Ik heb een canon 400D en zoals veel toestellen is de kant die ge tegen uw gezicht houd vlak. Nu zit ik met een beperkt gezichtsvermogen aan het rechter oog, dus moet ik met mijn linker oog door mijn toestel kijken.
Met alle gevolgen van dien (neus tegen scherm gedrukt, vinger in de weg )
Probeer het maar een keer.
Ik heb hier al de zoekfunctie gebruikt en niks gevonden, heb gebeld naar de winkel, en daar kan ik een een aangepaste dioptrie krijgen maar dit is voor mij geen optie ( rechter oog wil niet meer meewerken).
Heb eigenlijk iets nodig om daar waar ik door kijk een stukje naar voor te brengen zo dat deze een klein beetje uitsteekt.
Het fotograferen gaat, maar natuurlijk niet in ideale omstandigheden.
Iemand hier een oplossing voor?
Mods: wist niet goed waar deze te plaatsen indien niet goed hier verplaats maar.
Met alle gevolgen van dien (neus tegen scherm gedrukt, vinger in de weg )
Probeer het maar een keer.
Ik heb hier al de zoekfunctie gebruikt en niks gevonden, heb gebeld naar de winkel, en daar kan ik een een aangepaste dioptrie krijgen maar dit is voor mij geen optie ( rechter oog wil niet meer meewerken).
Heb eigenlijk iets nodig om daar waar ik door kijk een stukje naar voor te brengen zo dat deze een klein beetje uitsteekt.
Het fotograferen gaat, maar natuurlijk niet in ideale omstandigheden.
Iemand hier een oplossing voor?
Mods: wist niet goed waar deze te plaatsen indien niet goed hier verplaats maar.
Comment