Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Volgende week moet ik trouwfoto's maken en dat zou ik op de mijnsite in Genk willen doen. Wie kan me vertellen hoe ik er juist geraak, weet iemand een straatnaam ofzo? Ik ben van Diepenbeek dus ik ben zo in Genk, maar waar die site juist ligt weet ik niet.
Informeer eens bij de vzw mijn-verleden. Die kunnen je meer vertellen. Er zijn meerdere mijnen in en rond Genk, dus waar je de shoot wilt houden weet ik niet, maar dit is wel handig voordat je informeert. Op de website van de gemeente Genk staat meer informatie over de mijnen van Genk.
Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
Comment