Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

uitverkoop - D200 / D2X / D2H

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: uitverkoop - D200 / D2X / D2H

    Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
    Ik ben heel goed bewust dat de prijs van de D200 zal zakken. Het zal nog vlugger gaan als de D300 echt te koop is.

    Maar als je er vanuit gaat dat je NU een toestel voor prijske (vb 500 - 600 Eur) kan vast krijgen. Good luck. Indien dit wel het geval is, zou ik me toch vragen stellen waarom het zo goedkoop verkocht wordt.
    600 voor nen D200 met nog één jaar garantie is inderdaad wel een héél goed koopje

    ik heb het meer over de D2x...
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #32
      Re: uitverkoop - D200 / D2X / D2H

      Voor de D2X(s) breken inderdaad moeilijke tijden aan.

      Maar het is en blijft een uitstekend toestel als in 'normale' lichtomstandigheden werkt.

      En zelfs de D1X wordt nog steeds niet gratis weg gegeven.
      BD0497BE : Nikon body + glas
      www.RudyVerrijt.info

      Comment


      • #33
        Re: uitverkoop - D200 / D2X / D2H

        Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
        Geweldig !!! 1200 Euro .
        Voor 100 euro meer heb je een splinternieuwe met nog 2 jaar garantie .
        En weer eentje
        Te koop: Nikon D200 in perfecte staat (10.000 clicks): Nikon 17-55 2.8 lens Nikon 18-200 VR lens deze is 1/2j oud Verkocht
        born to lose, live to win

        Comment


        • #34
          Re: uitverkoop - D200 / D2X / D2H

          Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
          Ik ben heel goed bewust dat de prijs van de D200 zal zakken. Het zal nog vlugger gaan als de D300 echt te koop is.

          Maar als je er vanuit gaat dat je NU een toestel voor prijske (vb 500 - 600 Eur) kan vast krijgen. Good luck. Indien dit wel het geval is, zou ik me toch vragen stellen waarom het zo goedkoop verkocht wordt.
          Mja,

          Als je erover nadenkt dan is het nu de ideale tijd om je D200 te verkopen en nog een relatief hoge restwaarde terug te krijgen. Open het moment dat de D300 in de schappen staat , zal het aanbod van D200's in de verkoop ook hoger worden en zullen de prijzen weer verder dalen.

          Maar goed, mijn D200 gaat niet weg. Nog altijd heel tevreden mee. Ben er wel achter dat kwaliteits glas ook een (groot) verschil kan maken.

          Grtz

          B
          Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

          Comment

          Working...
          X