Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ontwerp affiche
Collapse
X
-
-
Re: ontwerp affiche
Een affiche moet op een snelle en duidelijke manier het 'wat-waar-wanneer' vertellen. Daarin slaagt het middelste ontwerp voor mij het meest. Je ziet meteen dat het over ballonnen gaat en de de opmaak is ordelijk. De overige 2 ontwerpen vind ik te druk.
Nota: ik zie precies wel 2 x tt in 'Cordessttraat'
Guy
Comment
-
[QUOTE
Guy[/QUOTE]
terechte opmerking thx
ik wilde er nog bijvertellen dat het een soort retrofuif is (al jaren)
maar de plaatselijke bevolking noemt dit de ballonnekesfuif omwille van de ballonnen die
er steeds aanwezig zijn .
daarom de 2 andere affiches retro achting naar mijn mening.Nikon D70 nikkor 18-70 mm
, AF micro nikkor 60 mm , nikkon sb 600
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guydw Bekijk berichtEen affiche moet op een snelle en duidelijke manier het 'wat-waar-wanneer' vertellen. Daarin slaagt het middelste ontwerp voor mij het meest. Je ziet meteen dat het over ballonnen gaat en de de opmaak is ordelijk. De overige 2 ontwerpen vind ik te druk.
Guy
terechte opmerking thx
ik wilde er nog bijvertellen dat het een soort retrofuif is (al jaren)
maar de plaatselijke bevolking noemt dit de ballonnekesfuif omwille van de ballonnen die
er steeds aanwezig zijn .
daarom de 2 andere affiches retro achting naar mijn mening.Nikon D70 nikkor 18-70 mm
, AF micro nikkor 60 mm , nikkon sb 600
Comment
-
Ik verkies ook de tweede affiche. De kleuren zijn veel sterker dan het groen van de andere twee. Als grafisch vormgever zou ik wel voor een ander font kiezen in uw tweede affiche. Heb je geen bold van dit lettertype, of is dit al bold? Ik zou een iets zwaarder lettertype zoeken.
Sebastiaan
Comment
-
-
De 2e is het meest duidelijke. Maar de 3e spreekt me het meest aan, en naar de prijs begin ik maar te zoeken als het me interesseert . En dat het de 26e in zaal het forum te doen is, is op de 3e zeer duidelijk (voor de rest wil ik wel de kleine lettertjes gaan lezen, als die info me al aanspreekt)To make your dreams come true, wake up
Comment
Comment