Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vingerafdruk op nieuwe 400D!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

    Zeer vervelend allemaal. I

    k vraag me af of je op de zelfde manier zou worden behandeld als je dat toestel in een gerenomeerde fotozaak koopt.

    Persoonlijk koop ik nooit servicegevoelig materiaal bij een dozenschuiver.

    Mvg,

    Wim
    BD0808BE

    Comment


    • #32
      Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

      Mijn doos van de 400D bleek ook open te zijn geweest toen ik die een tijd geleden bij konijn heb gekocht. Meteen uitgetest en alles werkt prima ! Misschien hebben ze de doos enkel eens opengedaan om te laten zien wat er allemaal inzit, maar er was blijkbaar niets van uitgepakt (dat zie je aan de plasticverpakking en bijv het boekske) ... Enfin, ik zag het pas toen ik thuis kwam anders had ik wellicht voor de zekerheid toch ook een andere gevraagd.
      Maar de makro .... Mij zien ze daar niet meer ! Als ik alles moet opsommen wat ik daar ooit mee meegemaakt heb, amaai ... Een kleine greep uit het ruime aanbod :
      1. videorecorder : of goed beeld, of goed geluid, maar niet samen ! Reactie van Makro : dat is zo, meneer, daar is niks mis mee ... --> weggesmeten
      2. TV-toestel : 4 jaar oud en de hoogspanning al kapot ! Laten repareren door een andere winkel en dus weer veel geld betaald.
      3. Bosmaaier : na 3 maanden was de bobijn met nylondraad die ik nodig had niet mee verkrijgbaar, sindsdien moet ik elders draad gaan halen en een uur wikkelen op de lege (oorspronkelijke) bobijn
      4. DVD speler Packard Bell : afschuwelijke beeldkwaliteit en liep voortdurend vast, reactie van Makro : we hebben het nagekeken en het toestel is prima in orde ... --> weggesmeten
      5. Draadloze boormachine : na uitpakken bleken de batterijen kapot, 2 maal in 'herstelling' geweest zonder dat er iets aan gedaan was --> weggesmeten
      6. Doosje stiften om op DVD en CD te schrijven : bleken allemaal uitgedroogd te zijn ... --> weggesmeten
      7. Stickers voor DVD en CD : waren wellicht verkeerd opgeslagen of te lang gelegen, kwamen direct na het opkleven al gedeeltelijk los --> weggesmeten
      8. DVD film The Mission : laatste hoofdstuk werkte niet, volgens Makro was er niks mee mis, ik heb contact opgenomen met de oorspronkelijke verdeler in Nederland en die hebben me na controle van het defecte schijfje direct een nieuw opgestuurd
      ...
      Ik kan zo nog door gaan, maar volgens mij kan het geen toeval zijn. Ik koop er NIKS meer. Volgens mij is het semi-afgekeurde brol die ze opkopen en dan met een 'korting' toch weer verkopen ...

      Hopelijk heb jij ondanks mijn negatieve ervaringen toch nog wat geluk ... Ik wens je het in alle geval toe, want de 400D is een supertoestel !
      Last edited by fotomanneke; 2 juli 2007, 19:00.
      Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE

      Comment


      • #33
        Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

        Net weer de Makro aan de lijn gehad.
        Ze beweren dat het beschermend folie van het LCD-scherm al verwijderd is en ik het toestel niet in zijn oorsrponkelijke staat heb terug gebracht.
        ?????????????? Ik heb helemaal niets verwijderd.

        Kan mij iemand bevestigen of er zoiets wel op zit?
        Mijn flickr-foto's vind je hier (niet uitsluitend "ttv-brol")

        Comment


        • #34
          Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

          Oorspronkelijk geplaatst door ensor Bekijk bericht
          Kan mij iemand bevestigen of er zoiets wel op zit?
          Ja, volgens mij zit dat erop. Maar eh, je hebt dat ding toch niet voor herstelling achtergelaten, he?

          Comment


          • #35
            Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

            Oorspronkelijk geplaatst door ensor Bekijk bericht
            Net weer de Makro aan de lijn gehad.
            Ze beweren dat het beschermend folie van het LCD-scherm al verwijderd is en ik het toestel niet in zijn oorsrponkelijke staat heb terug gebracht.
            ?????????????? Ik heb helemaal niets verwijderd.

