Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Top Foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Top Foto

    Heb ook al een en ander bij Otto gekocht.
    Hij heeft goei prijzen en geeft garantie; meer moet het toch niet zijn.
    Wel alles cash te betalen; hij heeft geen bancontact.

    mvg,

    Roland

    Comment


    • #17
      Re: Top Foto

      Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
      Wel alles cash te betalen; hij heeft geen bancontact.
      of via overschrijving als je online koopt... altijd goed gegaan bij mij
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • #18
        Re: Top Foto

        Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
        hij is hier op het forum geregistreerd onder de naam "otto".
        heel regelmatig (wekelijks?) post hij één of enkele nieuwtjes
        over één of ander fotografie-onderwerp.

        neem eens contact op met hem (peter).

        mm
        Even verduidelijken het is Otto Knap.
        otto is geheel iemand anders
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #19
          Re: Top Foto

          yep, foutje ...

          mm
          ∏__|_ ∏__|_
          "no rules, great shots"
          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

          Comment


          • #20
            Re: Top Foto

            Die man is al verschillende keren failliet geweest, en telkens opnieuw opgestart. ik ga geen uitspraak doen over al dan niet frauduleuze failissementen, maar ik ken iemand die er zijn centen van een bestelde camera kwijt was bij zijn vorige failissement. Ik zou zeggen: je kan er goede zaken doen, maar geld en camera moeten "gelijk oversteken"

            Comment


            • #21
              Re: Top Foto

              Ben net terug van mijn bezoekje. De deal is rond, de aankoop gebeurt, de kennismaking prettig en de prijs zeeeer scherp in vergelijking met wat ik elders op het net had gelezen. Nu kan ik aan de gang met mijn nieuw speeltje. Hij heeft mij zelfs ondertussen via mail al een volledig Nederlandse handleiding opgestuurd, de Franse en de Engelse had ik meegekregen.

              Volgende keer ga ik het wel laten aan huis bezorgen want voor het geld hoef je het niet te laten en ik ben in totaal meer dan vier uur onderweg geweest. Van Gent naar Putte is blijkbaar (voor een totale idioot als ik wanneer het op de weg zoeken aankomt en een gps heb ik niet) niet iets om even snel snel tussendoor te doen!


              ps: aan degene die mij de pm stuurde, ik ben niet vergeten de groeten te doen hoor!

              Comment


              • #22
                Re: Top Foto

                Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
                Die man is al verschillende keren failliet geweest, en telkens opnieuw opgestart. ik ga geen uitspraak doen over al dan niet frauduleuze failissementen, maar ik ken iemand die er zijn centen van een bestelde camera kwijt was bij zijn vorige failissement. Ik zou zeggen: je kan er goede zaken doen, maar geld en camera moeten "gelijk oversteken"
                Ken die zaak, maar de zaakvoerders en directie zijn nog nooit in een faling betrokken geweest.

                En die fameuze Otto die daar bediende is en verantwoordelijk is voor de verkopen via het internet had o.a. een softwarehuis welke in faling is gegaan. Maar hij heeft zijn klanten nog nooit in het zak gezet door de klanten te laten betalen en vervolgens niets te leveren.

                Comment

                Working...
                X