Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tegenwoordig worden de handleidingen dikwijls bij de camera gevoegd op een CD.(pdf bestand). Is het nu mogelijk om deze af te drukken,zodat er een klein boekje van gemaakt kan worden;
Mij lukt dit niet, (ik gebruik een canon pixma I3000)
Groetjes
Tegenwoordig worden de handleidingen dikwijls bij de camera gevoegd op een CD.(pdf bestand). Is het nu mogelijk om deze af te drukken,zodat er een klein boekje van gemaakt kan worden;
Groetjes
Normaal moet dat geen probleem zijn om deze af te drukken.
Je moet wel Acrobat reader hebben, maar als je deze niet hebt, kan je deze gratis downloaden.
Effe google gebruiken en je vindt wat je moet hebben
Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!! Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.
Normaal moet dat geen probleem zijn om deze af te drukken.
Je moet wel Acrobat reader hebben, maar als je deze niet hebt, kan je deze gratis downloaden.
Effe google gebruiken en je vindt wat je moet hebben
Het lukt wel om de bladzijden af te drukken, maar niet op de manier om een boekje te maken (bv. blz 1, op de achterkant bladz.2 enz....). Ook niet met Acrobat reader.
Groetjes
wil dat zeggen, dat je geen boekje/handleiding hebt gekregen bij de aankoop van je toestel.
grt,bouk.
Ik vrees dat je daarvoor ofwel een PDF to Word converter zult moeten op de kop tikken, of een programma dat PDF files kan maken. Adobe acrobat, NitroPDF, FoxitPDF kunnen booklets maken. ALs je de PDF naar word krijgt, kun je ook vanuit word een booklet afdrukken.
Wel een handleiding maar geen boekje Bouk.
Gebeurt tegenwoordig wel vaker ja, cd persen is goedkoper dan een boekje laten drukken alhoewel sommige merken niet doorhebben dat niet iedereen met een laptop op stap gaat om de handleiding mee te nemen
Maar als je van adobe DEZE download dan kun je na op print geklikt te hebben bij Page Handling kiezen voor de optie < Booklet Printing >
Hierdoor komen er 2 bladzijdes op 1 pagina en op de manier zodat alles op elkaar een boekje vormt.
Wel een handleiding maar geen boekje Bouk.
Gebeurt tegenwoordig wel vaker ja, cd persen is goedkoper dan een boekje laten drukken alhoewel sommige merken niet doorhebben dat niet iedereen met een laptop op stap gaat om de handleiding mee te nemen
Maar als je van adobe DEZE download dan kun je na op print geklikt te hebben bij Page Handling kiezen voor de optie < Booklet Printing >
Hierdoor komen er 2 bladzijdes op 1 pagina en op de manier zodat alles op elkaar een boekje vormt.
Greetz rich
Inderdaad, met de nieuwe versie van Adobe reader 8 lukt het wel; Met de vorige Nr.7 lukte het niet.
Dank u
Groetjes
Ik vind dat toch ook een nadeel dat ze geen gedrukte handleiding meer bij de camera leveren. Meestal is er enkel zo'n basisgidsje bij.
Bij de canon 40D is er een blaadje met beknopte samenvatting, en een boekje met wat meer uitleg. Handig om mee te nemen,
MAAR, ik heb geen PDF bestand zodat ik dit kan printen op A4, Wat voor mij wel handig is. Wie kan me er aan eentje helpen? dank daarvoor.
Ik ben met de bijgeleverde cd naar een copie center gegaan, en daar hebben ze er een mooi boekje van gemaakt. Formaat A5, tekst vergroot en ingebonden.
Prijs 15 euro (voor dezelfde prijs hebben ze er wel 2 gemaakt)
grt
Even naar de properties van je printer gaan. Meestal is er een optie te vinden om dubbelzijdig te printen of om 'booklet' te printen.
Booklet wil zeggen dat hij dubbelzijdig gaat, printen, 2 bladzijden per pagina en dat de pagina's zelf herschikt worden om tot een ' boekje' te komen.
Comment