Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door Roland CuypersBekijk bericht
Ongetwijfeld.
Tussen Sinterklaas en de Kerstman in, zijn ze voor het rapen...
Ik ben er nog niet zo zeker van.
Er zijn ook 1000-den D70 verkocht voordat de D200 op de markt kwam.
Ik heb geen massa's te koop gezien toen de D200 leverbaar was.
Het zal niet anders zijn met de D200.
- Niet iedereen is bereid om elke 2 jaar een nieuwe (dure) body te kopen.
- Veel gaan hun D200 nog wat bijhouden als backup voor de D300
Met dat de D300 nog niet op de markt is, heb ik de indruk dat iedereen aan het wachten is om zijn D200 te verkopen; anders zitten ze zonder hé
zelfde met D2X & D3
Zijn er mensen die aan het wachten zijn?
Over vier jaar mag u mijn D200 kopen: ik behoor niet tot die randdebielen die voortdurend het laatste nieuwe speeltje moeten hebben en het iets oudere en perfect functionerende van de hand doen. Mijn D70 gebruik ik ook nog steeds.
Over vier jaar mag u mijn D200 kopen: ik behoor niet tot die randdebielen die voortdurend het laatste nieuwe speeltje moeten hebben en het iets oudere en perfect functionerende van de hand doen. Mijn D70 gebruik ik ook nog steeds.
Iemand een randdebiel noemen getuigt van weinig respect . . . zo'n opmerkingen horen hier echt niet thuis.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
idd, jammer vind ik dat er op zo'n manier gereageerd wordt.
een beetje gefrustreerd zou je denken..
soit terug on topic ?
Ik heb mijn D2X, en ik ga 'm toch gewoon verslijten ipv 'm voor een peulschil van de hand te doen Ik ben ook wel zo'n randdebiel die de D3 zo snel mogelijk wil hebben, maar ik ga toch wachten tot de gekte voorbij is en ze gewoon uit voorraad leverbaar zijn
Wat ik tot nu toe gezien heb van de d300 is nu niet van die aard, om direkt een goede d200 weg te gooien (prijzen zijn in mekaar gezakt, 850€ is nu normaal), dit zal wel serieus meespelen.
De D3 zal wel een verbetering zijn tegenover de d2x, ALS je high iso gebruikt. En voor een aantal gebruikers hoor ik al serieuse tegenwind, door het fullframe / crop verhaal. Als je een teleliefhebber bent...
De hype is eigenlijk al een stuk over, de rust is weergekeerd, er zullen wel verschuivingen komen, maar niet massaal denk ik.
Comment