Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dat is het moeilijkste, je hebt nog geen werk om te laten zien en toch zoek je een model, ik ken het en heb het ook is meegemaakt.
Een tip ... probeer je kenissenkring is vrienden en zeker vriendinnen mogelijk zelfs vrienden en vriendinnen van zoon of dochter. Kan helpen, je zou verbaast zijn wa schoon volk er graag foto's wil.
Andere oplossing, simpel en direct, een model boeken mits betaling.
Voordelen je hoeft niks te bewijzen, meestal hebben deze modellen ervaring zodat het ook veel makkelijker werken is.
Nadeel, het kost je een paar euro's, maar je kan dat delen door twee hé.
Het boeken van betaalde modellen kan ook via de site Photograaf. be
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Dat is het moeilijkste, je hebt nog geen werk om te laten zien en toch zoek je een model, ik ken het en heb het ook is meegemaakt.
Een tip ... probeer je kenissenkring is vrienden en zeker vriendinnen mogelijk zelfs vrienden en vriendinnen van zoon of dochter. Kan helpen, je zou verbaast zijn wa schoon volk er graag foto's wil.
Andere oplossing, simpel en direct, een model boeken mits betaling.
Voordelen je hoeft niks te bewijzen, meestal hebben deze modellen ervaring zodat het ook veel makkelijker werken is.
Nadeel, het kost je een paar euro's, maar je kan dat delen door twee hé.
Het boeken van betaalde modellen kan ook via de site Photograaf. be
MVG, Jeff
Mogelijk heb je daar gelijk in om meteen een ervaren model te boeken.
Kwestie dat om je er makkelijker door te sleuren.
Trek je stoutste schoenen aan, stel jezelf op aan een station of druk bezochte bushalte, neem je grootste tele en dikste body mee en spreek de eerste de beste kandidaat aan. Succes gegarandeerd en nog dikke fun ook.
Neem eventueel ter plaatse een foto en laat het resultaat aan je model in spe zien (als de foto op iets trekt tenminste)
Extra tip : met goed weer zijn mensen beter gezind en heb je dus nog meer kans op succes.
Mvg,
TravelToy.
PS 'k heb het zelf al geprobeerd en het werkt echt.
Trek je stoutste schoenen aan, stel jezelf op aan een station of druk bezochte bushalte, neem je grootste tele en dikste body mee en spreek de eerste de beste kandidaat aan. Succes gegarandeerd en nog dikke fun ook.
Neem eventueel ter plaatse een foto en laat het resultaat aan je model in spe zien (als de foto op iets trekt tenminste)
Extra tip : met goed weer zijn mensen beter gezind en heb je dus nog meer kans op succes.
Mvg,
TravelToy.
PS 'k heb het zelf al geprobeerd en het werkt echt.
En de biggest fun is dat ik een draai rond mijn oren krijg en kun jij lachen
En de biggest fun is dat ik een draai rond mijn oren krijg en kun jij lachen
Nee, nee, serieus.
2 voorbeelden uit de realiteit :
- ik kom een "Gothische Model" tegen op straat. Ik neem een foto en die dame spreekt mij aan. Resultaat te bekijken op mijn site.
- ik passeer een parkje en daar staat een bevallige jonge dame op de bus te wachten. Ik vraag of ze nog lang moet wachten. "Toch nog even" zegt ze. Resultaat een shoot in het parkje achter de bushalte.
Mvg,
TravelToy
PS Zelf ben ik zeker geen supermodel met een lichaam als Stallone en een kop als Brad Pitt, dus dat mag ook geen excuus zijn.
- ik kom een "Gothische Model" tegen op straat. Ik neem een foto en die dame spreekt mij aan. Resultaat te bekijken op mijn site.
- ik passeer een parkje en daar staat een bevallige jonge dame op de bus te wachten. Ik vraag of ze nog lang moet wachten. "Toch nog even" zegt ze. Resultaat een shoot in het parkje achter de bushalte.
Mvg,
TravelToy
PS Zelf ben ik zeker geen supermodel met een lichaam als Stallone en een kop als Brad Pitt, dus dat mag ook geen excuus zijn.
Niet te bescheiden, je verschijning sloeg eens een hele lingeriezaak met verstomming
Niet te bescheiden, je verschijning sloeg eens een hele lingeriezaak met verstomming
Grtz
Ja, maar dat zal zeker niet geweest zijn door mijn natuurlijke "schoonheid". Een 1m88 grote in - met dode vliegen bezaaide - motorkledij gehulde, langharige manspersoon in een lingeriezaak ... dat kan niet anders dan ... wel euhm .. indruk maken zeker ?
Comment