Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotoclub (reportage + modellenfotografie) + fotoshop cursussen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: fotoclub (reportage + modellenfotografie) + fotoshop cursussen

    Ik heb interesse voor de afdeling welke in het Brusselse zou worden opgericht.

    Groeten,

    Beeckie

    Comment


    • #92
      Re: fotoclub (reportage + modellenfotografie) + fotoshop cursussen

      Beste BD leden en geïnteresseerden,

      De eerste APERTURA avond (introductie seizoen 2007 - 2008) zal plaatsvinden
      op maandag 01/10/2007 in de Brasserie Pasta Pousse te Westerlo (Olenseweg), en dit van 20 tot 22 uur.

      Bij aanwezigheid gelieve te verwittigen per mail (nicolas@apertura.be)

      Met vriendelijke groeten

      Nicolas

      Comment


      • #93
        Re: fotoclub (reportage + modellenfotografie) + fotoshop cursussen

        Count me in
        My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

        Comment


        • #94
          Re: fotoclub (reportage + modellenfotografie) + fotoshop cursussen

          Zoals al lang gezegd kom ik ook. Maar.... er is een crisis binnen het bestuur van de voetbal waarin ik ook zit en die vergaderen eerst om 19 u. Het gaat niet lang duren is gezegd.

          Comment


          • #95
            Re: fotoclub (reportage + modellenfotografie) + fotoshop cursussen

            Moeten we eigenlijk morgen ons materiaal al meebrengen? Of is het enkel een avondje Café.

            Ik laat het ook niet graag in de auto achter. doe ik nooit.
            Canon EOS 5D met 3KG glas
            https://reisforum.net

            Comment


            • #96
              Re: fotoclub (reportage + modellenfotografie) + fotoshop cursussen

              Beste Fred,

              Je moet je materiaal morgen niet meenemen. Het is een kennismakingsavond tijdens dewelke we het programma zullen overlopen, de praktische zaken zullen bespreken en samen klinken op de officiële start van APERTURA Fotoclub .

              Mvg

              Nicolas

              Oorspronkelijk geplaatst door Fred. Bekijk bericht
              Moeten we eigenlijk morgen ons materiaal al meebrengen? Of is het enkel een avondje Café.

              Ik laat het ook niet graag in de auto achter. doe ik nooit.

              Comment


              • #97
                Re: fotoclub (reportage + modellenfotografie) + fotoshop cursussen

                Beste 'toekomstige' lede ,

                Het is zover! Morgen is vind onze Introductie-avond plaats.
                Wij verwachten jullie om 20.00 en dit tot 22.00 (na 22.00 worden we zeker niet buitengesmeten , dus wie langer wilt blijven is geen probleem).

                Er is wel een heel kleine verandering in het programma. Initieel moesten we afspreken in 'Pasta Pousse'. Helaas zal men daar niet meer kunnen afspreken. De eigenaar heeft zware gezondheidsproblemen en is daardoor verplicht zijn zaak over te laten.

                Nu, Karin (de bazin van Le Bon Vivant) wilt ons graag verwelkomen morgen maandag en stelt een zaal ter beschikking. Het enige wat dus veranderd is het adres.

                Wij, Dorian en mezelf, zullen jullie ook een typisch drankje aanbieden uit Tongerlo (heb er net nog eentje gedronken, en het is geweldig ). Voor de verdere consumptie stellen wij voor om een 'pot' te doen, maar dat regelen we morgen wel.

                Voilà, ik hoop dat iedereen deze mail nog goed ontvangt. Mag ik jouw vragen om mij gewoon een mailtje te willen sturen (mijn email : nicolas@apertura.be), zodat ik zeker ben dat iedereen op de juiste locatie aanwezig zal zijn.

                INFORMATIE:

                Afspraak : om 20.00

                Locatie : LE BON VIVANT - KAPELSTRAAT 1 - 2260 WESTERLO


                Er is parkeermogelijkheid aan 'Le Bon Vivant', voor diegenen die met de motor zouden komen, jullie moeten zich geen zorgen maken .

                Ik zie jullie morgen avond en we zullen samen klinken op de officiële start van APERTURA Fotoclub. Jullie mogen jullie materiaal nog thuis laten ...

                Nog een fijne zondagavond.

                Mvg

                Nicolas

                Comment


                • #98
                  Re: fotoclub (reportage + modellenfotografie) + fotoshop cursussen

                  Geen probleem Marc,

                  Je mag later aankomen ...

                  Mvg

                  Nicolas


                  Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                  Zoals al lang gezegd kom ik ook. Maar.... er is een crisis binnen het bestuur van de voetbal waarin ik ook zit en die vergaderen eerst om 19 u. Het gaat niet lang duren is gezegd.

