Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black Wednesday *** UPDATE***

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Ik wens je bij deze ook veel succes op een goede afloop van het vervelend voorval. Hopelijk doet De Beukelaer eindelijk eens een goeie job....
    Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

    Comment


    • #17
      Hoi eMJeke,
      Veel sterkte he,

      Ik zit momenteel ook zonder
      Ik heb me van pure misserie even een analoog toestel bij een vriend uitgeleend.
      Greets
      Silver

      http://www.silver.web-log.nl

      Comment


      • #18
        ai eMJeke dat is minder maar dat komt wel in orde hoor
        Mvg Patrick Billen, alias Tommie
        www.wondermooi.be
        www.patrickbillen.be

        Comment


        • #19
          't is moeilijk, snik, maar...
          eMJeke,
          als je echt in de problemen komt, dan mag je de mijne wel een dagje lenen hoor.(omgeving Zaventem)
          stuur maar een mailtje
          Jo(han)
          Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

          Comment


          • #20
            Hoi eMJeke, heb al eens wat spullen laten repareren bij De Beukelaer en tot op heden ging dat steeds erg snel. De lens van mijn eerste Olympus camera'tje werd op twee dagen vervangen door een fonkelnieuwe. Wel hoop ik dat je de camera bij hen in Aartselaar zelf hebt binnengebracht want uit ervaring weet ik dat het probleem van vertraging vaak in het transport van en naar zit. Maar hoe dan ook ik heb nog nooit te klagen gehad, succes verder.
            Luc "iKKe"
            http://www.jip.be/luc

            Comment


            • #21
              Aiaiai, sterkte Emjeke. Hopelijk is het euvel snel verholpen.
              Als prille bezitter van dezelfde camera leef ik extra met je mee...

              Jacki
              Meer foto's op Mukblog

              Comment


              • #22
                WOW BD-ers, dank voor jullie medeleven.
                Ne mens moet dat meemaken om te weten hoe "afhankelijk" men van dat toestel wordt... en jullie begrijpen dat, een ander verklaard me gek

                Ik kreeg gisteravond een telefoontje om te vragen of ik zaterdag foto's wilde maken op een bijeenkomst... nu ja zonder toestel gaat dat moelijk . Maar ondertussen is al een oplossing naar voren gekomen ik mag het toestel gebruiken van iemand die er ook naartoe komt. Dat is opgelost ik kan mijn ontspanknopvinger zaterdag alweer oefenen.

                Indien voor de opdracht van 4 mei mijn toestel niet herstelt is wil ik graag ingaan op het voorstel van Jo(han). De opdracht is in Kortenberg, dat moet dus te regelen zijn . Alvast héél erg bedankt voor het voorstel

                Weeral dank zij BD ziet het leven er al weer wat rooskleuriger uit!

                Danke mensen!
                eMJeke
                website

                Comment


                • #23
                  ik leef met je mee, eMJeke, hopelijk is alles snel terug zoals het zou moeten zijn.

                  Je zei in Hasselt nog dat je je verder zou willen verdiepen in Photoshop, awel, 't is nu de moment hé Maakt het wachten misschien wat aangenamer.
                  ToM.___ //Fuji s602.
                  www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                  It goes to 11 you know? 1 louder.

                  Comment


                  • #24
                    Oei, oei eMJeke en dat lees ik nu pas
                    Je mag mijn cpke lenen
                    Ik stuur je direkt een mailtje se
                    "Alive and Kicking"

                    http://www.pbase.com/tinnew

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Tinne
                      Oei, oei eMJeke en dat lees ik nu pas
                      Je mag mijn cpke lenen
                      Ik stuur je direkt een mailtje se
                      Danke Tinne!


                      @ Tom314, inderdaad dat is een goeie suggestie en foto's heb ik in overvloed om te testen en te spelen
                      eMJeke
                      website

                      Comment


                      • #26
                        Aijai, das niet leuk!
                        Als je dag in dag uit fervent bezig bent met fotografie, dan wordt je camera ahw je handtas, niet?! En die neem je nou eenmaal overal mee hé ...
                        'k Moet er niet aan denken dat m'n G2-ke het plots zou begeven ...
                        Dat de miserie voor jou maar gauw opgelost wordt, eMJeke ...
                        Want een BD'er zonder camera is gelijk ... een kaffee zonder bier!!
                        Sterkte en succes nog!!
                        Sam greetzzzzzzz U
                        -------------------------------------------
                        Never apologize for showing feeling.
                        When you do so, you apologize for the truth.
                        -------------------------------------------
                        Canon Stuff

                        Comment


                        • #27
                          Hallo BD-ers

                          Het mag buiten dan wel oude wijven regenen, ten huize eMJeke schijnt het zonneke mijn nikonneke is terug
                          Wat er precies mee aan de hand was weet ik niet, maar de lens is vervangen! 'k ben weer een gelukkig mens, ge moest ons hier eens zien glunderen, mijn nikonneke en ik !

                          Iedereen nogmaals hartelijk dank voor het medeleven en de steun.
                          Mijn speciale en welgemeende danke aan Jo(han) en Tinne , die beide onmiddelijk bereidt waren mij hun toestel te lenen. 't is gelukkig niet nodig geweest, maar het heeft me in alle geval erg gelukkig gemaakt

                          Ik denk niet dat het misstaat om hier even te vermelden dat De Beukelaer excellent werk heeft geleverd en dat in een mum van tijd. Dus ook merci dames en heren van De Beukelaer!

                          en nu... ga ik fotokes maken! Dit wordt een super tof 1ste mei WE!!!
                          eMJeke
                          website

                          Comment


                          • #28
                            Oei, oei, eMJeke...

                            Dat moet echt in een zwart gat vallen zijn.

                            Maar van het voorval mischien een deugd van maken, alles even opruimen, de grote kuis doen, uitgestelde werkjes, enz..

                            Kwestie van bezig te blijven hé

                            Comment


                            • #29
                              Ha, goed nieuws voor je, eMJeke !
                              Blij dat alles so snel en goed verlopen is !
                              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                              Si non, on devient bonbon
                              Et les gens nous mangent !"

                              Comment

                              Working...
                              X