Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto konijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Foto konijnenberg

    Bedankt voor de antwoorden, heb beslist om hem daar toch te kopen is wel een eindje rijden maar ja. En sorry had de zoekfunctie nog niet gevonden. nieuw hier

    Comment


    • #17
      Re: Foto konijnenberg

      Heb der zowel positieve als negatieve ervaringen mee gehad, maar dat heb je overal wel. Wat ik tot nu toe heb geleerd als ik iets wil aankopen ivm fotografie: prijs opzoeken bij Konijn en vergelijken met de andere grotere spelers die hier allom geprezen en misprezen worden en dan bij de lokale fotoboeren binnenspringen. (En meestal loont het in mijn geval niet om die afstand daarvoor te rijden...)
      Nikon D80 / Sony DSC-H5

      Comment


      • #18
        Re: Foto konijnenberg

        Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
        De vorige Canon DSLR body's en Nikon DSLR body's kunt u op dit moment voor een leuke prijs kopen bij heel veel zaken hier in Belgie.

        Een Canon 30D voor onder de € 700,- incl btw

        Een Canon 400D voor onder de € 600,- incl btw en daarop ontvangt u van ome Canon nogeens € 70,- op uw bankrekening (en bij sommige zaken ontvangt u de Cashback direct)

        Een Nikon D200 voor rond de € 1000,- incl btw

        Een Nikon D80 met lenzen en grip voor rond de € 1000,- incl btw

        Een Nikon D40 voor onder de € 500,- incl btw
        je kan er wel vrij veel toestellen en lensen ter plekke bekijken
        en betalen via bankcontact
        en de verkopers kunnen deftig nederlands(vlaams)
        dit is in andere zaak(en) wel niet zo het geval

        Comment


        • #19
          Re: Foto konijnenberg

          als je er na toe rijd proberen dit in de week te doen en niet op zaterdag wegens enorme drukte,heb het al gehad dat ik meer dan 30 personen voor mij had.het is dan ook een ticket trekken zoals bij de beenhouwer

          Comment


          • #20
            Re: Foto konijnenberg

            Er zijn volgens mij alternatieven genoeg voor een Konijnenberg als je er niet in de buurt woont. Foto Rembrandt, Foto Rubens, Art&Craft, ... bieden allemaal hun producten rond dezelfde prijzen aan, en als er dan toch een verschil is dan valt er meestal over praten...

            Zie ook mijn post bij "Oneerlijke handelswijze" over mijn verhaal omtrent verhuur bij Konijn.
            Last edited by spacemanbow; 5 oktober 2007, 17:14. Reden: Konijn heeft inderdaad wel degelijk bancontact, mijn brein was mistig

            Comment


            • #21
              Re: Foto konijnenberg

              _____
              Last edited by Larah&Bo; 20 september 2008, 00:50.

              Comment


              • #22
                Re: Foto konijnenberg

                Oorspronkelijk geplaatst door spacemanbow Bekijk bericht

                ...
                Tussen haakjes, Konijn heeft GEEN bancontact, wat wil zeggen dat je eerst naar de dichtstbijzijnde automaat om cash moet rijden, of je Visa moet bovenhalen. Pinnen (en Chipknip?) hebben ze wel voor hun Nederlands klanten, maar de Belgische klanten blijven in de kou staan (tenzij dit ondertussen veranderd is).
                ...
                Van hun website:

                " In onze winkels:

                - Pinnen (vaak is het betalingslimiet van uw pas 2500 euro, bij twijfel bel uw bank
                - Contant (alleen in euro's)
                - Met credit card. Visa en MasterCard (de 2,5% provisie die de maatschappijen ons rekenen voor uw betaling, rekenen wij naar u door.
                - Maestro (buitenlandse pin) waarbij we ook 2.5% provisiekosten berekenen
                - Tegoedbon en Cadeaubon mits door ons eigen bedrijf uitgegeven.
                - In Turnhout kunt u zowel betalen met de Belgische bankkaart als met de Nederlandse kaart. "

                Comment


                • #23
                  Re: Foto konijnenberg

                  Nu begon ik te twijfelen aan mezelf , en inderdaad er staat tussen mijn uittreksels ook iets van Konijn via Bancontact.
                  Nu weet ik wat het probleem was, bancontact ging idd, maar ik kon niet vragen voor extra cash zoals een aantal winkels wel doen, zodat ik niet meer de bancontact automaat moest.
                  En de verwarring is in mijn hoofd vermoedelijk ontstaan doordat de vrouw voor mij uit Brugge een met die Visa affaire zat. Brain-cramp

                  Bij deze zet ik mijn post recht.... Verdorie, ik wordt oud

                  Mijn post van hierboven is rechtgezet, Konijnenberg heeft inderdaad Bancontact, het probleem situeerde zich met Visa kaarten. Mijn excuses voor deze initieel foutieve info

                  Man, op een forum kan je bijna even snel terechtgewezen worden als op cafe :-) (met recht en reden in dit geval)
                  Last edited by spacemanbow; 5 oktober 2007, 17:36.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Foto konijnenberg

                    heb bij konijneberg toch ook al met bancontact betaald...
                    FF Photography.be

                    Mijn Flickr account ...

                    Comment


                    • #25
                      Re: Foto konijnenberg

                      Als je ziet hoeveel volk er daar over de vloer komt......en als je ziet wat er daar allemaal buiten gesleurd wordt....dan kan het niet anders of 't is een prima zaak.
                      Ze verkopen je wel wat je wilt kopen, zonder veel poeha...maar dat kan je een verkoper niet kwalijk nemen.
                      succes
                      Filip

                      Comment


                      • #26
                        Re: Foto konijnenberg

                        Ik ga zelf ook heel veel kopen bij konijnenberg.
                        Maar ik koop ook heel wat bij foto rembrandt in Merksem.
                        Je moet echt vergelijken want Rembrandt is soms goedkoper en de service is ook daar opperbest (bij konijn trouwens ook).

                        Kiezen tussen de canon en de nikon...

                        Tja, je moet inderdaad de camera vasthouden en zien of hij goed in de hand ligt.
                        Met de cashback is de eos uiteraard een koopje op de moment, maar ik personlijk hou het bij nikon (die camera's liggen me beter in de hand).

                        Let wel, moest je nikon kiezen spendeer iets meer en neem de D80, een heel andere categorie
                        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                        Comment


                        • #27
                          Re: Foto konijnenberg

                          Zal eens moeten rondkijken want bij konijn is hij niet meer voorradig

                          Nog altijd de twijfel tussen de canon en de nikon

                          Comment

                          Working...
                          X