Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Namens de BD-crew: allemaal bedankt ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

1). Ondanks het feit dat we elkaar niet "persoonlijk" kenden, was het toch een fijne namiddag, mede door de no-nonsens houding van iedereen .

2). Mijn echtgenote en ikzelf hebben er echt van genoten, de schooting, de tuin en van het weer, en ons zelf eens verwend met een lekkere Hàààààààsseltse koffie MET pannekoek...

Smaakt naar meer 1&2

Comment

BD-crew en BD'ers aller landen bedankt voor de fijne namiddag, jullie zijn een toffe bende.
      Alhoewel ik niet heb kunnen blijven en dus niet op de groepsfoto sta zal ik ook weer aaan deze dag een fijne herinnering overhouden.
      Al was het alleen maar door naar de leuke albums te kijken, ik hoop dat ik niemands album vergeten ben. Nu ga ik wat tijd zoeken om aan het mijne te beginnen ... maar 'k zal nog wel niet de laatste zijn
      eMJeke
      website

Comment

Originally posted by eMJeke
        Al was het alleen maar door naar de leuke albums te kijken, ik hoop dat ik niemands album vergeten ben. Nu ga ik wat tijd zoeken om aan het mijne te beginnen ... maar 'k zal nog wel niet de laatste zijn.
        Voor wie het niet weten: links naar alle albums worden door Jaja verzameld en bijeengezet via de knop Nieuws, linksboven op de homepage.
        Enne, of je de laatste zult zijn weet ik niet, maar mijn album zal helaas ook nog even op zich laten wachten.

Jacki
        Meer foto's op Mukblog

Comment

Originally posted by Jacki

Voor wie het niet weten: links naar alle albums worden door Jaja verzameld en bijeengezet via de knop Nieuws, linksboven op de homepage.
          Enne, of je de laatste zult zijn weet ik niet, maar mijn album zal helaas ook nog even op zich laten wachten.

Jacki
          Bedankt voor de tip Jacki, ik begon ook het bos tussen de bomen niet meer te zien

Maar ik sta daar niet bij (ben toch braaf geweest)

Comment

Het moet daar blijkbaar nogal iets geweest zijn... Had graag de andere niet-filmers hun gezicht gezien...
            Website: http://www.d-eye.be

Comment

Oeps,

Ik wist dat ik iemand vergeten was ... .
              Is nu in orde teddy-bear ...
              Sorry ...

Jaja

Originally posted by teddy-bear
              Originally posted by Jacki

Jacki
              Bedankt voor de tip Jacki, ik begon ook het bos tussen de bomen niet meer te zien

Maar ik sta daar niet bij (ben toch braaf geweest)

Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Ja, het was plezant zaterdag, voelde mij wel wat onwennig met mijn klein 'prutske' tussen al die grote 'kanonnen'. En eindelijk ben ik nu ook aan mijn badgkes geraakt
                Ik heb wel een beetje te veel fanta gedronken daar
                Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

Comment

Originally posted by bingel
                  Ja, het was plezant zaterdag, voelde mij wel wat onwennig met mijn klein 'prutske' tussen al die grote 'kanonnen'. En eindelijk ben ik nu ook aan mijn badgkes geraakt
                  Ik heb wel een beetje te veel fanta gedronken daar
                  Het is toch uw "vingertje" dat het em doet, hé Bingel !
                  "Grote kanonnen" zijn in verhouding, bijzaak

@Jaja, Ik ben blij dat ik toch braaf ben geweest

Comment

Working...
                  X