Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Het fietje voor de 'hangar'.
..de foto, wel misschien dan wel niet van je leven, maar toch zeker van deze week of maand....
Werkmans huisje achter hek.
Het hek verpest werkelijk alles...
Beste Jacques, natuurlijk met wat meer tijd, verschillende standpunten zijn er waarschijnlijk heel wat leuke plaatjes te maken van de deur en de fiets. Helaas tijdens een fietstochtje laat het gezin me niet "altijd" de tijd, om te experimenteren. Toen ik er langs fietste moest ik denken aan de oproep van Graaff en dacht komaan: mijn insteek was nu juist deze enorme deuren "plat" en in hun geheel (ook deze zijn eindig ) vast te leggen en de fiets te gebruiken om hun omvang nog eens te benadrukken! Ik zelf vind dit wel geslaagd, overigens maar goed dat ik de S1 met groothoek bij me had anders was het me gewoon niet gelukt. Helaas zou het niet de foto van de maand kunnen worden, gelet op het huidige thema .
Ten aanzien van het werkmanshuisje ben ik het geheel niet met je eens. Als je mijn begeleidende zin hebt gelezen, zou je moeten begrijpen wat mijn gedachte er bij was en dus het hek essentieel. Compositie e.d. is wat mij betreft hier niet aan de orde. Overigens wil ik ook niet pretenderen dat ik daar verstand van heb; helaas niet! Ik moet zeggen dat BD (de forumleden dus!!) wat dat betreft enorm bijdraagt (je gaat toch ook zelf kritischer kijken) en een stimulans is voor je creativiteit. Ik ga dan zo meteen verder met uitwerken van een ideeetje die mij te binnen schoot voor de Challenge "Glas". Voordeel ik ga daarbij gebruik maken van een optie op de S1, die ik tot nu toe niet gebruikt heb en snijdt het mes dus voor mij aan twee kanten (het verder leren kennen van de S1 is daarbij voor mij het belangrijkste), eenmaal afgerond zal ik deze zeker posten en het huidige plaatje vervangen.
Als je quote, dan wel in hele zinnen, als het u belieft.
jacques
Het hek en het WC-huisje, j adaar is veel van te maken, maar ook totaal niets.
Zoals ik fotografeer denk ik in het geheel niets, of er moest toevalig net een man zich staan te ontladen aan deze zijde van het hek, ja, misschien dan,
maar dat zou ik echt te eenvoudig gevonden hebben.
Jouw uitleg, van een lange fietstocht, dan het wc-huisje en het hek, nou ik wil geen uitleg bij een foto, wil niet weten, wie, niet weten waar, nietweten waarom, ik wil gewoon kijken naar een beeld, me verwonderen, me opwinden, misschien zelfs teleurgesteld zijn,
Deze deur is misschien weer wat gemakkelijker te verteren, het is dan ook een fijn deurtje.
Geniet ervan, niet 'haaks', nou andere details zijn wel haaks, maar de lens op een F505V is niet foutloo en wel ik ook niet.
Kan nog wel enkele weken doorgaan met deuren, deurtjes, oud en nieuw, goed en slecht geschilderd en ruw, wel ik houd van al mijn deuren, maar het meest van de deur, die de aanleiding tot dit alles was.
Het is namelijk de meest oninterssante deur, die ik ooit gefotografeerd heb, de eerste deur, die meer betekenis heeft gekregen doordat ik die deur gefotografeerd heb, terwijl al die andere deuren verloren hebben in het spel, ik was het die van hen iets heb afgenomen, die andere niet interssante deur heeft van mij iets gekregen.
Gekke gedachte niet waar, maar ik denk, dat je foto's kunt nemen, die aftappen, en dat je foto's kunt nemen die toevoegen.
Gewoon het verschil tussen plaatjes en iets anders,
jacques
Mijn laatste bijdrage, wel voorlopig, op het thema deur, daar ik ook nog ramen, bankjes, goedkope stoeltjes en nog veel meer hele allerdaags zaken in de notebook heb zitten,
Neem een Aspro bruis of niet een Paracetamol kan ook wel een goede keus zijn.
" Waar een wil is, is een weg ! Zelfs als de weg weg is ! " ;-)
Nou ik denk dat die weg bij jou wel echt weg is.
Je hoeft je niet in de discussie te mengen en je doet het toch, met een zeer vermoeide zinssnede.
Waar marc weg is, gaan de deuren weer open.
Buiten het feit dat dit buiten de kwestie is, vind ik het ook een 'flame' van de bovenste plank, en ik vind ook niet dat dit moet worden getolereerd.
Ik ben al blij dat ik daarstraks een posting van mezelf heb gewist in een thread waarin jij ook bezig was met posten omdat ik dit soort reacties verwachtte.
Discussiëren mag, zelfs hete discussies (over standaarden ofzo ), maar hou het aub een beetje op niveau. Ik denk dat marc gewoon refereerde naar het welles/nietes-karakter van de posts en de soms onontwarbare zinsbouw van je posts.
edit: vermoeid (4u.04): het was toch een spelletje ?
Wie vindt het nodig om te schrijven .... ik zal dan ook maar het licht dove. KLIK
Zijn dat 'out off topic' opmerkingen of niet ?
En Tom314, als je vindt, dat ik je op te harde wijze heb geantwoord op je 'Jaco-reclame' in de treat, die ik met een foto van mij ben gestart, dan kan je daarop reageren en ga je niet op het vinkentouw zitten, om te kijken of je op een andere manier je gram kan halen.
En Jan, jouw reactie, daar begrijp ik helemaal niets van, of je moet hem als een soort van dubbelzinnige opmerking beschouwe, ja dan zou ik hem ook als ongepast beschouwen, maar naar mijn weten betekent 'fragile' breekbaar en ik vind, dat iemand, die al hoofdpijn krijgt, als hij een berichtje leest, echt wel een beetje breekbaar.
Jongens kom op nauw.
Het is al eerder gezegd, dit is maar een spelletje. We doen dit toch voor ons plezier?! Ik beschouw dit dan ook als een incident en laat mij er met niet van weerhouden om zo nu en dan hier weer een nieuwe uitdaging in de vorm van een spelletje te plaatsen, tenzij men aangeeft hier geen prijs meer op te stellen natuurlijk.
edit: alles gewist na het lezen van deze reply van jacques:
http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=1646&FORUM_ID=18&CAT_ID=2&Topic _Title=een+deur&Forum_Title=Beoordeel+mijn+foto%2E
Als mijn posts niet worden gewaardeerd, verkeerd begrepen en daarna zo beklad, hoeft het voor mij niet meer.
Aan allen, salut, ik heb hier veel bijgeleerd, maar dit hoef ik niet te pikken.
Comment