Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat voor debacles ....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wat voor debacles ....

    Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
    Ik heb eens mijn 50mm bekeken op f/22:

    http://img117.imageshack.us/img117/3...202krakeo5.jpg
    Zolang die krak zich in een stuk lucht bevindt, denkt iedereen dat het een vogel is

    Comment


    • #17
      Re: Wat voor debacles ....

      M'n sony Alpha op m'n comptercase gezet om hem aan de transferkabel de hangen. dan met de armleuning blijven hangen aan de kabel... Camera en lens op de grond, flink geschrokken maar alles lijkt nog in orde
      Mijn foto's en fractals
      Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

      Comment


      • #18
        Re: Wat voor debacles ....

        Oorspronkelijk geplaatst door starsofglass Bekijk bericht
        M'n sony Alpha op m'n comptercase gezet om hem aan de transferkabel de hangen. dan met de armleuning blijven hangen aan de kabel... Camera en lens op de grond, flink geschrokken maar alles lijkt nog in orde
        't is hier dan ook al niet voor niets 100 keer geschreven: kaartlezer !

        Comment


        • #19
          Re: Wat voor debacles ....

          Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
          't is hier dan ook al niet voor niets 100 keer geschreven: kaartlezer !
          Toppunt is dan nog dat'k er één heb
          Mijn foto's en fractals
          Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

          Comment


          • #20
            Re: Wat voor debacles ....

            Allee mannen, is dat alles??

            Ik zat ooit in 't midden van de brousse en kreeg ineens een insect (ik weet nog steeds niet wat) in mijn spiegelhuis. Resultaat; twee shutterbladen zaten dwars over elkaar.

            Teruggeduwd met een tandenstoker (shutter klapte ineens terug). Ne serieuze kwak smurrie van mijn sensor gehaald. En verder geschoten.

            Comment


            • #21
              Re: Wat voor debacles ....

              Nu eind juli in Valletta tegen de grond gegaan in een duistere parkeergarage, camera + Tamron kregen extra snelheid door de middelpuntvliegende kracht, toestel hing los aan mijn schouder.

              Ik heb nog nooit zo een hartverscheurende klap gehoord.
              Een fractie van een seconde later riepen mijn vriendin en onze zoon simultaan: "UWE KODAAAAAAK..."

              Ik strompelde dan, wat verlegen, recht en zeg vlotjes : 'ik heb niks, tis OK"
              Ik heb blijkbaar al 1.000.000.000 tegen hen "pas op van mijne kodak" gezegd en dus was dat even de schrik van hun leven.

              Alles schijnt te werken, alleen enkele heel kleine krasjes op de body en een scheurtje in de lenskap.

              Moest het iemand interesseren, mijn knieen en enkels zijn ondertussen genezen...
              Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
              BE-Wommelgem
              .: 20D & D700 :.

              Comment

              Working...
              X