Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vingerafdruk op nieuwe 400D!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Chique geste van Makro, want je kon tenslotte niks bewijzen, ze moesten je op je woord geloven.
    Ik denk dat dat wel meevalt. Ze weten zelf (en zeker de bedrijfsleider) donders goed dat het schering en inslag is dat dozen die voor wat voor reden dan ook retour komen opnieuw als nieuw verkocht worden.

    Comment


    • #47
      Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

      Ik heb toch lang moeten aandringen. Ze bleven lang volhouden dat die vingerafdruk van mij kon zijn.

      Toch wel een groot verschil met de service van de Colruyt vind ik. Onlangs was de spelconsole van de kinderen stuk. Ik ging er mee terug naar de Colruyt en meteen kreeg ik een nieuwe. Zonder enige controle! Voortaan koop ik al mijn electrische apparaten in de Colruyt. Helaas verkopen ze daar geen Canon toestellen.

      Vandaag in de Fnac trouwens een goedkopere 400D gezien, miljaar (weliswaar zonder kitlens maar die heb ik toch niet nodig).
      Mijn flickr-foto's vind je hier (niet uitsluitend "ttv-brol")

      Comment


      • #48
        Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

        Oorspronkelijk geplaatst door Karreaux Bekijk bericht
        Goed afgelopen

        Mochten ze mijn toestel niet terugnemen ik verlaat hun winkel niet voor in een nieuw in mijn handen had, tesnoods sliep ik daar. Dan vinden ze nogal snel een oplossing

        Hehe , ik heb mijn broer zo eens een geschil zien oplossen in een electrozaak (beschadigd toestel in doos). Toen de man de volgende klant wou helpen is hij van zijn oren beginnen maken "Neen, ik ben nog niet geholpen, wat voor een service is dat hier. Ik eis dat mijn klacht fatsoendelijk behandeld wordt, of wil je die andere klanten de indruk geven dat je geen service geeft na verkoop". Er stonden enkele klanten te wachten in de zaak, die dat allemaal hoorden, en ja hoor plots was het wel mogelijk het toestel te wisselen.
        "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

        http://supermasj.zenfolio.com

        Comment


        • #49
          Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

          Vreemd, ik heb in mijn leven al ontelbare artikelen teruggedragen naar de Makro en nooit enige tegenstand gehad.
          Ik zou wel mooi over de vingerafdruk hebben gezwegen en het toestel teruggedragen onder het mom van 'het is niet wat ik verwachtte'.
          Je krijgt een kredietnota, stapt de winkel binnen, een nieuwe camera en klaar is kees.

          T.

          Comment


          • #50
            Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

            tom,

            misschien heeft de TS dan wel een camera gekregen
            die jij zonder blikken of blozen zo hebt teruggebracht.
            en je zegt "ontelbare" zaken, beschouw jij Makro dan
            als een soort uitleendienst of zo?
            feestje in't weekend: beamerke kopen in makro, wa
            cultfilmkes projecteren en 's maandags terugbrengen:
            "sorry meneer, 't is niet wat ik ervan verwachtte ..."

            mm
            ∏__|_ ∏__|_
            "no rules, great shots"
            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

            Comment


            • #51
              Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

              Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
              LOL . Schitterende uitdrukking!! Moet ik onthouden.
              waaaaaaaaa hilarisch, slappe druif ! ga ik onthouden !

              Comment


              • #52
                Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

                Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                tom,

                misschien heeft de TS dan wel een camera gekregen
                die jij zonder blikken of blozen zo hebt teruggebracht.
                en je zegt "ontelbare" zaken, beschouw jij Makro dan
                als een soort uitleendienst of zo?
                feestje in't weekend: beamerke kopen in makro, wa
                cultfilmkes projecteren en 's maandags terugbrengen:
                "sorry meneer, 't is niet wat ik ervan verwachtte ..."

                mm
                Aw, die is raak


                PaulM

                Comment


                • #53
                  Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

                  Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                  tom,

                  misschien heeft de TS dan wel een camera gekregen
                  die jij zonder blikken of blozen zo hebt teruggebracht.
                  en je zegt "ontelbare" zaken, beschouw jij Makro dan
                  als een soort uitleendienst of zo?
                  feestje in't weekend: beamerke kopen in makro, wa
                  cultfilmkes projecteren en 's maandags terugbrengen:
                  "sorry meneer, 't is niet wat ik ervan verwachtte ..."

                  mm
                  Volkomen gelijk hoor. Terechte en rake uppercut !

