Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cursus Fotgrafie CVO Leuven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Cursus Fotgrafie CVO Leuven

    Oorspronkelijk geplaatst door Sylle Bekijk bericht
    Aan d_Oracle,

    Kan jij ook eens melden wat er allemaal in de eerste 2 gezien geweest is en wat de opdrachten zoal waren. Ik ga nl. beginnen met mijn eerste deel nu in februari.
    Ik sluit bijna mijn Digi 1 af. Deze houdt vooral leren composities maken, leren kijken en zien, samen met basisbegrippen fotografie. 'Examen' bestaat uit het inleveren van 18 onbewerkte (ook geen crop) foto's. 3 foto's voor 6 thema's.

    Goed dat je ingeschreven geraakt bent, want er zijn immense wachtlijsten. Succes en veel plezier !!
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • #17
      Re: Cursus Fotgrafie CVO Leuven

      Oorspronkelijk geplaatst door Sylle Bekijk bericht
      Aan d_Oracle,

      Kan jij ook eens melden wat er allemaal in de eerste 2 gezien geweest is en wat de opdrachten zoal waren. Ik ga nl. beginnen met mijn eerste deel nu in februari.
      heb geen idee, was nogal traag, weinig geleerd... het eerste jaar heb ik geskipt, door enkele foto's in te sturen als ingangsproef...

      een groot deel van de tijd gaat naar photoshop en naar theorie... maar eigenlijk veel te weinig naar compositie en beoordeling van goede foto's...
      nu je zal er altijd wel iets aan opsteken, en veel alternatieven zijn er niet...
      Probleem is ook dat de cursussen 's avond doorgaan, dus dan is het al vlug donker... da's wat moeilijker om praktijk te hebben...

      3e jaar is studio werk, maar ook dit gaat ontzettend traag...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #18
        Re: Cursus Fotgrafie CVO Leuven

        Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
        het eerste jaar heb ik geskipt, door enkele foto's in te sturen als ingangsproef...
        Kan je een keer zeggen welke de vereisten zijn voor die foto's om het eerste jaar te mogen overslaan?

        Ik heb namelijk wel interesse in deze cursus, maar de inhoud van het eerste jaar ....

        Greetz,
        Peeke
        ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

        Comment


        • #19
          Re: Cursus Fotgrafie CVO Leuven

          Oorspronkelijk geplaatst door Peeke Bekijk bericht
          Kan je een keer zeggen welke de vereisten zijn voor die foto's om het eerste jaar te mogen overslaan?

          Ik heb namelijk wel interesse in deze cursus, maar de inhoud van het eerste jaar ....

          Greetz,
          Peeke
          breng gewoon je 10 beste foto's binnen en je zal wel zien...

          vereisten... compositie, techniek, creativiteit...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment

          Working...
          X