            Kan mij iemand bevestigen of er zoiets wel op zit?
            Er zit wel degelijk een beschermende folie op het LCD-scherm.
            Doet me allemaal weer terugdenken aan mijn draadloze boormachine : toen ik die terugbracht kreeg ik te horen dat het niet in oorspronkelijke staat was, want de batterij was op de boormachine gemonteerd geweest en gebruikt ... Hoe kan je anders weten dat er iets mis mee is ? Door het in de verpakking te laten steken en enkel op zondag er eens naar te kijken ??
            Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE

            Comment


            • #36
              Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

              Net iemand anders van de Makro aan de lijn gehad en ze zijn nu toch bereid het toestel te ruilen. DRIEWERF HOERA. Ik mag morgen een ander toestel gaan afhalen.

              Ik had al een klachtenbrief van het bestuur van Economische inspectie afgeprint (nuttige info van PaulM).

              In ieder geval allemaal bedankt voor jullie reacties.
              Mijn flickr-foto's vind je hier (niet uitsluitend "ttv-brol")

              Comment


              • #37
                Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

                Goed nieuws !! Ik ben blij voor je dat het zo is afgelopen.

                Fotomanneke

                PS zou je nog zulk duur materiaal bij de makro kopen in de toekomst ?
                Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE

                Comment


                • #38
                  Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

                  PS zou je nog zulk duur materiaal bij de makro kopen in de toekomst ?
                  Zou je graag een aantal verhaaltjes horen van kleine handelszaken? Ik kan er u daarvan ook veel vertellen hoor

                  Ik zou de Makro toch niet te veel zwart maken... 't is uiteindelijk toch vrij snel goed gekomen? Ik wil u trouwens ook wel een lijstje opsommen van alle huishoudapparaten die ik in de Makro gekocht heb en die nu na jaren trouwe dienst nog prima werken... (laptop, TV, microgolf, grasmachine, boomzaag,...) en ik kan zo nog even doorgaan
                  meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

                  Comment


                  • #39
                    Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

                    Oorspronkelijk geplaatst door ensor Bekijk bericht
                    Net iemand anders van de Makro aan de lijn gehad en ze zijn nu toch bereid het toestel te ruilen. DRIEWERF HOERA. Ik mag morgen een ander toestel gaan afhalen.

                    Ik had al een klachtenbrief van het bestuur van Economische inspectie afgeprint (nuttige info van PaulM).

                    In ieder geval allemaal bedankt voor jullie reacties.
                    Ik wil het nog een beetje geloven
                    Goed geld voor goed materiaal, wat is dat nu.

                    Veel geluk verder met de 400D

                    PaulM

                    Comment


                    • #40
                      Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

                      Oorspronkelijk geplaatst door ensor Bekijk bericht
                      Net iemand anders van de Makro aan de lijn gehad en ze zijn nu toch bereid het toestel te ruilen.
                      Da's mooi.

                      Comment


                      • #41
                        Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

                        Nou dit was een heel verhaal zeg, het bewijst maar weer eens dat je heel voorzichtig moet zijn. Volgende keer een advocaat meenemen voor dat je wat koopt.

                        Veel succes met je nieuwe camera.

                        Grz Holger
                        Canon 350D + Grip +18-55 kit lens/Tamron 1:4-5.6/70-300 Ld Di Macro 1:2
                        Sony F828
                        K800i 3.2 mp Cybershot

                        Comment


                        • #42
                          Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

                          Goed afgelopen

                          Mochten ze mijn toestel niet terugnemen ik verlaat hun winkel niet voor in een nieuw in mijn handen had, tesnoods sliep ik daar. Dan vinden ze nogal snel een oplossing

                          Comment


                          • #43
                            Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                            Het is zelfs 30 dagen (zie link hierboven; uitprinten en meenemen).
                            Misschien even de Belgische site erbij halen ... daar staat 10 dagen.


                            Maar al bij al beter dat het opgelost is.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #44
                              Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

                              heb je gekeken of het een japanse vingerafdruk was anders kan het van die japanner zijn die de spiegel monteerde

                              Comment


                              • #45
                                Re: vingerafdruk op nieuwe 400D!

                                Chique geste van Makro, want je kon tenslotte niks bewijzen, ze moesten je op je woord geloven.
                                Het gezond verstand heeft de bovenhand gehaald, want wie gaat er nu zelf moedwillig een knoeiboel van maken.
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                                Comment

                                Working...
                                X