eigen ervaring.
Buiten dat is een iphone wel makkelijker in gebruik met hetgeen wat erop zit.
Maar wil je meer dan word het knutselen.
Wel eens met wm6 gewerkt ?, denk het niet aangezien mijn htc tytnII perfect werkt en geen last heeft van traagheid en vastlopers.
Ik zie het meer als een vooroordeel maar dat is mijn mening.
Probeer eerst eens na te gaan wie eerst was, htc wizzard bijv ( qtec9100, imate k-jam ) voor je een uitspraak doet over wie wie kloont.
Merkenverdediging is hier echt niet nodig aangezien ik heel erg graag wil overstappen op een mac voor thuis (grote pc) omdat ik het bagger xp en vista helemaal beu ben.
Maar vergelijk dit aub niet met een besturingssysteem van een telefoon, deze 2 moeten apart van elkaar bekeken worden.
Ja dit klopt helemaal , maar ga eens software zoeken voor de iphone en dan voor windows mobile 5 en 6
Greetz rich
Och och, de apple mensen zijn weer gepikeerd.
Ik zal de laatste zijn die gaat vertellen dat een mac slecht is, want hier kan een normale pc nog een aardige punt aan zuigen.
Om even terug te komen op de telefoons, wat totaal niet in verband staat met een pc.
Buiten het feit dat een iphone een opgewaardeerde telefoon is en bijv de htc tytnII een pocketpc waar je ook mee kan bellen.
Ze hebben met de iphone aardig wat laten liggen qua functies en ze geloven dat de gebruikers niet te vertrouwen zijn.
Gps ingebouwd is nu aardig standaard aan het worden.
Buiten dat is het met een bluetooth gps ook een aardige opgaaf om een goedwerkende navigatie te krijgen.
De overige gps software nog maar buiten beschouwing te laten.
Bestanden mag je van apple niet standaard bij, moet je voor gaan hacken om een beetje een filemanager te krijgen.
De compatibiliteit met mailservers en outlook schijnt ook niet echt lekker te werken maar dit is niet uit eigen ervaring.
Buiten dat is een iphone wel makkelijker in gebruik met hetgeen wat erop zit.
Maar wil je meer dan word het knutselen.
een stabiel operating systeem gebouwd op unix, met de grafische lekkernij schil van apple erop, enorm gebruiksvriendelijk, kan je toch niet vergelijken met een bugy sloom vastlopend os als windows
Ik zie het meer als een vooroordeel maar dat is mijn mening.
en ja, een htpc is een iphone cloon maar met sucky windows,
Merkenverdediging is hier echt niet nodig aangezien ik heel erg graag wil overstappen op een mac voor thuis (grote pc) omdat ik het bagger xp en vista helemaal beu ben.
Maar vergelijk dit aub niet met een besturingssysteem van een telefoon, deze 2 moeten apart van elkaar bekeken worden.
enneh, die HTC, die heeft geen besturingssysteem ofzo ? is da niet windows mobile
Greetz rich
Comment