                  Comment


                  • #54
                    Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

                    Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                    tom,

                    misschien heeft de TS dan wel een camera gekregen
                    die jij zonder blikken of blozen zo hebt teruggebracht.
                    en je zegt "ontelbare" zaken, beschouw jij Makro dan
                    als een soort uitleendienst of zo?
                    feestje in't weekend: beamerke kopen in makro, wa
                    cultfilmkes projecteren en 's maandags terugbrengen:
                    "sorry meneer, 't is niet wat ik ervan verwachtte ..."

                    mm
                    Als ze moeilijk gaan doen dan word ik egoïstisch. So what ?
                    De keren dat ik iets terugbracht was in de meeste gevallen omdat iemand vóór mij ook al de doos al had opengemaakt of een accessoire gepikt.
                    Jammer voor de TS maar als Makro te lam is om teruggebrachte waar te controleren vóór het terug de rekken in gaat, dan is dat niet mijn probleem.
                    Trouwens, als er een vette vingerafdruk opstaat dan is de camera niet defect, hij is niet wat je ervan verwachtte
                    Last edited by trbt555; 6 juli 2007, 07:10. Reden: kannie typen

                    Comment


                    • #55
                      Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

                      Kijk dat is precies de reden dat ik mijn camera bij een goeie fotoboer heb gekocht.....en niet bij Bv dixons daar heb ik alle **** al es gehad met een toestel....dat NOOOOOIT meer. Ik heb toen gedriegd met de rechtsbijstand verzekering, en mits die een voetbal wedstrijd van het Nederlands elftal op zijn gemak zou willen bijken( wat mannen toch al graag doen en waar wij vrouwen voordeel bij hebben ....hehehe) dat die zou zorgen dat ik mijn cam terug kreeg........laat je raden. Twee dagen later was mijn toestel terug....
                      Ik kan behoorlijk kwaad worden en ga mijn rechten als consument na, en dreig ....als het moet...
                      Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

                      Comment


                      • #56
                        Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

                        Mijn dochter kocht een mp3 bij mediamarkt, maar vanaf het begin was er twijfel of het wel oplade, wel beetje maar niet genoeg, dus gingen terug, moesten aan een balie waar ze alle aparaten met defect behandelden, wel wat je daar zag, was ongeloofelijk, het was er drukker dan aan de kassa ze stonden tot buiten, dan heb ik wel mijn bedenkingen, natuurlijk kan je stellen, ze verkopen er veel, maar toch , maar ze doen wel niet moeilijk, is ook een voordeel .

                        Comment


                        • #57
                          Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

                          Oorspronkelijk geplaatst door ensor Bekijk bericht
                          Afgelopen zaterdag heeft mijn sluiter van mijn 300D het begeven.
                          Vandaag naar de Makro om een 400D geweest en eenmaal thuis constateer ik dat er op de spiegel een vette vingerafdruk zit!!
                          Meteen terug naar de Makro waar ze -zoals ik al vreesde- moeilijk deden. "Ja maar meneer, u bent er al mee naar huis geweest, dus die vingerafdruk kan ook van u zijn."
                          Nu moet ik nog tot 18u wachten want de man die hier uiteindelijk over moet beslissen zit in vergadering tot dan.
                          Ik wou hier effe mijn frustratie/woede kwijt.

                          Wat zouden jullie doen?
                          wat wil je bij zulke ketens,service zit niet bij in het pakket hoor,en bewijs jij maar dat die er al op zat.

