Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Publicatie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Publicatie

    Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
    Thnx voelt zeker goed aan. Tis alleen jammer dat je van die andere honderden downloads je nooit iets hoort of ziet.

    @leonidas: wat bedoelde je met 'spatie' ?

    honderden , al hoor je er nx van ik zou toch wel blij zijn

    Natuurlijk is het eens tof dat ze wel iets van zich laten horen.

    Voor beide (dus die foto en die honderden) moet het nogal een voldoening geven en stimulans om door te gaan.

    Het is dan ook een prachtige foto

    ps : mijn excuses als er taalfouten in staan
    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

    Comment


    • #17
      Re: Publicatie

      Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
      ps : mijn excuses als er taalfouten in staan
      Dat valt redelijk mee. Wel zes spaties te veel...

      Comment


      • #18
        Re: Publicatie

        Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
        Dat valt redelijk mee. Wel zes spaties te veel...
        joh... geef dan ff aan wat er fout is, dan stuur ik ze een mailtje.

        maar volgens mij is entree en ticket een combi van Frans/Engels en dat wordt dan of los of met een streepje geschreven. Net als een combi van Nederlands Engelse woorden.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #19
          Re: Publicatie

          Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
          joh... geef dan ff aan wat er fout is, dan stuur ik ze een mailtje.

          maar volgens mij is entree en ticket een combi van Frans/Engels en dat wordt dan of los of met een streepje geschreven. Net als een combi van Nederlands Engelse woorden.
          Die "6 spaties" sloeg op mutse (vandaar de quote).

          We raken wel erg verdwaald maar goed: ook combinaties tussen woorden van verschillende talen moeten aaneengeschreven worden (dit nog los van het feit dat deze delen wel een Franse en Engelse oorsprong hebben maar inmiddels Nederlandse woorden zijn). Een streepje mag onder voorwaarden wel maar los dus nooit.

          Maar goed: van mij hoef je ze niet te mailen, hoor. Het onjuiste gebruik van spaties is nu eenmaal een pet peeve van mij en het neemt hier op het forum alleen maar toe (macro lens; exif gegevens; scherpte diepte; tele lens; thuis studio; integriteits checker; kleur beheer; golf balletjes; dit zijn slechts een paar voorbeelden van wat ik vandaag ben tegengekomen). Af en toe kan ik het niet nalaten daar iets van te zeggen, zonder de illusie overigens dat het helpt. Maar: blaat het niet dan schaapt het niet.
          Last edited by Leonidas; 27 juni 2007, 09:34.

          Comment


          • #20
            Re: Publicatie

            waw! proficiat

            Comment


            • #21
              Re: Publicatie

              Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
              Die "6 spaties" sloeg op mutse (vandaar de quote).

              We raken wel erg verdwaald maar goed: ook combinaties tussen woorden van verschillende talen moeten aaneengeschreven worden (dit nog los van het feit dat deze delen wel een Franse en Engelse oorsprong hebben maar inmiddels Nederlandse woorden zijn). Een streepje mag onder voorwaarden wel maar los dus nooit.

              Maar goed: van mij hoef je ze niet te mailen, hoor. Het onjuiste gebruik van spaties is nu eenmaal een pet peeve van mij en het neemt hier op het forum alleen maar toe (macro lens; exif gegevens; scherpte diepte; tele lens; thuis studio; integriteits checker; kleur beheer; golf balletjes; dit zijn slechts een paar voorbeelden van wat ik vandaag ben tegengekomen). Af en toe kan ik het niet nalaten daar iets van te zeggen, zonder de illusie overigens dat het helpt. Maar: blaat het niet dan schaapt het niet.

              Thanx voor de uitleg

              Zelf ben ik ook een fan van goed taalgebruik, mede omdat ik zelf twee boeken heb geschreven. Echter ik ga ook regelmatig de mist in door te snel typen en niet stilstaan bij hoe het dan wel moet

              Was weer leerzaam vandaag fenkjoe.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment

              Working...
              X