Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto Konijnenberg - niet echt tevreden

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Foto Konijnenberg - niet echt tevreden

Dit is een goed voorbeeld, het mes snijdt niet aan beide kanten .... de klant is ALTIJD in het nadeel ....

Konijnenberg: NOOIT MEER

Comment

leuk dit eens allemaal te lezen...

Zo zal je van iedere webshop tevreden klanten hebben en minder tevreden... ik snap trouwens de toegevoegde waarde van het topic niet goed

Als je koopt bij een online shop weet je toch dat je te doen hebt met zaken als geldtransfer (al dan niet internationaal) en levertermijn.

Ikzelf heb graag wat ik koop eerst eens in handen, zeker bij de aankoop waarbij je iets dieper gaat in de beugel.

Wanneer ik naar K. ga word ik uitvoerig geholpen (zowel in tijd als advies) en pushen niet.
      Maar dan zullen sommigen afkomen met het verhaal van dat ze te lang moeten wachten voor ze geholpen worden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
        Waarom bel je niet gewoon, dit gaat nog altijd het snelste.
        Precies.

Op 't werk heb je die trend trouwens ook bij steeds meer collega's :
        In plaats van de telefoon te gebruiken liever een resem mailtjes, en dan gefrustreerd zitten wachten op een antwoord of na een eerste antwoord nog 12 mailtjes over en weer om ontstane email-misverstanden recht te zetten die er via de telefoon nooit geweest waren.
        Toppunt van effectieve en efficiënte communicatie wat mij betreft.
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WVY Bekijk bericht
          Maar één ding zien jullie toch over het hoofd:
          De beloftes over de leveringstermijn & het beantwoorden van mails op de website van Konijnenberg.
          Ik heb die vermelding daar niet gezet ...
          Wat mij betreft, ik hou me aan mijn afspraken en Konijnberg heeft alvast een goede klant verloren
          Maar Konijnenberg heeft niet de feestdagen en verlofdagen uitgevonden.
          Heb je trouwens al eens aan je bank gevraagd wanneer het geld op K. zijn rekening stond? Niet verwachten dat ze iets gaan opsturen voor je betaalt hebt hé. Afhankelijk van de banken kan dit enkele dagen duren.

Als "marketing" echt uw beroep is dan zou je toch zelf moeten weten wat haalbaar is en wat niet.
          Last edited by VerSeg; 2 augustus 2007, 00:24.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WVY Bekijk bericht
            Hoi,

Na lang afwachten en overwegen had ik besloten bij foto Konijnenberg een bestelling te doen. Mede door de positieve reacties wat je o.a. hier op het forum kan lezen.

Op 22/07 doe ik mijn bestelling en betaling voor een product wat voorradig is (groen vrachtwagentje). Eind vorige week nog geen nieuws en/of mijn bestelling ontvangen.

Vrijdag een mail naar Konijnenberg: geen antwoord
            Zaterdag nog een mail: geen antwoord
            Vandaag terug een mail: geen antwoord .. maar wel een bericht dat mijn bestelling vandaag verstuurd is

Wat betreft de vooropgestelde leveringstermijn ben ik ontevreden en ook wat betreft communicatie. Op hun website staat duidelijk vermeld;

Sorry, maar wat mij betreft nooit geen Konijnenberg meer

Dus vandaag op dag acht nog steeds mijn bestelling niet in huis
            Misschien ben ik wat ongeduldig maar dan moet je niet op je website een leveringstermijn vermelden wat je niet kan halen en een antwoord op je mailtje(s) zouden ook al veel goed maken.

ik heb daar eerlijk gezegt nog nooit geen problemen mee gehad
            ik heb ook eens een tijdje moeten wachten op mijn bestelling en heb ook altijd een mailtje gestuurd en altijd al antwoord op gekregen
            je moet wel opletten op de site dat het wel in voorraad is he of dat ze het moeten bestellen, dat staat erwel duidelijk op
            ik was daar ook verkeerd in
            maar heb ernaar gebeld en ze hebben mij dat gevraagd of het op voorraad was en ben gaan zien en het klopte dus wel, was niet in voorraad
            wel één min puntje en dat is, als ze het leveren bellen ze je niet eens op voorhand als je niet thuis bent, dan leggen ze het pakket gewoon voor mijn deur, stel nu dat er iemand dat wegpakt, wat dan???
            één ding is wel zeker, ik heb dan wel nog niks getekend
            ze hebben nogthans mijn nr

grts S.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
              Waarom bel je niet gewoon, dit gaat nog altijd het snelste.
              Juist, hoe simpel kan het zijn.
              Gewoon een belletje en je weet waar je aan toe bent, ik bedoel dus vóór je besteld uiteraard
              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Kijk even naar de startdatum van dit topic, het heeft geen zin om een topic van 3 jaar geleden terug naar boven te halen...
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

Comment

[Mod-LesC]Inderdaad, Bart, en daarom sluit ik deze ook af.[/Mod]
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
                  X