                          Comment


                          • #58
                            Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

                            Oorspronkelijk geplaatst door fotomanneke Bekijk bericht
                            Mijn doos van de 400D bleek ook open te zijn geweest toen ik die een tijd geleden bij konijn heb gekocht. Meteen uitgetest en alles werkt prima ! Misschien hebben ze de doos enkel eens opengedaan om te laten zien wat er allemaal inzit, maar er was blijkbaar niets van uitgepakt (dat zie je aan de plasticverpakking en bijv het boekske) ... Enfin, ik zag het pas toen ik thuis kwam anders had ik wellicht voor de zekerheid toch ook een andere gevraagd.
                            Maar de makro .... Mij zien ze daar niet meer ! Als ik alles moet opsommen wat ik daar ooit mee meegemaakt heb, amaai ... Een kleine greep uit het ruime aanbod :
                            1. videorecorder : of goed beeld, of goed geluid, maar niet samen ! Reactie van Makro : dat is zo, meneer, daar is niks mis mee ... --> weggesmeten
                            2. TV-toestel : 4 jaar oud en de hoogspanning al kapot ! Laten repareren door een andere winkel en dus weer veel geld betaald.
                            3. Bosmaaier : na 3 maanden was de bobijn met nylondraad die ik nodig had niet mee verkrijgbaar, sindsdien moet ik elders draad gaan halen en een uur wikkelen op de lege (oorspronkelijke) bobijn
                            4. DVD speler Packard Bell : afschuwelijke beeldkwaliteit en liep voortdurend vast, reactie van Makro : we hebben het nagekeken en het toestel is prima in orde ... --> weggesmeten
                            5. Draadloze boormachine : na uitpakken bleken de batterijen kapot, 2 maal in 'herstelling' geweest zonder dat er iets aan gedaan was --> weggesmeten
                            6. Doosje stiften om op DVD en CD te schrijven : bleken allemaal uitgedroogd te zijn ... --> weggesmeten
                            7. Stickers voor DVD en CD : waren wellicht verkeerd opgeslagen of te lang gelegen, kwamen direct na het opkleven al gedeeltelijk los --> weggesmeten
                            8. DVD film The Mission : laatste hoofdstuk werkte niet, volgens Makro was er niks mee mis, ik heb contact opgenomen met de oorspronkelijke verdeler in Nederland en die hebben me na controle van het defecte schijfje direct een nieuw opgestuurd
                            ...
                            Ik kan zo nog door gaan, maar volgens mij kan het geen toeval zijn. Ik koop er NIKS meer. Volgens mij is het semi-afgekeurde brol die ze opkopen en dan met een 'korting' toch weer verkopen ...

                            Hopelijk heb jij ondanks mijn negatieve ervaringen toch nog wat geluk ... Ik wens je het in alle geval toe, want de 400D is een supertoestel !

                            whoehahahaaaaa...
                            De tranen lopen hier over mijn wangen, wat een manier om mijn 2 laatste dagen voor mijn verlof te starten...
                            Ik vind het spijtig dat ik je buurman niet ben, alle dagen fun met jou denk ik.
                            Is de bliksem deze morgen niet ingeslagen? Dak weggewaaid soms? Boom op auto?
                            Enfin, 1 tip. Speel nooit een kansspel want met zoveel pech is dat weggesmeten geld.

                            En natuurlijk even On: Fijn dat het uiteindelijk nog geregeld is, die omruil, ik zou nooit een geopende doos aanvaarden maar kinderen en hun speelgoed... Zal een vrolijk en spannend moment zijn geweets hé. Een goede les die uiteindelijk goed is afgelopen.
                            En als eens nog eens iemand de druif gaat uithangen, neem gerust de juniors U12 van het Phantoms ijshockeyteam even mee. Die zitten daar achter de hoek op de ijsbaan. Als er zo een 40-tal aan de knopkes beginnen draaien daar dan is een omruiling snel gebeurd zenne!
                            Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                            BE-Wommelgem
                            .: 20D & D700 :.

