Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verdwenen discussies: fotohandboek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: verdwenen discussies: fotohandboek

    Ik heb dus DIRECT gereageerd op de verwijdering van je post in "aangeboden", dus je reageert hier met een flagrante leugen!


    ik denk het niet (zonder in het rood te beginnen schrijven) . Voor alle duidelijkheid het gaat om de 2 post in "algemeen" niet in "aangeboden". Daarop heb je me inderdaad gewezen dat ebooks niet thuis horen in aangeboden , gewone boeken wel.


    eerste post algemeen verdween zaterdag zonder pb en vandaag de tweede in algemeen pas na de twee verscheen mij PB , ik denk dat het ondertussen duidelijk is om welke boeken het gaat zonder ze nogmaals te vermelden en op te duiken is google.

    ik begin hier plots met alle bijbelse zonden overladen te worden. ...
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

    Comment


    • #17
      Re: verdwenen discussies: fotohandboek

      Waarom vermeld je dan niet de volledige versie van het verhaal? Daarbij komt ook nog dat ik duidelijk vermeld in de PM heb waarom je zo'n topic niet mocht starten . . . en toch doe je het opnieuw? Ik heb zeer duidelijk vermeld dat gewone boeken wel verkocht mochten worden maar niet in digitale vorm omdat daar illegale copieën van gemaakt kunnen worden.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #18
        Re: verdwenen discussies: fotohandboek

        Franciskine, ik dacht dat je duidelijk maakte dat indien het niet om geen illegale copie ging het wel kon maar niet onder de rubriek aangeboden. Gezien ik meende dat het niet ging om een illegale poste ik het onderwerp opnieuw in een andere rubriek vandaar mijn verbazing dat het tweemaal opnieuw verdween. na herlezing van je pb's is je mening inderdaad dat ebooks legale of illegale hier geen plaats vinden.

        devid
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

        IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

        Comment


        • #19
          Re: verdwenen discussies: fotohandboek

          Goed Devid dat je de reden van je verontwaarding vond en dat je je verder kunt vinden in de "dogma's" van mod en bestuur BD. Het ene forum houdt er al een ruimer standpunt op na dan een andere forum. Ook al was je bedoeling nobel en zeer niet op winstbejag uit.... laat het een troost zijn dat wie de boeken echt wil , ze wel zal vinden.
          Ik zocht zelfs een vijf min en vond de boeken vlot terug op een "kapitalistische" en "proletarische" manier op sites. Ervoor betalen is tevens ook geen garantie dat de centjes toekomen aan wie ze toekomen. Zelf voor handleidingen die producenten op hun site gratis ter beschikking stellen worden op andere sites pas na betaling aangeboden....
          Last edited by Wout; 2 oktober 2007, 07:56.

          Comment

          Working...
          X