Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zending Pixum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    ) hij had m'n 30x20cm vergrotingen in m'n brievenbus GEPERST ...
    Een echte ramp zoiets, ik kan er ook over meespreken. Bij mij heeft de postbode ook zoiets geflikt, ik heb de brievenbus zowat de helft moeten afbreken om mijn foto's eruit te krijgen. Kon er echt niet mee lachen, ondanks de goede verpakking waren de randen van mijn vergrotingen geplooid De dag nadien stond ik de posbode op de wachten en gevraagd om in het vervolg een kaartje in de bus te steken zodat ik het pakje kan afhalen en nog eens laten merken dat ik er helemaal niet over te spreken was en dat die foto's heel belangrijk voor me waren (het ging hier gelukkig maar om een paar foto's) en dan nog
    Zeker geen leuke ervaring Kan maar moeilijk elke keer de post staan opwachten telkens ik foto's heb besteld
    @mimi
    "There is no path
    You create it
    Once you set out to walk it"

    Canon 350D + canon 28-135 IS USM

    Comment


    • #17
      mimi, dit getuigt toch dat veel mensen eigenlijk hun taak en serviceverlening vrij licht opvatten, totdat het hen zelf overkomt, dan staan ze het luidst te roepen. Jij ervaarde net hetzelfde als ik, en dat is niet alleen met fotodrukwerk, ook met een tijdschrift dat ik maandelijks ontvang, het erge is dat je tegenwoordig moet dreigen met gerechtelijke- of media-stappen voor ze iets ondernemen, en maar meetings opzetten over quality service levels, gewoon een lachertje.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Phille
        mimi, dit getuigt toch dat veel mensen eigenlijk hun taak en serviceverlening vrij licht opvatten, totdat het hen zelf overkomt, dan staan ze het luidst te roepen. Jij ervaarde net hetzelfde als ik, en dat is niet alleen met fotodrukwerk, ook met een tijdschrift dat ik maandelijks ontvang, het erge is dat je tegenwoordig moet dreigen met gerechtelijke- of media-stappen voor ze iets ondernemen, en maar meetings opzetten over quality service levels, gewoon een lachertje.
        Zeg Phille, ge moogt al blij zijn tegenwoordig als ge uw zending ontvangt!!
        Diene postbode van ons steekt regelmatig de briefwisseling in de verkeerde bus, en ik mij maar afvragen waar mijn tijdschriften blijven...

        groetjes,
        Kristien
        Olympus E500
        take the time it takes so it takes less time...
        www.pnh.be

        Comment

        Working...
        X