                  Comment


                  • #99
                    Re: fotoclub (reportage + modellenfotografie) + fotoshop cursussen

                    Bedankt Nicolas

                    Ik zal er morgen zijn. (heb replay gestuurd)

                    tot morgen

                    MVG
                    Fred.
                    Canon EOS 5D met 3KG glas
                    https://reisforum.net

                    Comment


                    • Re: fotoclub (reportage + modellenfotografie) + fotoshop cursussen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Pixel Bekijk bericht
                      Geen probleem Marc,

                      Je mag later aankomen ...

                      Mvg

                      Nicolas
                      En dat duurde tot 21.40 u en eindigde met hoofdpijn en zorgen... vandaar. Ik hoop hier nog een verslagje te vinden ....

                      Comment


                      • Re: fotoclub (reportage + modellenfotografie) + fotoshop cursussen

                        Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                        En dat duurde tot 21.40 u en eindigde met hoofdpijn en zorgen... vandaar. Ik hoop hier nog een verslagje te vinden ....

                        Ik was er...

                        samen met een 13 tal geinteresseerden...
                        na een rondje - zowel verbaal als dorst lessend - hadden we al een beetje een idee welk vlees er in de kuip zat...

                        Nicolas nam vervolgens het woord en heeft het niet meer losgelaten...
                        een deel van de info vind je terug op de site http://www.apertura.be/fotoclub/programma/

                        Focus blijkt alvast model en event fotografie. Daar wordt het nodige voor gefaciliteerd. Er zou voor de leden studio materiaal (info volgt nog, maat 't zou een set zijn op batterijen) ter beschikking gesteld worden, een 3tal maal per jaar per lid uit te lenen... Vaste studio is niet voorzien, ook de "clublocatie" was nog zoek, maar daar wordt aan gewerkt...

                        Nicolas, blijkt over een in-depth photoshop kennis te beschikken en profileert zich dan ook graag als lesgever gericht op model fotografie. Ik heb het vermoeden dat hij de leden best wat kan bijbrengen.
                        Daarnaast op fotografie gebied zijn er veel ideëen en plannen, waar alvast leden van de familie Dedave een rol gaan spelen... Het lijkt me dat de ideëen die er zijn hebben af en toe een link met de profesionele aktiviteiten van de organizators... ook dit kan wel interessant zijn...
                        4 photoshoots (1/2 dagen op zondag) met modellen zijn reeds gepland, de modellen werden in 't kort al voorgesteld. (Bianca, Anne-Sophie, Kristel, Azumi, Esther, Lindsey, Lieneke en Wendy... for what's it worth...)

                        Doelgroep is in de eerste plaats passionele amateur fotografen

                        De bijeenkomsten zijn dus weeklijks op een maandag (jammer genoeg, enig verzet heeft niets opgebracht, maandagen zijn niet voor iedereen een goede keuze)

                        Kosten... de lidmaatschaps kost
                        maar ook nog bijkomende kosten, zoals een bijdrage voor het hosten van de website (ik las iets van 25€ per jaar)
                        eventuele verplaatsings- en werkingskosten voor de modellen en visagie (staat ook in't reglement) men rekent op max 50€ per 1/2 dag

                        Ik stel voor dat andere deelnemers gisteren dit verder aanvullen...

                        al bij al, best een interessant initiatief, alleen die maandagen, die zijn voor mij een moeilijke zaak...
                        Last edited by d_oracle; 2 oktober 2007, 15:00.
                        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                        Comment


                        • Re: fotoclub (reportage + modellenfotografie) + fotoshop cursussen

                          moet heel die communicatie via het BD forum?
                          ik merk dat jullie materiaal-, server- en financiele capaciteit
                          genoeg hebben om dit via een eigen forum te doen?

                          of heb ik het hier mis?

                          mm
                          ∏__|_ ∏__|_
                          "no rules, great shots"
                          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                          Comment


                          • Re: fotoclub (reportage + modellenfotografie) + fotoshop cursussen

                            Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                            moet heel die communicatie via het BD forum?
                            ik merk dat jullie materiaal-, server- en financiele capaciteit
                            genoeg hebben om dit via een eigen forum te doen?

                            of heb ik het hier mis?

                            mm
                            da's voor de leden
                            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                            Comment


                            • Re: fotoclub (reportage + modellenfotografie) + fotoshop cursussen

                              Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                              moet heel die communicatie via het BD forum?
                              ik merk dat jullie materiaal-, server- en financiele capaciteit
                              genoeg hebben om dit via een eigen forum te doen?

                              of heb ik het hier mis?

                              mm

                              En ik vroeg om een verslagje over wat er gezegd is hé zonder al lid te zijn, tenslotte is de topic hier op BD gestart...

                              Comment


                              • Re: fotoclub (reportage + modellenfotografie) + fotoshop cursussen

                                dus eenmaal jullie effectief gestart zijn,
                                gaan jullie via jullie eigen forum communiceren?

                                dus al dit is ledenronseling?

                                mm
                                ∏__|_ ∏__|_
                                "no rules, great shots"
                                Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                                Comment

                                Working...
                                X