Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

online cs2/3 cursus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: online cs2/3 cursus

    Oorspronkelijk geplaatst door Miriam1 Bekijk bericht
    is CS2 dan wel in 't nederlands ?
    Het boek van Kelby over CS2 is wel in het Nederlands te verkrijgen.
    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

    Comment


    • #17
      Re: online cs2/3 cursus

      dan ook maar even bestellen . Je weet nooit of er nog bij te leren is hé.

      dank

      Comment


      • #18
        Re: online cs2/3 cursus

        Als je meer wil weten over dat boek van Scott Kelby kijk dan eens op http://www.hcw.be/p.aspx?p=G3110 en als je even google't vind je nog wel meer positieve verhalen. De mijne valt al compleet uit elkaar door het intensieve gebruik. Als ik iets niet meer weet ga'k het vlug nog eens opzoeken. Voor mij is dit boek mijn photoshopbijbel.
        "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

        Comment


        • #19
          Re: online cs2/3 cursus

          Hoi,

          ne wree merci william
          Kan ik gebruiken

          groeten
          Jos
          Site

          Comment


          • #20
            Re: online cs2/3 cursus

            besteld bij comp. winkeltje.

            Bol.com (zgn goedkoper) is € 2,00 duurder

            en nogmaals dank

            Comment


            • #21
              Re: online cs2/3 cursus

              Oorspronkelijk geplaatst door carmencita Bekijk bericht
              Hallo,

              Kan iemand mij een goed boek aanraden aangaande photoshop voor beginners waarin alles duidelijk uitgelegd wordt.

              alvast bedankt, greetz Carmen
              @carmencita
              zelf heb ik een exemplaar van 'Adobe Photoshop CS2, Classroom in a Book' te koop liggen.
              Zéér volledig handboek over de CS2 versie met zeker alles erin voor de beginner. Met CD-rom en oefeningen erbij. En in't Nederlands natuurlijk.
              Laat gerust iets weten bij interesse !
              Nikon D90 - Nikon 18-135mm f3.5-5.6 - Sigma 24-70mm f2.8 - Sigma 70-200mm f2.8 - Nikon SB600
              Sigma 70-200 f2.8 te koop!

              Comment


              • #22
                Re: online cs2/3 cursus

                Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
                Als je meer wil weten over dat boek van Scott Kelby kijk dan eens op http://www.hcw.be/p.aspx?p=G3110 en als je even google't vind je nog wel meer positieve verhalen. De mijne valt al compleet uit elkaar door het intensieve gebruik. Als ik iets niet meer weet ga'k het vlug nog eens opzoeken. Voor mij is dit boek mijn photoshopbijbel.
                Probleem van de boeken van Scott Kelby is dat ze een kookboek zijn maar u maar beperkt inzicht geven. Daardoor kan je geen problemen oplossen die niet in het kookboek staan. Hij leert u niet nadenken.

                Comment


                • #23
                  Re: online cs2/3 cursus

                  Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
                  Probleem van de boeken van Scott Kelby is dat ze een kookboek zijn maar u maar beperkt inzicht geven. Daardoor kan je geen problemen oplossen die niet in het kookboek staan. Hij leert u niet nadenken.
                  Vind ik ook.
                  Beter zijn:adobe photoshop for photographers cs2 (en cs3 betaat ook al denk ik) van Martin Evening : praktisch,je krijgt meer inzicht,vele voorbeelden,bevattelijke geschreven in het engels)
                  Ook heel goed:de 2 werken van katrin Eisman :"masking and compositing" en "retouching and corrections" (ook engels)

                  Al deze boeken laten toe te oefenen via een website of via toegevoegde cd)
                  Last edited by vonkske; 24 september 2007, 15:25.

                  Comment


                  • #24
                    Re: online cs2/3 cursus

                    Topic verplaatst naar Algemeen, want het begint steeds minder over specifieke fotobewerkingen te gaan.
                    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                    --------

                    Comment


                    • #25
                      Re: online cs2/3 cursus

                      en is dit een interessant boek "Het Beste van Photoshop CS2, de Verschillen" Kan men daar nog veel bijleren (heb de cursus photoshop gevolgd) en ik ben zeer tevreden met het aangekochte boek "het photoshop CS2 boek voor digitale fotografen (Scott Kelby)

                      Comment


                      • #26
                        Re: online cs2/3 cursus

                        interessante site met veel tips.
                        Thanks!
                        Canon EOS 30D | 18-55mm (kit) | 50mm 1.8 II | EF 70-200mm f/4L USM | Speedlite 430ex | Manfrotto 055XB Tripod
                        Meer op: www.xindi.be

                        Comment


                        • #27
                          Re: online cs2/3 cursus

                          Van mij ook een 'n dikke kus. Heb net photoshop op mijn pc staan en heb nog veel (lees heel veel) te leren.

                          thx
                          Powershot S50 & Canon EOS 350 + kitlens
                          Tamron AF70-300mm f/4-5.6 DI
                          Canon EF-S 17-85mm 1:4-5.6 IS USM

                          Comment

                          Working...
                          X