Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D300 dan pas D200 weg?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: D300 dan pas D200 weg?

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    [COLOR="Red"]

    Ik denk om een D300 aan te kopen, maar deze zijn volgens Nikon belgië zeker niet leverbaar meer dit jaar daarnaast denk ik om gewoon mijn D200 als reservetoestel te houden, batterijen zijn uitwisselbaar enz. een D3 vind ik als hobbytoestel in mijn geval toch wat te duur
    Naar wat ik al gelezen heb, zou Nikon ook kits uitbrengen zoals in de lagere reeksen, bv een D3 gebundeld met AFS 24-70mm f2.8, en die zouden dan relatief vlugger verkrijgbaar zijn dan de losse bodies omwille van de vraag... Ik weet echter niet of Nikon Europe zo'n kits gaat aanbieden.

    MVG,

    Comment


    • #32
      Re: D300 dan pas D200 weg?

      Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
      DPreview, en dan zie je dat veel amerikanen al een lening hebben aangevraagd voor de D3 of D300
      MVG,

      Ze doen maar. Ik heb er geen last van.
      BD2465BE - Nikon D70 + D300 + D800 + 14 2.8, 18-70, 20-35 2.8, 35-70 2.8, 80-200 2.8, 28-300VR + SB400 + Metz 58 AF-2 // Lumix LX100

      Comment


      • #33
        Re: D300 dan pas D200 weg?

        Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
        Over vier jaar mag u mijn D200 kopen: ik behoor niet tot die randdebielen die voortdurend het laatste nieuwe speeltje moeten hebben en het iets oudere en perfect functionerende van de hand doen. Mijn D70 gebruik ik ook nog steeds.
        Denk niet dat het aan u is te bepalen dat iemand een randdebiel is alleen maar omdat iemand zijn geld uitgeeft aan iets waar u het niet voor over heeft of het domweg niet kunt betalen (Jaloers?)

        PS: ik ben een randdebiel en ik vind het heerlijk
        Last edited by edjeB; 7 november 2007, 18:15.
        ---------------- Ik doe niet meer mee

        Comment


        • #34
          Re: D300 dan pas D200 weg?

          Heb hier ook al eens gelezen dat er opa's zijn die heel dure spullen kopen en niet weten waarvoor de knopjes dienen.Ja ik ben ook opa en weet wel waarvoor die knopjes dienen.(Maar ben daarom nog niet perfect sowat)Die hebben er toch ook voor gewerkt, dus als iemand om de 2 jaar een nieuwe cam. wil kopen en dit financieel aan wat is er dan mis mee?

          Oja ik ben wel een PC-klungel
          gr, eb

          Comment


          • #35
            Re: D300 dan pas D200 weg?

            Oorspronkelijk geplaatst door sloefke Bekijk bericht
            Heb hier ook al eens gelezen dat er opa's zijn die heel dure spullen kopen en niet weten waarvoor de knopjes dienen.Ja ik ben ook opa en weet wel waarvoor die knopjes dienen.(Maar ben daarom nog niet perfect sowat)Die hebben er toch ook voor gewerkt, dus als iemand om de 2 jaar een nieuwe cam. wil kopen en dit financieel aan wat is er dan mis mee?

            Oja ik ben wel een PC-klungel
            't is je gegund, maar de pensioenenkassen zijn leeg tegen de tijd dat "mijn" generatie aan de beurt is. Daarom moeten wij nu sparen voor onze pensioenen ipv om de 2 jaar een nieuwe camera te kopen.
            BD2465BE - Nikon D70 + D300 + D800 + 14 2.8, 18-70, 20-35 2.8, 35-70 2.8, 80-200 2.8, 28-300VR + SB400 + Metz 58 AF-2 // Lumix LX100

            Comment


            • #36
              Re: D300 dan pas D200 weg?

              in een nikon d3 topic post hij dit:

              Ga vanaf 1 november met een veldbedje voor de winkeldeur liggen zoals vele sukkels doen wanneer er weer een Potterboek uit komt.
              Is gewoon een stijl die hij zich aanmeet. Don't worry...

              Het is nooit leuk als de sint bij de buren, wel iets mooi brengt

              Comment


              • #37
                Re: D300 dan pas D200 weg?

                2007/2008

                wake up

                D3 is

                it all was trash

                now it's photography

                burn every Dx or xD

                sell your cars

                sell your wives

                buy a D3
                foto als spiegel of als venster?

                Comment


                • #38
                  Re: D300 dan pas D200 weg?

                  [/code]
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk bericht
                  't is je gegund, maar de pensioenenkassen zijn leeg tegen de tijd dat "mijn" generatie aan de beurt is. Daarom moeten wij nu sparen voor onze pensioenen ipv om de 2 jaar een nieuwe camera te kopen.
                  Bwa nee, ze gaan toch alweer voor 500.000 jobs zorgen oja en die ander 200.000 moeten ook nog komen.Dus 700.000 Ga stoppen met schrijven, moet babykes gaan maken anders geraken die vacatures niet meer ingevuld tegen die tijd
                  gr, eb

                  Comment


                  • #39
                    Re: D300 dan pas D200 weg?

                    ik denk dat dit topic toch beter thuishoort in "algemeen" dan in "camera's", vandaar dus de verplaatsing . .
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #40
                      Re: D300 dan pas D200 weg?

                      Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk bericht
                      omdat iemand zijn geld uitgeeft aan iets waar u ...het domweg niet kunt betalen (Jaloers?)
                      Ook zéér volwassen gereageerd ...

                      Comment


                      • #41
                        Re: D300 dan pas D200 weg?

                        Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk bericht
                        omdat iemand zijn geld uitgeeft aan iets waar u ...het domweg niet kunt betalen (Jaloers?)
                        Ook zéér volwassen gereageerd ...

                        Vooral die twee smileys, echt klasse

                        Comment


                        • #42
                          Re: D300 dan pas D200 weg?

                          Dank je!
                          ---------------- Ik doe niet meer mee

                          Comment


                          • #43
                            Re: D300 dan pas D200 weg?

                            Wat is de sfeer hier tof zeg.


                            En ben al wat afgunst gewend hoor, daar heb ik leren mee leven.

                            Comment


                            • #44
                              Re: D300 dan pas D200 weg?

                              Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                              Lees bv. DPreview, en dan zie je dat veel amerikanen al een lening hebben aangevraagd voor de D3 of D300

                              MVG,
                              De Amerikanen zijn nu al niet meer in staat hun hypothecaire leningen af te betalen, dat beloofd!

                              nvdr: Persoonlijk vind ik in deze topic veel vijandige en zeer onvriendelijke antwoorden. Slecht geslapen misschien?
                              Minder glas dan vroeger, maar beter.

                              Comment


                              • #45
                                Re: D300 dan pas D200 weg?

                                als amateur investeer ik liever in 'glas'... dus waarom mijn goed functionerend toestel weg doen?
                                Hij zal zijn tijd ook nog krijgen... en tegen die tijd is de D400-500-600 wellicht uit en gaat er een fullframe over de toon bank aan misschien een zeer aantrekkelijke prijs... dat is mijn hoop en het wachten waard...
                                een vééél te zware rugzak ;)

                                Comment

                                Working...
                                X