Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ja euhm in dat geval, de celtic is nogal lawaaierig voor een meeting vind ik eigenlijk (of misschien is het al te lang geleden dat ik daar nog binnen ben geweest), dat ding in De Haan ken ik nie, waar ligt dat?
Re: Mensen van de kust ... (en west-vlaanderen) ...
tja, Tom als Hanenaar heb ik weinig keuze zeker ... op een vrijdag, in De Haan is .
Wil je zelf helpen ... alleen niet eerst 2 weekends van oktober, voor de rest "no problem"
Prachtig idee zo'n "park-meet-greet-ride ontmoeting"
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Re: Mensen van de kust ... (en west-vlaanderen) ...
Den Ier kan inderdaad wel redelijk druk zijn maar is daarentegen ook wel groot. Alleen er op letten dat er die bewuste avond geen optreden is of we zullen mogen roepen en tieren naar elkaar. Misschien is "het Botteltje" dan een alternatief (kroeg met honderd soorten bieren)?
't Pubje is inderdaad een gezellig zaakje maar misschien wat moeilijker bereikbaar voor sommigen met het openbaar vervoer.
Ik hoop van harte er bij te kunnen zijn al moet ik vaak op vrijdagavond werken of op zaterdag om 5.30 uur uit de veren.
Comment