Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik heb mijn Eos 30D + 2 lenzen midden juni gekocht, en ik heb mijn cash-back nog steeds niet ontvangen op mijn rekening... is dit normaal ? of moet ik me zorgen maken ?
Ik heb alles verstuurd midden juni (canon 30d + 17-55) en in juli een mail gekregen dat het terugstorten vertraging heeft. Nu is het eind augustus en nog steeds niks gestort. Als ik zie dat er al mensen zijn waar het vrijwel direct teruggestort wordt, dan begrijp ik niet hoe ze die cashbackaanvragen behandelen.
Ik heb alles verstuurd midden juni (canon 30d + 17-55) en in juli een mail gekregen dat het terugstorten vertraging heeft. Nu is het eind augustus en nog steeds niks gestort. Als ik zie dat er al mensen zijn waar het vrijwel direct teruggestort wordt, dan begrijp ik niet hoe ze die cashbackaanvragen behandelen.
Ik had in Juli ook die mail gekregen maar een week ofzo later was er gestort. Op die mail stond ook een tracing nummer voor het geval het niet binnen een bepaalde tijd werd gestort.
Comment