Ik heb op maandag 13/08 een fotoalbum (via hun programma) doorgestuurd naar foto.com. Op woensdag 22/08 ontvang ik de afgedrukte versie in de bus (niet bepaald een snelle service vind ik persoonlijk). Maar wat stel ik vast bij het bekijken van de foto's, is dat van de +- 150 foto's in het boek een kleine 20 fouten vertonen. Dit gaat van verkeerde kleuren tot "verschoven" foto's en zelf foto's die er maar half opstaan.
Ik heb de dag na het ontvangen van de fotoalbum contact opgenomen met foto.com (via hun website) omdat ik meer dan 10% mislukte prints niet aanvaardbaar vond. Ook garanderen ze op hun website de kwaliteit en de foto's zouden meermaals een controle moeten ondergaan. Maar dit gebeurde blijkbaar niet of niet grondig.
Nu staat er op hun website ook dat ze binnen de 24u antwoorden op berichten. Ik wacht nu al een week en nog geen antwoord. Ik heb dan gisteren nog eens een bericht gestuurd en nog steeds geen antwoord.
Iemand gelijkaardige ervaringen? Tips? Zoek misschien ook een telefoon nr. waarop ik iemand rechtstreeks kan bereiken.
Ik heb de dag na het ontvangen van de fotoalbum contact opgenomen met foto.com (via hun website) omdat ik meer dan 10% mislukte prints niet aanvaardbaar vond. Ook garanderen ze op hun website de kwaliteit en de foto's zouden meermaals een controle moeten ondergaan. Maar dit gebeurde blijkbaar niet of niet grondig.
Nu staat er op hun website ook dat ze binnen de 24u antwoorden op berichten. Ik wacht nu al een week en nog geen antwoord. Ik heb dan gisteren nog eens een bericht gestuurd en nog steeds geen antwoord.
Iemand gelijkaardige ervaringen? Tips? Zoek misschien ook een telefoon nr. waarop ik iemand rechtstreeks kan bereiken.
Comment