Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kikkermoordenaars

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: kikkermoordenaars

    ik zei't al

    met stikstof dat is pure foltering en wie wil er nu foto's van een gefolterde kikker zien?
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #17
      Re: kikkermoordenaars

      Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
      ik zei't al

      met stikstof dat is pure foltering en wie wil er nu foto's van een gefolterde kikker zien?
      parakiet, wat het ook is, stikstof is gewoon technisch onmogelijk en dit doet de geloofwaardigheid van heel het verhaal geen goed.

      Comment


      • #18
        Re: kikkermoordenaars

        Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
        parakiet, wat het ook is, stikstof is gewoon technisch onmogelijk en dit doet de geloofwaardigheid van heel het verhaal geen goed.
        over technisch onmogelijk gesproke

        hoe kan een kikker er nu nog goed uitzien nadat je em probeert te koelen met iets, whatever het ook is, 'super' koud

        geloofwaardigheid en "geen stijl" ? you must be kidding
        foto als spiegel of als venster?

        Comment


        • #19
          Re: kikkermoordenaars

          Ik heb net stikstof op mijn tong gespoten om te kijken of dat nu echt zo'n pijn doet ... ik voel niets (meer), kleeft wel een beetje ...



          OT:
          Echt of niet echt ... blijkbaar voldoende schokkend om een resum commentaren los te laten barsten en dat is net de bedoeling van "Géén Stijl".
          www.fotofolio.be

          Comment


          • #20
            Re: kikkermoordenaars

            Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
            Ik heb net stikstof op mijn tong gespoten om te kijken of dat nu echt zo'n pijn doet ... ik voel niets (meer), kleeft wel een beetje ...
            Hahahaha > de betere vandaag
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #21
              Re: kikkermoordenaars

              Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
              hoe kan een kikker er nu nog goed uitzien nadat je em probeert te koelen met iets, whatever het ook is, 'super' koud
              Daar heb je natuurlijk 100% gelijk in.

              Comment


              • #22
                Re: kikkermoordenaars

                Is maar goed dat ze mij niet zien in de bos, ik gebruik ook wel eens een klein spuitje in zakformaat om een onderwerp te bevochtigen met nevel.
                De hier aangewezen plaats daar is geen boomkikker te zien.
                klik voor de boomkikker waarneming kaart van Nederland.
                Mvg, drh

                "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

                Comment


                • #23
                  Re: kikkermoordenaars

                  Wat ik niet versta, is dat de fotograaf die de andere 'boosdoeners' betrapte, geen foto's met de kikkers duidelijk op afgebeeld, kon maken.
                  En als foto schieter ga ik zelf bij andere die ook aan het fotograferen zijn altijd even neuzen, kwestie van iets misschien te zien,dat zij voor mij zagen, of alleen maar om even te zien waar het spuitbusje wel mag voor dienen. Zelfs niet van de 3 dode kikkers die hij enkele dagen later heeft gezocht, dacht toch dat je dan zeker je toestel zal meenemen om de bewijzen vast te leggen.
                  Ik blijf het een raar verhaal vinden.
                  Klein kodakske

                  Comment


                  • #24
                    Re: kikkermoordenaars

                    [QUOTE=Black B@ndit;1564855]Vloeibare stikstof kan je niet in een spuitbus bewaren, de druk is bij 20°C veel te hoog. Wij gebruiken op het werk stikstofgas, bij 250bar (nieuwe fles) zit er zelfs geen vloeistof in de gasfles, daarvoor heb je een veel hogere druk nodig.
                    Vloeibare stikstof wordt bewaard in een soort thermos, waarbij de overdruk kan ontsnappen, er gaat dus tijdens het bewaren altijd een deel van de stikstof verdampen, door de damp af te voeren zal de temperatuur dan op -196°C blijven.

                    Vloeibare stikstof kan in geen enkel recepient worden bewaard bij 20°C omdat Stikstof dan ver boven zijn kritische temperatuur zit. Druk doet er op dat moment niet meer toe.

                    PaulM

                    Comment


                    • #25
                      Re: kikkermoordenaars

                      Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                      Vloeibare stikstof kan in geen enkel recepient worden bewaard bij 20°C omdat Stikstof dan ver boven zijn kritische temperatuur zit. Druk doet er op dat moment niet meer toe.
                      't Is maar hoe je 't interpreteert natuurlijk maar vloeibare N wordt wel degelijk in open vaten verhandeld :

                      Comment


                      • #26
                        Re: kikkermoordenaars

                        Oorspronkelijk geplaatst door vicberger Bekijk bericht
                        Dit doet me een beetje denken aan de vierkante poezen (de bonsaikittens) van een tijd geleden, Mars aan de hemel zo groot als de maan op 7 augustus, AOL die per doorgestuurde e-mail 5 cent betaalt, enz. Er is zoveel kennis op het internet beschikbaar om dingen te verifiëren, maar blijkbaar zorgt het er alleen maar voor dat mensen sneller vanalles wijsgemaakt kan worden...

                        Maar ook dat is een maatschappelijke discussie, vrees ik.
                        Klopt, ik moet ook nog weet ik hoeveel emails laten rondcirculeren om mijn deel van het Microsoft-imperium te kunnen verkrijgen... als ik al moet geloven wat een ander me tracht wijs te maken.

                        Comment


                        • #27
                          Re: kikkermoordenaars

                          Oorspronkelijk geplaatst door peterfoto Bekijk bericht
                          Klopt, ik moet ook nog weet ik hoeveel emails laten rondcirculeren om mijn deel van het Microsoft-imperium te kunnen verkrijgen... als ik al moet geloven wat een ander me tracht wijs te maken.
                          Ik denk dat er nog wel velen zijn die wachten op hun stukje Microsoft-geld.
                          Als iedereen inderdaad die mail moest doorsturen en zijn geld ontvangen, zullen ze de Microsoft-producten nog fel moeten in prijs verhogen.
                          It's not the size that matters, it's how you use it.
                          Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

                          Comment

                          Working...
                          X