                            Comment


                            • #59
                              Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

                              Ik begrijp alleen niet waarom je dan nog zoveel artikkelen kocht bij makro, is toch ook niet logisch.
                              Ik denk dat het bij mediamarkt niet beter is , maar als ik eenmaal slecht servies zou hebben, dan kocht ik er van de eerste keer niets meer .

                              Comment


                              • #60
                                Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

                                Oorspronkelijk geplaatst door fotomanneke Bekijk bericht
                                Mijn doos van de 400D bleek ook open te zijn geweest toen ik die een tijd geleden bij konijn heb gekocht. Meteen uitgetest en alles werkt prima ! Misschien hebben ze de doos enkel eens opengedaan om te laten zien wat er allemaal inzit, maar er was blijkbaar niets van uitgepakt (dat zie je aan de plasticverpakking en bijv het boekske) ... Enfin, ik zag het pas toen ik thuis kwam anders had ik wellicht voor de zekerheid toch ook een andere gevraagd.
                                ....en wat dacht je dan wat er met de doos gebeurt die jij hebt laten openen om je camera te mogen testen ?
                                Als ik in een winkel vraag of ik even mag testen en kijken of alles compleet is en men zou mij dat weigeren, pas dan zou ik wantrouwig worden. We vragen om te kunnen testen, men adviseerd -ook hier - vaak om een camera in je handen te nemen en als een zaak dat doet gaat men weer klagen over open dozen, voor mij ongelofelijk.
                                Oorspronkelijk geplaatst door fotomanneke Bekijk bericht
                                Maar de makro .... Mij zien ze daar niet meer ! Als ik alles moet opsommen wat ik daar ooit mee meegemaakt heb, amaai ... Een kleine greep uit het ruime aanbod :
                                1. videorecorder : of goed beeld, of goed geluid, maar niet samen ! Reactie van Makro : dat is zo, meneer, daar is niks mis mee ... --> weggesmeten
                                2. TV-toestel : 4 jaar oud en de hoogspanning al kapot ! Laten repareren door een andere winkel en dus weer veel geld betaald.
                                3. Bosmaaier : na 3 maanden was de bobijn met nylondraad die ik nodig had niet mee verkrijgbaar, sindsdien moet ik elders draad gaan halen en een uur wikkelen op de lege (oorspronkelijke) bobijn
                                4. DVD speler Packard Bell : afschuwelijke beeldkwaliteit en liep voortdurend vast, reactie van Makro : we hebben het nagekeken en het toestel is prima in orde ... --> weggesmeten
                                5. Draadloze boormachine : na uitpakken bleken de batterijen kapot, 2 maal in 'herstelling' geweest zonder dat er iets aan gedaan was --> weggesmeten
                                6. Doosje stiften om op DVD en CD te schrijven : bleken allemaal uitgedroogd te zijn ... --> weggesmeten
                                7. Stickers voor DVD en CD : waren wellicht verkeerd opgeslagen of te lang gelegen, kwamen direct na het opkleven al gedeeltelijk los --> weggesmeten
                                8. DVD film The Mission : laatste hoofdstuk werkte niet, volgens Makro was er niks mee mis, ik heb contact opgenomen met de oorspronkelijke verdeler in Nederland en die hebben me na controle van het defecte schijfje direct een nieuw opgestuurd
                                ...
                                Ik kan zo nog door gaan, maar volgens mij kan het geen toeval zijn. Ik koop er NIKS meer. Volgens mij is het semi-afgekeurde brol die ze opkopen en dan met een 'korting' toch weer verkopen ...

                                Hopelijk heb jij ondanks mijn negatieve ervaringen toch nog wat geluk ... Ik wens je het in alle geval toe, want de 400D is een supertoestel !
                                Voor een zaak waar je al erg veel miskopen hebt gedaan vind ik wel dat je er nog veel bent blijven kopen.
                                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                                Comment

                                Working...
                                X