Geachte BD'ers,
Groot was mijn frustratie toen ik onlangs ontdekte dat de sensor van mijn D200 een vervelende "Hotpixel" vertoonde. Dit bleek na enkele tests. Dit resulteerde op het scherm in een miniscuul groen-blauw vlekje, dat duidelijk te zien was bij 100%. Bij opname met een blauwe lucht resulteerde dit steevast in een donker vlekje op dezelfde plaats.
Na contact via mail met de dienst na verkoop van Nikon, meer bepaald "Procirep", te Brussel, bleek dat dit kon verholpen worden onder garantie. Ik zou daarvoor zelf mogen komen en er op wachten. Er bleek echter aanvankelijk een misverstand te zijn, waardoor ik op de geplande dag niet meer zou kunnen geholpen worden en nodeloos een halve dag verlof genomen had.
Nadat ik opnieuw contact had met de verantwoordelijke, volgde een zeer snelle oplossing, met name een voorstel ter compensatie van het misverstand.
Daarbij heeft men mijn toestel bij voorrang behandeld en had ik het via een snelkoerierdienst na enkele dagen reeds veilig terug. Alles was in orde, temeer had men tevens een sensorreiniging uitgevoerd en een volledige controle. Alles werd gratis gedaan en onder garantie, ook het transport. Ik wens er wel bij te vermelden dat dit een uitzondering was teneinde het misverstand uit de wereld te helpen, zodat niet iedereen denkt dat men steeds toestellen afhaalt en terugbrengt.
Mag ik hierbij mijn waardering uitdrukken voor deze schitterende service van Nikon Procirep en de verantwoordelijke aldaar. Deze persoon heeft na een misverstand voor een perfecte klantgerichte oplossing gezorgd.
Ik wou deze uiterst positieve ervaring delen met de BD forumleden. Mag ook wel eens vind ik. Een pluim voor deze meneer en zijn dienst. Doe zo verder!!!!!!
Mvg,
Chris
Groot was mijn frustratie toen ik onlangs ontdekte dat de sensor van mijn D200 een vervelende "Hotpixel" vertoonde. Dit bleek na enkele tests. Dit resulteerde op het scherm in een miniscuul groen-blauw vlekje, dat duidelijk te zien was bij 100%. Bij opname met een blauwe lucht resulteerde dit steevast in een donker vlekje op dezelfde plaats.
Na contact via mail met de dienst na verkoop van Nikon, meer bepaald "Procirep", te Brussel, bleek dat dit kon verholpen worden onder garantie. Ik zou daarvoor zelf mogen komen en er op wachten. Er bleek echter aanvankelijk een misverstand te zijn, waardoor ik op de geplande dag niet meer zou kunnen geholpen worden en nodeloos een halve dag verlof genomen had.
Nadat ik opnieuw contact had met de verantwoordelijke, volgde een zeer snelle oplossing, met name een voorstel ter compensatie van het misverstand.
Daarbij heeft men mijn toestel bij voorrang behandeld en had ik het via een snelkoerierdienst na enkele dagen reeds veilig terug. Alles was in orde, temeer had men tevens een sensorreiniging uitgevoerd en een volledige controle. Alles werd gratis gedaan en onder garantie, ook het transport. Ik wens er wel bij te vermelden dat dit een uitzondering was teneinde het misverstand uit de wereld te helpen, zodat niet iedereen denkt dat men steeds toestellen afhaalt en terugbrengt.
Mag ik hierbij mijn waardering uitdrukken voor deze schitterende service van Nikon Procirep en de verantwoordelijke aldaar. Deze persoon heeft na een misverstand voor een perfecte klantgerichte oplossing gezorgd.
Ik wou deze uiterst positieve ervaring delen met de BD forumleden. Mag ook wel eens vind ik. Een pluim voor deze meneer en zijn dienst. Doe zo verder!!!!!!
Mvg,
Chris
Comment