Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Canon EF 100-400L f/4 IS USM (da's toch haalbaar niet?)
-of om echt te dromen-
Canon EF 100-400L f/2.8 IS USM voor een democratische 1500 €
De eerste zal nog een beetje "draagbaar" zijn, maar de tweede is veel te zwaar om mee uit de hand te werken. Als ik een hele dag met de 100-400 gewerkt heb, dan voel ik dat nu ook al...
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
De eerste zal nog een beetje "draagbaar" zijn, maar de tweede is veel te zwaar om mee uit de hand te werken. Als ik een hele dag met de 100-400 gewerkt heb, dan voel ik dat nu ook al...
beetje meer naar de fitness maar het zou wel een vet zalige lens zijn he ben beetje jaloers op die nikon-lens die zuiderbuur vermeldde maar de prijs
Deze lens zou ik nog wel willen :Canon EF 100-400mm f/4,5-5,6L IS USM CPS: objectief is een zeer krachtig en veelzijdig supertelezoom objectief. Het objectief is uitgerust met de befaamde Image Stabilizer haarscherpe en onbewogen beelden. Het objectief maakt bovendien gebruik van de stille Ultra Sonic Motor (USM) techniek.
Prijs :1473 €
En als het kan nog een macro lens erbij ,maar ben er nog niet uit welke ik juist wil .
Maar allé de feestdagen komen eraan ,dus mss komt de kerstman dit jaar wel eens langs mijn kerstboompje,om er mijn wenslens onder te leggen .
Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .
Deze lens zou ik nog wel willen :Canon EF 100-400mm f/4,5-5,6L IS USM CPS: objectief is een zeer krachtig en veelzijdig supertelezoom objectief. Het objectief is uitgerust met de befaamde Image Stabilizer haarscherpe en onbewogen beelden. Het objectief maakt bovendien gebruik van de stille Ultra Sonic Motor (USM) techniek.
Prijs :1473 €
hey Ardesign, ik denk dat je hem niet helemaal vat bedoeling hier is om te zeggen wat voor lens jij zou willen die momenteel nog niet op de markt bestaat
Comment