Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
't is een keer iets anders . . . een manier om tientallen foto's te plaatsen en de forumregels te omzeilen . . .
Gewoon de muis over de foto van boven naar onder en omgekeerd bewegen . . .
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
leuk, alleen wat jammer dat de bootjes niet bewegen...
Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24"
tja. Niet slecht maar geen foto. Dit is video. Je hebt apparatuur nodig om het te kunnen zien
-M-
Dit zijn wel degelijk foto's hoor.... Op een tijdlijn geplaatst in flash en actions aan toe gevoegd zodat je met een mouse-over telkens in een ander frame een nieuwe foto te zien krijgt.
het .fla bestand is omgezet naar .swf (small web format en niet shockwave file zoals sommigen wel eens beweren...) .
Niettemin is het leuk gedaan.
Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?
Het is inderdaad een knap kunstwerkje , echter de mac-gebruikers onder ons hebben dergelijke zaken al gezien , kijk eens naar deze voorbeeld gallerij. Eens ze geladen is kan je van met de muis heen en weer gaan over één foto om alzo snel doorheen dat album te bladeren.
Comment